XXL Nutrition

kuurtje dianabol

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

shaker

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
11 sep 2005
Berichten
116
Waardering
2
hoi!

ik wil misschien in de toekomst weer eens een dianabol kuurtje gaan volgen maar kan iemand me zeggen wat het beste is om in te nemen?? moet ik constant dezelfde waardes innemen of rustig opbouwen en afbouwen?? ik heb hiervoor al eerder een kuurtje gedaan met naposims! In deze kuur van 6 weken heb ik ca. 200 pillen van 5 mg gebruikt! is dit weinig voor een kuurtje of moet ik er meerdere van slikken om nog beter resultaat te krijgen?

groetjes
 
shaker zei:
hoi!

ik wil misschien in de toekomst weer eens een dianabol kuurtje gaan volgen maar kan iemand me zeggen wat het beste is om in te nemen?? moet ik constant dezelfde waardes innemen of rustig opbouwen en afbouwen?? ik heb hiervoor al eerder een kuurtje gedaan met naposims! In deze kuur van 6 weken heb ik ca. 200 pillen van 5 mg gebruikt! is dit weinig voor een kuurtje of moet ik er meerdere van slikken om nog beter resultaat te krijgen?

groetjes

kijk eens een beetje rond op dit board want er zijn al heel veel topics over dboll geweest.
en als dit je 2e kuurtje wordt, zou je niet eens een test kuurtje nemen dan?
daar haal en behoud (als je het goed doet) veel meer mee dan die dbolletjes.
 
ja heb ook rondgekeken alleen iedereen geeft een andere mening! de eent zegt constant dezelfde waardes gebruiken en de ander zegt opbouwen en afbouwen! ik ben ook tot max. 25 a 30 mg per dag gegaan in me 4e week. Daarvoor en daarna heb ik tussen de 10 en 20 mg gebruikt!


Mark NL zei:
kijk eens een beetje rond op dit board want er zijn al heel veel topics over dboll geweest.
en als dit je 2e kuurtje wordt, zou je niet eens een test kuurtje nemen dan?
daar haal en behoud (als je het goed doet) veel meer mee dan die dbolletjes.
 
volgens mij is het op/afbouwen een beetje achterhaald.
ik zou voor een 6 weeks kuurtje van 40 mg dboll gaan.

maar nogmaals mijn vraag, waarom geen test?
 
shaker zei:
ja heb ook rondgekeken alleen iedereen geeft een andere mening! de eent zegt constant dezelfde waardes gebruiken en de ander zegt opbouwen en afbouwen! ik ben ook tot max. 25 a 30 mg per dag gegaan in me 4e week. Daarvoor en daarna heb ik tussen de 10 en 20 mg gebruikt!


daar is niks van waar, geef mij eens een link naar een topic op dit forum waar iemand een andere bber adviseert om op en af te bouwen?
 
Wat waren je vorige resultaten van je kuurtje?

Als je besluit een Dboll only te nemen zou ik gaan voor 6 weken 35mg. Nakuur 3 weken nolvadex. Beter is gewoon om test te nemen..
 
Met mijn vorige kuur was ik ca. 4 kilo aangekomen maar! Ik ben zelf een ectomorf...weet niet of dat ook er iets mee te maken zal hebben.. Ik dacht echt dat ik wat sterker er groter ervan kon worden maar had een op en afbouw shema..zie hieronder
week 1: 10 mg
week 2: 20 mg
week 3: 30 mg
week 4: 30 mg
week 5: 20 mg


Dr. Worf zei:
Wat waren je vorige resultaten van je kuurtje?

Als je besluit een Dboll only te nemen zou ik gaan voor 6 weken 35mg. Nakuur 3 weken nolvadex. Beter is gewoon om test te nemen..
 
Erg lage dosering plus dat je waarschijnlijk voeding/training/rust niet op orde hebt! T zijn nog altijd geen wonderpilletjes... :)
 
Gewoon constant houden, vanaf dag 1 tot de laatste dag.
 
regels en sticky's lezen, deze vraag hoor je niet te stellen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven