AndroidHealthClinic

kuurtje gedaan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je hebt een mooi bovenlichaam bro. Lekker droog ook!

Maar dit was toch niet je 1e kuurtje? Of zit ik nu verkeerd? Dacht dat je in het verleden nog 3 kuren gehad had en dan is het natuurlijk eeuwig zonde van je benen. Die hadden zoveel beter kunnen zijn.

Verder ziet het erg goed uit :thumbs:
 
Ziet er goed hard en groot uit, nice!
 
ik zeg gewoon kuurtje gedaan in de zin van "de kuur is gedaan"

en ja die benen, ik heb ook zware liesbreuk gehad, vergeet dat niet, de historie was dit. dik 1.5 getraind zonder benen te trainen, kwas een leek in BB en ik trainde dus alleen me upper body, toen wijs geworden en beginnen benen trainen, jaartje ofzo 3x per maand gedaan.

dus toen waren we al 3j ver en benen waren amper 50 keer getraind ofzo. daar worden het geen buffels van nameijk.
dan weer tijdje wat minder benen gedaan, want ik kreeg altijd last in me lies, toen maar uiteindelijk weer geminderd met benen trainen. na een tijdje kreeg ik pijn aan men bal , dokter gegaan, maand en half erna werd ik geopereerd aan men lies. en ja nu zijn we een jaar verder weeral en ik train ze nu wekelijks en hard maar ze zullen toch wel blijven achterlopen. komt ook mede omdat ik slecht bulk, ik zet niet echt supermassa aan op me benen. mja ik doe NIKS inspanning door de dag, alleen autorijden en ik doe niks cardio en ik vreet me gek dus tzal wel met de tijd komen.
 
ziet er netjes uit man!

Wel vet dat ik ongeveer dezelfde benen heb op 82kg 14% bf :D

(1.79m)
 
Moet je zelf weten, jouw keuze, maar dan zullen je benen altijd uit verhouding klein blijven.

Joh Flapdrol wat weet jij deze kerel dan te vertellen met je 16 jaar, je bent zeker zelf ook al heel hard drie maanden aan het trainen?? :rolleyes:
 
Joh Flapdrol wat weet jij deze kerel dan te vertellen met je 16 jaar, je bent zeker zelf ook al heel hard drie maanden aan het trainen?? :rolleyes:

Haha jezus, je hoeft geen 29 te zijn om op te merken dat die benen met 1x per week nooit in verhouding tot z'n bovenlichaam zullen komen. Ik dacht dat je in deze sectie gewoon mocht zeggen wat je van de foto's vind???.
 
Haha jezus, je hoeft geen 29 te zijn om op te merken dat die benen met 1x per week nooit in verhouding tot z'n bovenlichaam zullen komen. Ik dacht dat je in deze sectie gewoon mocht zeggen wat je van de foto's vind???.

van mij mag je kritiek geven kerel, boeit me verders ook weinig, kweet dat ze achterlopen, lig er niet wakker van omdat ik weet hoe het komt, moest ik ze nu al 4-5j elke week 2 x hebben afgebeuld en dit was het resultaat was ik echt bedroefd, maarja tis nu zo.
 
Chapeau!

Jij mag later mijn spuitje zetten!
 
Super lichaam! Jij mag trots op jezelf zijn. ;)
 
zojuist benen getraind

4 sets SQ 60-80-100-130-150 alles 10keer
4 sets legg press 60-100-140-160 ook alles 10 keer, en zakken tot me enkels men kont bijna raken. vond ik trouwens al vies heavy met 160, bijna spuwen laatste set
4 sets extensions 40-50-60-60, gaat tot 100 maar me benen waren al op
en dan nog hams ook niet al te zwaar, ik kon niet meer, was tweede keer benen deze week.
 
zojuist benen getraind

4 sets SQ 60-80-100-130-150 alles 10keer
4 sets legg press 60-100-140-160 ook alles 10 keer, en zakken tot me enkels men kont bijna raken. vond ik trouwens al vies heavy met 160, bijna spuwen laatste set
4 sets extensions 40-50-60-60, gaat tot 100 maar me benen waren al op
en dan nog hams ook niet al te zwaar, ik kon niet meer, was tweede keer benen deze week.

goed bezig hoorde ik!

