XXL Nutrition

kuurtje dianabol kick start + test-e en deca

Bezoekers in dit topic

dutchmarshal

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
23 jan 2008
Berichten
16
Waardering
0
wil een kuur gaan zetten met zoals de titel als zegt dianabol als kickstart daarna test-e en deca.

nu is mijn vraag alleen, in welke hoeveelheden moet het genomen worden?
stats

1.88cm
95kg
train nu bijna 2 jaar
 
Kerel wat je hier opnoemt kan je vrijwel op iedere blz terug vinden. Incl hoeveelheden. Doe ff wat naslagwerk.

Suc6
 
hoe hoog is je vet% ???
te hoog(wat ik denk bij jou stats...zou ik geen deca nemen...
1e kuur 500test E ew 10/12 weken 2weken later nolva 20mcg ed 2weken
miss d-boll als kickstart voor 3/4 weken op 30/50mcg
 
Hallo allemaal !!!



Ben Ralf ga voor de 1e keer een kuur doen (een d-boll only kuur)



Heb 300 tabletten a 10 mg,en wil meteen met 50 mg per dag beginnen 8 weken lang en nakuren met nolvadex 20 mg per dag 4 weken.

Is dit verstandig?of kan ik beter rustig opbouwen naar 50 mg uiteindelijk en dan weer afbouwen met de d-boll?.



Met mijn trainings schema,voeding en de rust zit het wel goed,daar maak ik me niet zo druk over.Heb wel gehoort dat je met een d-boll only kuur veel van de gewonnen massa weer kwijt raakt na de kuur,hoop dat dat bij mij wel mee gaat vallen.



Leeftijd 31

Gewicht 90 kilo

Lengte 1m78
 
Hallo allemaal !!!



Ben Ralf ga voor de 1e keer een kuur doen (een d-boll only kuur)



Heb 300 tabletten a 10 mg,en wil meteen met 50 mg per dag beginnen 8 weken lang en nakuren met nolvadex 20 mg per dag 4 weken.

Is dit verstandig?of kan ik beter rustig opbouwen naar 50 mg uiteindelijk en dan weer afbouwen met de d-boll?.



Met mijn trainings schema,voeding en de rust zit het wel goed,daar maak ik me niet zo druk over.Heb wel gehoort dat je met een d-boll only kuur veel van de gewonnen massa weer kwijt raakt na de kuur,hoop dat dat bij mij wel mee gaat vallen.



Leeftijd 31

Gewicht 90 kilo

Lengte 1m78

Hey tis misschien verstandig dat je zelf een topic opent.
IIg 8 weken orals vindt ik te veel.
Doe dan 6 weken 50mg per dag. Begint langzam opbouwen vanaf 20mg per dag.

Suc6.

PS. Met een beetje moeite had je 1000 van dit soort topic kunnen vinden op dbb. Gebruik de search engine.
 
Back
Naar boven