XXL Nutrition

kuurtje gedaan

Bezoekers in dit topic

meer eiwit?


ik zit toch op 350gr eiwit per dag hoor

alleen als brinta + whey 2 x daags is 100gr eiwit
uit men kip haal ik ook zeker 100gr eiwit dan nog es paardefilet 20gr ofzo
dan nog 2 whey shakes van 40gr das 80
en dan nog de pasta etc

kdenk wel dat ik genoeg eiwit tot me neem, ik eet alleen maar eiwitrijk voedsel.
Oke ik meende dat ik er minder telde:). Btw pasta eiwit niet mee rekenen aangezien ze geen compleet aminozuurprofiel hebben.
Nee ik zei : eet eerst maar eens 100 gram havermout erbij. Kom je dan nog niet aan kun je nog altijd een litertje melk erbij gooien voor de makkelijke kcals.....
Dan heb ik het niet goed gelezen.:)
 
ik zal es proberen van wat meer stretch oefeningen te doen dan zoals lunges enz, want zo dingen doe ik eig never.


ik heb gisteren met paar maten ook nog over brinta gepraat, het is dus precies wel zo dat als je vaste maaltijden (kip/rijst of kip/pasta) vervangt door brinta met shake je echt sneller terug honger hebt en precies geen grammetje bijkomt. maar voor men maat is dat meer als goed, hij zet snel vet aan en leeft nu tegenwoordig op kwark/shake en brinta/shake en daar nog 3 vaste maaltijden bij en 2 aparta shakes per dag. hij blijft lekker droog.

ik ga morgen eens havermout halen en een pot turbo mass en rustig beginnen opvoeren richting de winter, het weer zuigt toch, dus bulken kan beginnen! ik schat dat ik nu start op 6-7% al lijkt dat in me benen niet zo, maar dat komt door te weinig massa want strak zijn ze zeer zeker en UB staat retedroog.

als ik al clean kan bulken tot 10 % zonder aas ben ik blij, dan probeer ik me eens 90kg aan 12% te fixen na de winter.
 
goed bezig kerel! Ik ben benieuwd hoe je er vol in de bulk in de winter bij zal staan.
 
Zeer bruut. Laatste foto lijkt wat uit verhouding getrokken, klopt dat?

Is niet uit verhouding getrokken, maar door het verlagen van je bf% duurt het altijd even voordat je vel 'meekrimpt'. Hierdoor krijg je dus een effect zoals je op de foto ziet (huidplooien). Met een paar weken zal dit verdwenen zijn.

Zeer goede progressie. Mijn complimenten!! :thumbs:
 
Heb de thread even gelezen ... na een dikke week doet DBB het eindelijk weer !

Je geeft goede en volledige uitleg Beast! wel een goed topic is dit zo geworden!
 
gisteren ergens anders gaan trainen, waar een echte decline bench stond, dus geen smith die ik altijd daarvoor gebruik.

30x50kg
15x80kg
10x100kg
6x120kg
2x 130kg

voor mij personal record en dat nu de kuur afgelopen is hèhèhè mja zal nog wel wat stuff rondzwerven , de extreme pomp is ook nog aanwezig
 
brute pics.

dat gezeik om die benen, hij zegt toch zelf al dat z'n benen achterlopen.

Tuurlijk hadden ze groter kunnen zijn, maar **** it dat was gister dit is vandaag, ik weet zeker dat je wel dedicated bent om benen hard te trainen.

Daarnaast hebben sommige mensen de pech dat benen nauwelijks vooruit gaan in verhouding met bovenlichaam....
(andersom kan ook natuurlijk)

en kuren of niet....je moet zowiezo keihard trainen en eten om zo'n fysiek te bereiken, mits je echt aanleg hebt en de kuren wreed aanslaan...
 
het bovenlichaam ziet er heel goed uit. aan de beentjes is er werk maar dat weet je al dus daar ga ik niet over zagen. btw wat meten je armen
 
nice man! super!
 