Voelt lekker ofniet :D Traplopen gaat pijn doen hehe...

Echt streeflichaam voor velen als die beentjes eenmaal op gang komen, nu ook al trouwens ;)
 
Heel mooie fysiek dit,als je iets beter leert poseren kan je imo nog veel meer BeeF tevoorschijn toveren.
Vind dat je voor tijdens het kuren toch goed droog blijft?Hoe zit het met je dieet?
 
dieet is perfect, kan niet beter, ik zondig ZELDEN

geen zin om alles per maaltijd te zetten maar ik eet op een dag:

- 500gr kip (kipfilet en sneetjes voor tss brood) en 3x per week tonijn dus minder kip dan
- 4 sneden brood (grijs)
- 150gr brinta
- 4 x 30gr whey
- 2x200ml melk (voor de brinta)
- 125gr rijst
- 150gr pasta
- blik ananas
- knorr vi
- 2l water
- 1l aquarius lemon
- 1 blik green tea
- 75gr paardefilet

dat is het zo ongeveer per dag
 
paar pics van zojuist, ben nog niet zo erg lang wakker, maar sta wel vol vandaag.

benen geen tekening, waarsch omdat ik ze gist heb afgemaakt en omdat ik skinny legs heb hèhèhèhèhè

4mlmfb7.jpg


52v9x4w.jpg


4q54zh2.jpg



jullie met dat benegedoe altijd, ik lijk wel gebrainwashed, denk aan niks anders meer als WHEEEEEEEEEEEELS
 
dieet is perfect, kan niet beter, ik zondig ZELDEN

geen zin om alles per maaltijd te zetten maar ik eet op een dag:

- 500gr kip (kipfilet en sneetjes voor tss brood) en 3x per week tonijn dus minder kip dan
- 4 sneden brood (grijs)
- 150gr brinta
- 4 x 30gr whey
- 2x200ml melk (voor de brinta)
- 125gr rijst
- 150gr pasta
- blik ananas
- knorr vi
- 2l water
- 1l aquarius lemon
- 1 blik green tea
- 75gr paardefilet

dat is het zo ongeveer per dag

Maak hier havermout van beast,brinta is voor zuigelingen.;)
Voor de rest ziet het er goed uit,maar heb je ook van maaltijdtiming gehoord?Wat je dus nodig hebt op welk moment van de dag?Mis vooral eiwitten op casseinebasis(langzaam verteerbaar),onmisbaar voor het slapengaan als je s'nachts echt wilt groeien,2 eetlepels pindakaas erdoor en de eiwitten worden nog langzamer afgebroken!!Perfect pre-bedtime maaltijd.;)Suc6 verder man,je basis is super!!!

Ps:Check dit eens,om meer beef op die poten te toveren.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f165/poseren-thuis-leren-85543/index2.html



;)
 
me like brinta alot , ik ben echt verslaafd eraan, 3 dozen per week.

en jaja zeker de timing heb ik ook rekening mee gehouden, alleen caseine eiwit eet ik niet meer, miss savonds eens terug wat kwark eten dan ...
 
me like brinta alot , ik ben echt verslaafd eraan, 3 dozen per week.

en jaja zeker de timing heb ik ook rekening mee gehouden, alleen caseine eiwit eet ik niet meer, miss savonds eens terug wat kwark eten dan ...

Ik at ook altijd 7granenpap en brinta,maar het verteerd gewoon veels te snel,waardoor je veel energie verliest die je toch wel behoorlijk gebruiken kan met zo'n lichaam.;)Havermout is goor,maar wel 1 van de sleutels naar succes.
 
Ik vind het wel meevallen met die benen.:)
Ze zouden misschien iets groter kunnen maar het ziet er nu ook niet uit als of je ze nooit getraint hebt...
 
Back
Naar boven