AndroidHealthClinic

kuurtje gedaan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Niet iedereen is zo dedicated als jou Bouwens, hij gaf zelf al aan ook een passie voor auto's te hebben. Als hij graag andere dingen wil doen betekend dat dat hij niet volledig op kan gaan in gainen. Zonder AS had hij dit fysiek dus niet gehaald. Hetgeen jij misschien als niet voldoende ziet voor jou gewenste doelen. Het is dan ook afhankelijk van je eigen prioriteiten.

Niet iedereen wil als kurende bodybuilder continue thuis zijn en zich uitsluitend op BB storten.

Volgens mij geeft hij toch zelf aan dat hij 90KG , 45 cm armen 70cm en benen wilt hebben en daarbij kurkdroog wilt zijn 'Marky'
 
Gewoon een heel goed fysiek,:thumbs: benen lopen wel iets achter maar ik vind het eigenlijk wel meevallen.
Misschien is het me ontgaan beast,maar wat was nou de omtrek van je benen?
 
Wicked, erg nice beest. Je bent eerlijk over je benen, maar ik zou niet gelijk met 2x per week te knallen. Je zegt zelf al dat je problemen hebt gehad met je lies en dat is natuurlijk het laatste wat je wil hebben.

Gewoon 1x per week en all out. Misschien tijdens een cycle meerdere keren, omdat je dan een sneller herstel hebt. Dit zou ik alleen wel even overleggen met mensen die kuren en fanatiek trainen, want ik kan je daar geen advies in geven.

Succes :thumbs:
 
K*t dat je zoveel tegenslagen hebt gehad kerel! Vind het er goed uitzien. Hard en droog! Goed advies van ryu trouwens om niet meteen keihard 2x per week de beentjes aan te pakken ivm je lies. Wat je wel zou kunnen doen is 1 heavy day en 1 light/medium day.
 
denk je echt dat het een verschil zou maken?

ik eet ook snel op mekaar , ik eet volle maaltijd elke 2-3 uur , zou brinta dan nog te snel verteerd zijn zodat ik zonder zit?

Pre-workout kan je je geen betere vorm van slowdigestingcarbs bedenken.Ik kan niet meer zonder:DJa mss zoete aardappelen maar probeer die maar eens af te krijgen en het is weer een heel gedoens om het klaar te maken.;)
 
tnx voor de comments mensen, en ja zeker, ik heb het een tijd gedaan dat kluizenieren voor trainen, maar als ik eerlijk moet zijn hè, als je af en toe eens uitgaat en je goed amuzeert en ook andere dingen doet die je een beetje van da obsessed gevoel van BB afhouden groei je volgens mij beter, je bent gelukkiger , hebt minder stress, je moet natuurlijk 100% blijven gaan elke training en elke maaltijd maar tssin moet je doen wat je wil en waar je je goed mee voelt.

en die tegenslagen, ik vind het nog meevallen eigenlijk, een van men makkers had het volgende aan de hand.
48kg aan 5% ofzo, ik raad hem aan om te trainen, begon een dik 1.5 jaar na me, op een jaar tijd was hij 64kg aan 12%. elke week kwam hij 4 keer, ook meteen met goeie voeding begonnen omdat ik hem daar atijd op wees. toen kreeg hij een klaplong, ik kan je verzekeren das geen lachertje, week kliniek met een tube van 1.5cm doorsnede in je chest!
8 weken niet mogen trainen dus je kan je al inbeelden hoe hard je dan terugvalt. daarna kreeg hij tikken , zoveel zen best gedaan en veel verloren, op 4 maand had hij zo goed als alles terug, dus heel blij, kreeg hij voedselvergifteging , maar in de erge zin! nu, waren we weer een jaar verder en was hij 65kg aan 10% dus eig 1.5 jaar verder en terug ongeveer zelfde als ervoor.

je raad het nooit, eind mei krijg ik telefoon, ey heb je het gehoord, X ligt weer in het ziekenhuis, klaplong aan de andere kant, idd het was weer gebeurd, tube in de chest aan de andere kant.

nu DAT noem ik pas tegenslag, en 8 weken later toen de doc zei het is ok hing men maat terug aan de ijzers ! das dicipline!!!
 