ben ondertussen een week of 3 aan het bulken, kcal inname met 600 geupt tot nu toe, gaat goed, nog niks verloren van de kuur, en zelfs zwaarder geworden, vet% ongeveer 1-2% gestegen tov het laagste wat ik was.

benen reageren goed op heavy training, doe nu 5-6 oefeningen van 4 sets de laatste 3 trainingen en ik ga echt tot de MAX.

ff wat update pics, ik ben nu 2.5kg zwaarder dan einde kuur. de veins en hardheid van de trenbolone verlies je redelijk snel , maar de massa is redelijk solide alsook de kracht en pomp.

side chest
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

MM
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

legs
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en de poses zouden beter kunnen, maar probeer dat maar es met maar 50cm kabel aan de muis hèhèhè
 
Nekloos BEEST!!!!!:cool:



nekloos..?
hahaha ik heb em, ja kzie het nu ook, heb tans een lange nek van mezelf, maar sta er een beetje bekrompen op hèhèhèhè

voor diegenen die het intresseren hier is wat ik nu eet.

1:
100gr brinta + 30gr whey + 40gr Turbo mass gainer (crea,gluta,amino acids) + 250ml magere melk + 25cl vers fruitsap

2:
150gr pasta + 150gr tonijn + een scheut heinz ketchup + 50cl aquarius

3: (uur voor trainen)
75gr pasta + 100gr kip ofwel 3 sneden grijs brood + 100gr kip

4: (meteen na trainen)
40gr whey + 40gr turbo mass + 250ml water

5: (halfuurtje na bovenstaande)
125gr rijst + 150gr kip + 50cl aquarius

6:
150gr pasta + 200gr gegrilde kipfilet + blik ananas + 50cl water

7:
75gr brinta + 30gr whey + 20gr turbo mass + 50cl water


das het zo ongeveer , kan beetje verschillen af en toe , ik eet soms ook paardefilet smorgens als er toevallig geen brinta is, en vrijdagavond eet ik filet pur of biefstuk met rijst en int weekend ga ik soms eens uiteten met me vrouwtje en dan eet ik een pasta met kip...
 
Laatst bewerkt:
Hehe,bij die side chest lijkt het zo he.:D

Dieet ziet er goed uit Beast,maar drop the babyfood en maak havermout van die brinta.:wl:
 
Hehe,bij die side chest lijkt het zo he.:D

Dieet ziet er goed uit Beast,maar drop the babyfood en maak havermout van die brinta.:wl:


hahahah ik wist da ge da ging zeggen. ik ga maandag havermout halen, ey ma als da nie werkt gaat get horen hè:D:D

ik heb da es geprobeerd, ma da was voor de hardcore voeding tijd en ik herinner me da da nie te vreten was:D

mja goed, als het moet , moet het
 
Hehe,bij die side chest lijkt het zo he.:D

Dieet ziet er goed uit Beast,maar drop the babyfood en maak havermout van die brinta.:wl:


hier is ene met nek :D speciaal voor own

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
hier is ene met nek :D speciaal voor own

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nek Karma on the way.;)

Ben zelf ook geen liefhebber van havermout,maar het moet wel.Gewoon mixen met volle melk en een paar bananen en het valt wel mee.:DSoms krijg ik er nog kots neigingen van,maar gewoon ff doorbijten.;)

Ps: Je laatste maaltijd beter voor eiwitten op casseinebasis kiezen,whey is al na 2u max uit je systeem,casseine doet er 7u over,en voedt dus door de hele nacht je lichaam met eiwitten.2 overvolle eetlepels pindakaas erdoor en de eiwitten worden nog ;langzaamer afgebroken.Succes.
 
Gaat lekker beast.
Qua dieet; ik mis de vetten!!! Zeer belangrijk! Helemaal je nu off cycle bent zullen vetten in je dieet je eigen test. productie opkrikken. Verder heeft het nog meer goede functies zoals het verbeteren van je stofwisseling en smering van je gewrichten. En je komt natuurlijk aan extra kcals ;)

En groenten?
 
****ing super man, echt heel mooi... die MM is bruut!!!!
 
Back
Naar boven