XXL Nutrition

kuurtje gedaan

Bezoekers in dit topic

Gaat lekker beast.
Qua dieet; ik mis de vetten!!! Zeer belangrijk! Helemaal je nu off cycle bent zullen vetten in je dieet je eigen test. productie opkrikken. Verder heeft het nog meer goede functies zoals het verbeteren van je stofwisseling en smering van je gewrichten. En je komt natuurlijk aan extra kcals ;)

En groenten?

ja groenten, ik eet meestal wokgroenten bij die pasta, en ik drink elke 1 a 2 knoor vi drankjes, tssdoor wel es een wortel 2 a 3 x per week.

ik maak men kip klaar met olijfolie , zitten toch ook vetten in?

voor de rest eet ik wel alles vetarm ja, das waar, misschien terug wat noten eten door de dag af en toe een handjevol
 
paar pics van zojuist, ben nog niet zo erg lang wakker, maar sta wel vol vandaag.

benen geen tekening, waarsch omdat ik ze gist heb afgemaakt en omdat ik skinny legs heb hèhèhèhèhè

4mlmfb7.jpg


52v9x4w.jpg


4q54zh2.jpg



jullie met dat benegedoe altijd, ik lijk wel gebrainwashed, denk aan niks anders meer als WHEEEEEEEEEEEELS

ja hehe, dat viel me ook al op dat benen gedoe van de mensen hier :D, weet je, ik vind je benen gewoon goed :), het is niet zo groot als jouw bovenlichaam maar zo erg is het ook alweer niet, je loopt niet voorschut ofzo :D
 
wat zit iedereen nou te zeiken over zn benen!!! beast je ziet er goed uit...gewoon zo doorgaan en alles komt goed...kwa eten...??? gewoon eten..niet teveel afwegen..kan helemaal geen kwaad...ik zou je koolhydraten gewoon hoog houden...ik zat een tijd op een heel brood per dag die was om 3 uur weg
en ik neem altijd bambix(groeiontbijt)
die is nog lichter dan brinta
 
en je benen zijn imo ook gewoon oké hoor
 
Super bovenlichaam! En je benen zijn niet eens zo slecht... Maar goed, ieder zijn mening he ;)
Ben trouwens ook Brinta verslaafd.... Die havermout krijg ik mn strot niet door :o
 
momenteel nog steeds 81-82kg, ga het zo een tijd houden , trainen gaat nog steeds super, neem sinds 3 weken voor de eerste keer creatine dagelijks 5000mg in caps van perfect nutrition, en amino acids van twinlab, crea geeft me goeie pomp en ik hou men massa goed vast. ben nu 2 maanden uit de kuur en gaat goed zo!
 
Altijd dat gemekker over benen, ze mogen best wat dikker, maar het zijn echt geen sate prikkers. Ziet er prima uit.
 
Ziet er super uit man.
Benen komen wel met de tijd.
Wees trots op je bovenlichaam.
BB 4 life..
 
wel goede kracht met die 'spillenbeentjes' 150kg buigen 10 herhalingen is gewoon goed!
en hoelang ben je aangezien je slechts 82kg weegt?
 
ik doe zelfs 170kg 8x met die satestokken :D wel in de vaste rek (smith) we hebben geen losse baar en nee tis geen sissygym das nu net het enigste wat ontbreekt daar:D

ik ben 1m76-77 ong
 
spijtig van je benen man!!
Bovenlichaam ziet er super uit
 
Back
Naar boven