Wicked, erg nice beest. Je bent eerlijk over je benen, maar ik zou niet gelijk met 2x per week te knallen. Je zegt zelf al dat je problemen hebt gehad met je lies en dat is natuurlijk het laatste wat je wil hebben.

Gewoon 1x per week en all out. Misschien tijdens een cycle meerdere keren, omdat je dan een sneller herstel hebt. Dit zou ik alleen wel even overleggen met mensen die kuren en fanatiek trainen, want ik kan je daar geen advies in geven.

Succes :thumbs:
ja ik merk het wel bij BV legg press als ik diep ga dat het dan toch wat trekt in de lies. maar ff een vraag, hebben jullie dat ook, als je bv zakt tot je knieen bijna tegen je chest komen met legg press dat dat makkelijker gaat om terug te stoten qua druk in de lies dan dat je juist voor dat punt terugstoot?
dan krijg ik namelijk zo een rare trek in me lies , maar wel betere belasting op me benen precies.

SQ doe ik nu ook in de vaste rek en ik zak tot me kont ong gelijk komt met de zitplaats van een technogym bankje, die zwart witte ken je allemaal wel zekers.
want als ik dieper ga zoals vroeger voel ik me lies.

maar ik merk wel dat ik vroeger bij full SQ al extreme pomp had na 4 setjes, nu heb ik ook pomp maar toch minder.
 
Volgens mij geeft hij toch zelf aan dat hij 90KG , 45 cm armen 70cm en benen wilt hebben en daarbij kurkdroog wilt zijn 'Marky'



kijk, ik heb vrienden, werk, een meisje, een snelle wagen en ik doe aan BB , ik moet voor alles tijd maken en ik ben iemand die eigenlijk in alles wat die doet goed wil zijn en ervoor gaat.

sommige hebben werk/Bodybuilding en that's it, das natuurlijk nog anders.

maar ik blijf volgens iedereen een freak die ik ken, iedereen in men omgeving weet dat ik bodybuilder for life ben,dus we gaan er wel voor hoor!!!
 
Laatst bewerkt:
kijk, ik heb vrienden, werk, een meisje, een snelle wagen en ik doe aan BB , ik moet voor alles tijd maken en ik ben iemand die eigenlijk in alles wat die doet goed wil zijn en ervoor gaat.

sommige hebben werk/Bodybuilding en that's it, das natuurlijk nog anders.

maar ik blijf volgens iedereen een freak die ik ken, iedereen in men omgeving weet dat ik bodybuilder for life ben,dus we gaan er wel voor hoor!!!

Hehe,hier heb ik er meerdere van.:D
 
Hehe,hier heb ik er meerdere van.:D

mag ik dan een snelle wagen van jou? :D Over een jaartje of 20 als ik volwaardig architect ben krijg je hem wel terug :P

ontopic: euh heb al 2 posts gedaan, need I say more!?



edit: om dit topic niet te vernken maar een edit:

@OWNSc. Nee kan ik niet aan ;(
 
Laatst bewerkt:
kijk, ik heb vrienden, werk, een meisje, een snelle wagen en ik doe aan BB , ik moet voor alles tijd maken en ik ben iemand die eigenlijk in alles wat die doet goed wil zijn en ervoor gaat.

sommige hebben werk/Bodybuilding en that's it, das natuurlijk nog anders.

maar ik blijf volgens iedereen een freak die ik ken, iedereen in men omgeving weet dat ik bodybuilder for life ben,dus we gaan er wel voor hoor!!!



