Fitness Seller

kuurtje hgh / sth ?

Bezoekers in dit topic

herkuul

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
20 dec 2006
Berichten
13.376
Waardering
798
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
13%
ben nu in de laatste weken van men kuurtje

zat te denken om in men nakuur te starten met hgh/ sth
3 a 4 maanden eventueel tot men volgende kuurtje

nu wou ik vragen hoe je best te werk gaat om er het meeste uit te haalen

gebruikers ervaringen welkom

ga waarschijnlek antwoorden krijgen dat ik moet searchen wat ik ook gedaan heb
vraag het toch nog even

heb gelezn dat je er best igf kan naast zetten
en insuline, graag welke hoeveel heden?
een kleine dosis test per week, weet niet of dit verstandig is zoveel maanden aan een stuk?
T3 en of T4 kan ze krijgen in tabs

wat raaden jullie aan 40mcg per dag? opbouwen en of afbouwen?

doel is zoveel mogelijk massa niet daalen in bf, liefst ook niet stijgen natuurlijk
stats: 1m80
82kg 11%bf

reacties welkom
greetz
 
Hoe zag je kuurtje er dan uit?
 
Heb net de foto's in je gallerij bekeken en jij bent in de verste verte nog niet klaar om nog maar te denken aan hgh of insuline. Het is al een schande en ramp opzich dat je al eens heb gekuurt. Aan je pics te zien zou je nog eens niet zeggen dat je ooit een halter hebt aangeraakt.
 
Heb net de foto's in je gallerij bekeken en jij bent in de verste verte nog niet klaar om nog maar te denken aan hgh of insuline. Het is al een schande en ramp opzich dat je al eens heb gekuurt. Aan je pics te zien zou je nog eens niet zeggen dat je ooit een halter hebt aangeraakt.

Laten we wel even aardig blijven.
Mischien is hij te vroeg begonnen met kuren maar laten we hem iig de goeie kant op helpen
 
tja, opzich nix tegen gebruik op je leeftijd, zelfs niet sth (wel zou ik dat enkel doen voor wedstrijden anders is het imo zen geld niet waard aangezien je op 22 nog veel hgh zelf produceert) maar heb ook je pics bekeken en....tja wat moet ik er op zeggen....
denk in jou geval beter goede nakuur en nog even naturel proberen groeien
 
Hoe zag je kuurtje er dan uit?

week 1 tot 10:500mg test e
400mg deca
400mg mast e

zit nu week 9 ga beetje verlengen tot 12weken ongeveer
 
Heb net de foto's in je gallerij bekeken en jij bent in de verste verte nog niet klaar om nog maar te denken aan hgh of insuline. Het is al een schande en ramp opzich dat je al eens heb gekuurt. Aan je pics te zien zou je nog eens niet zeggen dat je ooit een halter hebt aangeraakt.


daar ben ik weinig mee
heb net een kuurtje ass achter de rug wou er hgh aan plakken
om ergens in december januarie met een nieuw kuurtje te starten

vind men stats ook niet denderend wil dit dus verbeteren met bv hgh
zou graag tegen zomer 2008 al aardig groot zijn

als ik zie dat ik vorige zomer 73kg weeg en nu 82kg vind ik niet dat ik slecht bezig ben
en heb ik zeker al eens een halter aangeraakt

plaats eerst zelf ook een pic voor je oordeelt
 
Laatst bewerkt:
tja, opzich nix tegen gebruik op je leeftijd, zelfs niet sth (wel zou ik dat enkel doen voor wedstrijden anders is het imo zen geld niet waard aangezien je op 22 nog veel hgh zelf produceert) maar heb ook je pics bekeken en....tja wat moet ik er op zeggen....
denk in jou geval beter goede nakuur en nog even naturel proberen groeien

mischien wel denk dat ik wel eerst beetje ga terug vallen nu dan

heb geen wedstrijd ambitie ofzo, zou graag 90 kg en meer gaan tegen volgend jaar

mischien bij men volgende kuurtje hgh naast zetten
dat het dan een beter resultaat zal hebben
 
Laten we wel even aardig blijven.
Mischien is hij te vroeg begonnen met kuren maar laten we hem iig de goeie kant op helpen

waarom moet je eerst zoveel jaaren natural trainen
om vervolgens na een paar jaar aas pas aan sth/ hgh mogen denken

mischien wil ik wel te veel op korte termijn

thx voor respons
 
dit plus je leeftijd.....:(:(:(:(:(

-rodge

wat raad jij me daan aan Rodge

eerst nakuuren nu paar maanden stoppen
en vervolgens weer een kuurtje met aas doen?

greetz
 
wat raad jij me daan aan Rodge

eerst nakuuren nu paar maanden stoppen
en vervolgens weer een kuurtje met aas doen?

greetz

ik vind de leeftijd dat er tegenwoordig aan de hgh begonnen word gewoon ronduit belachelijk. dat je al aan de aas zit zal je mij niet over horen aangezien ik zeker daar veels te vroeg mee begonnen was, echter zal je van aas iig resulaten zien die voor het geld dat het kost te verantwoorden zijn. bij hgh ligt dat heel anders... het kost een vermogen,en dan heb ik het niet over die blue-top bagger,en levert heel weinig op in verhouding. op jou leeftijd moet je je meer leggen op goede voeding,training,rust en eventueel wat roids. ik heb nu met verschillende jongere bodybuilders gewerkt,ook met sommige van dit forum, en allemaal hadden ze heel veel ruimte voor verbetering in hun training(al zeiden ze van te voren dat ze een goed schema hadden en keihard trainden ;)).

wat ik enkel aan wil geven is...dat je niet te veel in moeten zetten op hgh nu je dat nog helemaal niet nodig hebt. het word gezien als de "holy grail" maar het is slechts net dat toefje room op de taart van de gevorderde bodybuilder om hem net ff verder te brengen. maar ik weet zeker dat je niet 1 topper vind die zegt dat ie zijn fysiek te danken heeft aan hgh, allemaal hebben ze een (enorme) basis gelegd met aas aangezien daar de meeste gains uitgehaald kunnen worden.

dus bespaar jezelf een hoop geld en besteed het aan iets waar je wel profijt van hebt ie. voeding en zo af en toe een (verstandig)kuurtje.

-rodge
 
Dude, je bent nog niet eens toe aan AAS, laat staan HGH :eek: :(
 
we toch niet allemaal te wachten tot we de pensioen gerechtigde leeftijd hebben :laugh:

-rodge

Hahah, nee dat niet.. maar check z'n pics. Beter knalt ie nog even een paar jaartjes flink door zonder AAS.
 
Hahah, nee dat niet.. maar check z'n pics. Beter knalt ie nog even een paar jaartjes flink door zonder AAS.

ken die f*ckin pics niet vinden...(link?)...

zou waarschijnlijk idd beter zijn...

-rodge
 
Laten we wel even aardig blijven.
Mischien is hij te vroeg begonnen met kuren maar laten we hem iig de goeie kant op helpen

Komop jong, dat je iemand met zo'n stats nog probeert te helpen ivm met sth snap ik niet. Er worden hier soms topics geopend door kerels met vele betere stats ivm met sth , en die worden direct afgesnauwd als ze er nog maar over beginnen.
 
Die foto voorkant borst is na 5 jaar trainen, zijn voeding is duidelijk toppie.

Hij zou beter gge nemen ipv hgh.

GA GOED ETEN
 
Back
Naar boven