XXL Nutrition

kuurtje -18jaar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe kun je deze grens vaststellen vraag ik mij af?

Ben zelf 23 en ook aan het overwegen en me in de materie aan het verdiepen .... ik hoor hier graag over!

Alvast bedankt!



we hebben de search niet voor jan l*l :mad:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/hormonen-stelsel-verwante-a-s-69206/?highlight=endocrine

http://forum.dutchbodybuilding.com/...maal-testen-bloedonderzoek-31940/#post1088761
en dan even doorzoeken op het stukje Endocrine Function hierin staan normwaarden die gelden per leeftijdsgroep.
 
doe het jezelf niet aan
Ga eerst maar eens flink cardio training doen
roeien, crosstrainer, steppen , spinning
je zult tevreden zijn met resultaten die je behaalt
dan flink krachttraining gaan doen
 
hmmm..verdacht stil is ie nu jongens:rolleyes:
 
Hoop dat hij er nog eens goed over nadenkt
 
Ik raad het aan het niet te doen, wat je zelf doe moetje natuurlijk zelf weten
 
ik moet er altijd mee lachen. ik ben 18, 19, 20 jaar. ik train al 2 jaar en de groei is eruit. waar zijn we mee bezig. ik ben er al 47. ik heb al een paar kuurtjes gedaan. ik train nu weer een hele tijd naturel en de groei is er nog niet uit. ik ga op mijn leeftijd nog stilletjes vooruit. als ik niet groei is het omdat ik er niet altijd serieus mee bezig ben en omdat ik ook wat uithouding train. ik ben eigenlijk geen bb'er maar een allround sportman. als ik op mijn leeftijd nog kan groeien, is het alleszins geen probleem voor gasten jonger dan 30 jaar. er wordt altijd vlug gezegd dat de grens bereikt is en eigenlijk is dat flauwekul. het probleem is dat we geen geduld hebben. groeien kan altijd. zie maar naar de naturel Hans Croon. hoe zit die eruit maar hij is dan ook al meer dan 20 jaar bezig. als je wedstrijden wil meedoen, moet je natuurlijk al redelijk vlug gaan gebruiken omdat je er vlug wil staan en omdat de concurrentie ook gebruikt en omdat je onder je 25 al aan de top wil staan en niet op je veertigste. als je geen wedstrijdambities hebt, vind ik zelfs dat je niet moet gebruiken als je jonger dan 25 jaar bent. en dan vind ik dat zelfs jong, maar ieder zijn gedacht. ik moet eigenlijk niet veel zeggen, want ik heb ook al gebruikt en eigenlijk had ik al verder kunnen staan zonder te gebruiken, maar dan had ik mij 100% op mijn voeding moeten concentreren en mij uitsluitend met bodybuilding moeten bezighouden. en ja, binnen een paar maanden doe ik weer een kuurtje because I like testosteron. behalve de impulsiviteit en opvliegendheid die het bij mij veroorzaakt en waar ik altijd achteraf spijt van heb. maar een geluk, ik heb het nog altijd binnen de perken kunnen houden. maar soms moeten buitenstaanders dan toch wel denken dat je een opvliegende zak bent die niets kan verdragen.
 
wat is een potje? un potje efedrine vrwa dient dat?


oké heb het wel begrepen: eerst droogtraine, dan flinke kracht training (of kan je ze alletwee tegelijk doen of kan het menselijk lichaam dat niet aan?) en zeker niet voor u 21 jaar trainen? zo heb ik het verstaan?(when i'm wrong correct me!)



mvg DA Stijn
 
Laatst bewerkt:
wat is een potje? un potje efedrine vrwa dient dat?


oké heb het wel begrepen: eerst droogtraine, dan flinke kracht training (of kan je ze alletwee tegelijk doen of kan het menselijk lichaam dat niet aan?) en zeker niet voor u 21 jaar trainen? zo heb ik het verstaan?(when i'm wrong correct me!)



mvg DA Stijn

een potje is wat jij ervan maakt..

er word een bodemgrens van 21 aangegeven als het gaat om roid gebruik, ik zou je toch met klem aanraden om dit advies ten harte te nemen.
 
Qoute DA Stijn:"(of kan je ze alletwee tegelijk doen of kan het menselijk lichaam dat niet aan?)"

Wtf, als je zelfs dit nog niet weet, ga je toch niet aan de roids???:spaz:
;)
 
Qoute DA Stijn:"(of kan je ze alletwee tegelijk doen of kan het menselijk lichaam dat niet aan?)"