behalve een snelle auto en een meisje (eerder losse relatie), is het idd best k*t om dat allemaal te combineren. en ik ben al zo'n held in plannen:rolleyes:
 
ow ja nog vergeten te zeggen hehe:

bruut fysiek hoor beest!!

wat betreft je benen, geef je zelf al aan, dus succes..
 
kijk, ik heb vrienden, werk, een meisje, een snelle wagen en ik doe aan BB , ik moet voor alles tijd maken en ik ben iemand die eigenlijk in alles wat die doet goed wil zijn en ervoor gaat.

sommige hebben werk/Bodybuilding en that's it, das natuurlijk nog anders.

maar ik blijf volgens iedereen een freak die ik ken, iedereen in men omgeving weet dat ik bodybuilder for life ben,dus we gaan er wel voor hoor!!!


Ik snap wat je bedoeld bro. Ik leef ook niet alleen voor BB, Ik ga vaak te feesten en dat is ook aardig catabool. Ik wist niet van je blessures en je tegenslag. Vandaar dat ik van 4 kuren meer had verwacht. Maar ik wens je veel succes op weg naar je doelen :thumbs:

Op naar die doelstellingen bro :)
 
Vaak benen trainen is overrated.
Gewoon 1x per week goed aanpakken, en trekt wel bij.
Geloof niet in meer x per week trainen.
Als dat je niet ligt, moet je het niet doen.
Heb het ff geprobeerd en vond het zelf ook niet werken.

Nice fysiek!
 
Vaak benen trainen is overrated.
Gewoon 1x per week goed aanpakken, en trekt wel bij.
Geloof niet in meer x per week trainen.
Als dat je niet ligt, moet je het niet doen.
Heb het ff geprobeerd en vond het zelf ook niet werken.

Nice fysiek!

Ken BB'ers die 1x per week benen trainen,maar ze squatten maar 1x per 2 weken!!!En hebben er behoorlijke wheels mee gebouwd.Voor ieder werkt wat anders,te vaak benen trainen is vragen om problemen imo,je loopt er de hele dag op dus rust krijgen ze bijna nooit.
 
Lekkere armen en schouders, alleen wel een beetje laat om er op het strand mee te paraderen he.:cool:
 
ja ik merk het wel bij BV legg press als ik diep ga dat het dan toch wat trekt in de lies. maar ff een vraag, hebben jullie dat ook, als je bv zakt tot je knieen bijna tegen je chest komen met legg press dat dat makkelijker gaat om terug te stoten qua druk in de lies dan dat je juist voor dat punt terugstoot?
dan krijg ik namelijk zo een rare trek in me lies , maar wel betere belasting op me benen precies.

SQ doe ik nu ook in de vaste rek en ik zak tot me kont ong gelijk komt met de zitplaats van een technogym bankje, die zwart witte ken je allemaal wel zekers.
want als ik dieper ga zoals vroeger voel ik me lies.

maar ik merk wel dat ik vroeger bij full SQ al extreme pomp had na 4 setjes, nu heb ik ook pomp maar toch minder.

Probeer anders eens wat lichtere sessies fullsquat en dan gesuperset met sissy squats of lunges. :thumbs:
 
pff maar weet je manne, ik rij voor men werk alleen 300km per dag, ben toerbode voor medisch bedrijf. ik werk 2x 3.5 uur per dag voormiddag en savonds , daar tussen ga ik trainen 4/7 en de rest van men tijd is bezet voor andere hobbys en men meisje en vrienden en familie.

ik train men benen vrijdags, zodat ik de hele week fatsoenlijk kan rijden, ik heb er ook wel zeker 3 dagen pijn aan als ik ze goed heb aangpakt dus het is gewoon NOT done om ze 2 keer per week te pakken.

rij ma es 150km nadat je benen een uurtje daarvoor hebt getraind ... files zijn dodelijk serieus

Beter ga je bij albert heijn achter de kassa zitten met monster 80 cm wheels.
 
Back
Naar boven