Wtf, als je zelfs dit nog niet weet, ga je toch niet aan de roids???:spaz:
;)



:p :D denk het wel maja ge weet het nooit hé de mense op dit forum zeggen niet altijd het zelfde hé
;)


grtz....
 
onder 21 jaar hoort niet gekuurd te worden, vind ik persoonlijk.

met een GOEDE na kuur en de dosis minimaal te houden lukt ut wel hoor
 
als je de materie al niet snapt moet je er al niet aan beginnen.. zelfmedicatie vraagt heel veel zelfkennis, wat je volgens mij niet hebt want iedereen gained nog met zn 18.
 
met een GOEDE na kuur en de dosis minimaal te houden lukt ut wel hoor

Gast, onder de 21 is kuren no go!
Maakt niet uit hoe laag je je dosis houd, zodra je lichaam merkt dat je extern testo toe dient, gooit hij zijn eigen productie plat.
En dat is moet een goeie nakuur ook niet 123 weer ff op z'n oude niveau.
En meestal trainen die jongens pas net, dus ik snap helemaal niet waarom ze dan over AAS beginnen te denken.

Maar iedereen moet natuurlijk lekker doen wat ze zelf willen, maar niet beginnen te janken als ze problemen hebben op hun 40e omdat ze zondig op hun 18e een spuit erin geramt hebben.
 
als je echt zo weinig weet van training en voeding (en supplementen) dan denk ik dat je nog genoeg kunt bereiken als naturel..

je moet je niet meteen verdiepen in AAS, maar eerst kijken naar dingen zoals:
hoe is mijn voeding?
train is wel goed en breng ik genoeg variatie?

Je haalt meer uit je kuur als je verstand hebt van voeding, training en supplementen.

Want wat mensen ook beweren over AAS, echte wondermiddelen zijn het niet, je zal daarnaast altijd goed moeten eten en hard moeten trainen..
 
als je echt zo weinig weet van training en voeding (en supplementen) dan denk ik dat je nog genoeg kunt bereiken als naturel..

je moet je niet meteen verdiepen in AAS, maar eerst kijken naar dingen zoals:
hoe is mijn voeding?
train is wel goed en breng ik genoeg variatie?

Je haalt meer uit je kuur als je verstand hebt van voeding, training en supplementen.

Want wat mensen ook beweren over AAS, echte wondermiddelen zijn het niet, je zal daarnaast altijd goed moeten eten en hard moeten trainen..


word..

misschien nog wel harder en gedisciplineerder dan een naturel.
 
met een GOEDE na kuur en de dosis minimaal te houden lukt ut wel hoor

Zeg jij nou maar niks. Jij bent gaan kuren op je 16e wat gewoon dom is. Volgens de regels mag je niet eens in deze sectie komen, ook topic starter niet. Je merkt er nu mischien nog niets van, maar over een aantal jaar wel. En dan sla je jezelf voor je harses. Als je zo jong bent dat piekt je testgehalte. Dan ben je IMO een oetlul als je je eigen testproductie plat gaat gooien. Omdat deze dan nog in de groei is, zul je nooit meer optimaal herstellen, puur het feit dat je eigen hormoonproductie nooit volgroeit is.
 
Maar iedereen moet natuurlijk lekker doen wat ze zelf willen, maar niet beginnen te janken als ze problemen hebben op hun 40e omdat ze zondig op hun 18e een spuit erin geramt hebben.

De meesten die zo lopen te janken over hun vroegere AAS gebruik, zijn idd te vroeg begonnen. Ik ken een kerel die bijna altijd on-cycle moet zijn, om zijn behaalde massa te behouden. off-cycle dumbbellcurlt hij nog geen 14kg. Ook heeft hij potentie problemen. Hoe dat kan? Wel verstandig gebruikt in het verleden, maar gewoon te vroeg (iig voor z'n 18e).
 
dudes ffkes tot de correctie

het ging niet over 16 jaar maar 18jaar dan ben je bij mijn wete volwassen????

btw jair16 ziet er héél goed uit vr zijn 16de, ik ga hem verder volgen als hij problemen heeft zal ik mijn lessen eruit trekken,
dus jair16 ik zal u volgen:p;)


mvg DA Stijn
 
hahahaha, kerel! Iemand zo onnozel als jij moet sowieso de spuit in zn hol zetten. Jij leert nl alleen maar van fouten!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven