XXL Nutrition

Kuurtje met HGH/Test/Bold/Win/tren... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
16 apr 2015
Berichten
18
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
84kg
Vetpercentage
7%
Beste BB's
Na bijna 1 jaar off te zijn en al de bloedwaardes al even inorde zijn ga ik er nog eens mee beginnen.
Heb hier al lang niets meer gepost dus heb me even een nieuw account'je aangemaakt.
Ga hier even men nieuwe kuur posten, en ik hoop dat jullie mij altijd wat meer info of ideeen kunnen geven.
1-38 5iu HGH 5/7 de week
1-38 25 tot 75mcg T3
1-38 Eca stack 2 tabs of Clen +/- 75mcg
1-34 500/week Hcg
1-34 50mcg/week proviron
1-26 1tab nolva of 1/2 aro/EOD (Alleen bij last van Gyno)

1-6 350mg/week Test e
1-6 750mg/week Bold
1-6 50mg/ED Winny tabs

6-12 500mg test/week
6-12 400mg tren e/week
6-10 2mg Methyl Tren/ED
6-18 400mg Mast e/week

12-18 750mg test/week
12-18 75mg Parabolan/EOD

18-26 500mg test afbouwen tot 0mg
18-22 80mg Anavar E
18-24 400mg Primo/week

28-34 1tab nolva + 1tab Aro

Tijdens men kuur zal ik ook wat testen met Insuline op 5iu pwo
Zal ook om de 2a3 weken men bloed laten testen en op laten volgen door de dokter.
Als er iemand nog info heeft, is altijd welkom!
Hier nog even men voedings+sups schema

>Maaltijd1 5u15
6 eiwitten
2 eieren
40gr gerookt vlees
80gr havermout
>Maaltijd2: 7u30
30gr Isolaat shake
1Appel
>Maaltijd3 9u45
4 maiswafels
+/- 75 gram zalm,kippewit, gerookt vlees
>Maaltijd4 12u15
200gr Groenten
175gr Kip
175gr gekookte rijst
>Maaltijd 5 14u30
150gr Kip of mager vlees
150gr Zoete aardappel
100gr ananas
>Maaltijd6 1u voor training 16u00
30gr Whey
>Maaltijd 7 1u na de training
225gr witte vis
175gr gekookte rijst
200gr groenten
>Maaltijd 8
40gr Caseinne shake

Sups:
Bcaa: 10gr bij opstaan, pre en post workout
Glutamine: 6gr bij opstaan, pre en post workout
Kre-alkalyne: 6gr bij opstaan, pre en post workout
Eca of clen: 30min voor ontbijt en middagmaal
Tabs: 15min voor ontbijt en 30min voor training
T3 en provi zelfde als tabs
Multivits en visolie bij ontbijt
Na de training 40gr whey en 40gr snelle suikers
Voor en na NO sups

Ik ben nu al van begin maart bezig met HGH en zo'n 2 weken met AAS
Ben begonnen op een 81kg en ruw geschat 12%
Vorige week gemeten en sta op +/- 7% en 84kg
Begin al lekker hard en droog te komen, aders zijn ook al lekker zichtbaar!
Hoop de 90kg droog te halen om realistisch te blijven.
Greets Boika ;)
 
Waarom kies je ervoor om Bold maar 6 weken te doen?
 
Waarom kies je ervoor om Bold maar 6 weken te doen?

Iedereen zegt dat je bold meer als 12 weken moet doen, wat ik Bullshit vind..
Na 8weken had het bij mij 2 jaar geleden zen beste werk gedaan..
Misschien dat ik het wel nog even laat meelopen met men Tren e maar daar ben ik nog niet uit.
 
Iedereen zegt dat je bold meer als 12 weken moet doen, wat ik Bullshit vind.. Na 8weken had het bij mij 2 jaar geleden zen beste werk gedaan.. Misschien dat ik het wel nog even laat meelopen met men Tren e maar daar ben ik nog niet uit.

Aha ja ik ging ook van langer uit. (nog geen met bold ervaring)
Maar interessant om te zien dat jij het anders ervaart. Ik hou niet van lang kuren, daarom nog nooit gekozen voor Bold, misschien is het toch eens te overwegen.
 
Aha ja ik ging ook van langer uit. (nog geen met bold ervaring)
Maar interessant om te zien dat jij het anders ervaart. Ik hou niet van lang kuren, daarom nog nooit gekozen voor Bold, misschien is het toch eens te overwegen.

Jaa bold is zeker wel het proberen waard, een van de betere naar mijn mening. Maar iedereen reageert anders op elk product.. Behalve tren daar reageert iedereen lekker op :D
Heb al lang en korte kuren gedaan, persoonlijk gaan de langere mij beter af omdat men herstel toch hetzelfde is.
 
Moet je je stats niet updaten ? En anders Wtf zo een kuur op die stats
 
Moet je je stats niet updaten ? En anders Wtf zo een kuur op die stats

Haha nee ik moet ze niet updaten, juist daarom dat ik zo'n kuur doe.. ;)
Graak maar niet vooruit, terwijl ik er genoeg moeite en tijd in steek dus het is tijd voor een stapje hoger te gaan..
 
Best aardige stats als hij op een legit 7% bodyfat staat hoor..
 
Best aardige stats als hij op een legit 7% bodyfat staat hoor..

irl wel, maar hier op DBB staat iedereen op gemiddeld 90kg bij 1m80 op een legit 6 percent na een jaartje natural trainen.
 
Best aardige stats als hij op een legit 7% bodyfat staat hoor..

Jaa meting gebeurt met een 4-puntmeting, Dus zo correct is ze wel niet denk ik.. zal straks nog is laten doen bij me op de gym.
Zal ook even een foto posten van dit moment.
 
irl wel, maar hier op DBB staat iedereen op gemiddeld 90kg bij 1m80 op een legit 6 percent na een jaartje natural trainen.

Heb je een punt idd.. Moet mijn stats ook nodig updaten (193cm 137kg 6%)

Jaa meting gebeurt met een 4-puntmeting, Dus zo correct is ze wel niet denk ik.. zal straks nog is laten doen bij me op de gym.
Zal ook even een foto posten van dit moment.

Ben benieuwd maat! Ik volg je log in ieder geval, ziet er veel belovend uit!:)
 
Heb je deze kuur zelf bedacht ?

2 dingen die mij opvallen:

50mcg proviron per week? Dat kan nooit kloppen.

Je neemt parabolan en methyl tren tegelijk? Waarom?
 
Heb je deze kuur zelf bedacht ?

2 dingen die mij opvallen:

50mcg proviron per week? Dat kan nooit kloppen.

Je neemt parabolan en methyl tren tegelijk? Waarom?

Jep, heb ze zelf samengesteld, daarom dat wat extra info altijd welkom is. :D
Haha jaa tuurlijk is het 50mcg/ED.. En de methyl staat bij de tren e, om te kicken
 
Persoonlijk vind ik het allemaal te veel van het goede als je doel is om 6 kilo spiermassa te pakken . Maar als je je zelf er goed bij voelt, moet je het gewoon doen.

Ik hoop dan wel dat je een log gaan bijhouden met foto's.
 
Denk dat je met 800mg bold pw, 600 tren e pw en 500 test e pw al behoorlijke resultaten zult gaan boeken. Zal al die overige middeltjes weglaten. Maar dat is meer hoe ik het zou aanpakken. Ben zelf momenteel ook 88kg op 10%. Ga zelf kuren zoals ik hierboven adviseerde, maar dan over 2 maandjes. Ook laat ik de T3 en hcg meelopen. Merk toch wel een zwaar herstel op tren...
 
Persoonlijk vind ik het allemaal te veel van het goede als je doel is om 6 kilo spiermassa te pakken . Maar als je je zelf er goed bij voelt, moet je het gewoon doen.

Ik hoop dan wel dat je een log gaan bijhouden met foto's.

Ik voel me er heelgoed bij :D Haha nee maar zou graag minstens 6, als ik er meer bij kom hoor je me zeker niet klagen hoor!
Zal af en toe wel een update doen! ;)

---------- Toegevoegd om 11:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:07 ----------

Denk dat je met 800mg bold pw, 600 tren e pw en 500 test e pw al behoorlijke resultaten zult gaan boeken. Zal al die overige middeltjes weglaten. Maar dat is meer hoe ik het zou aanpakken. Ben zelf momenteel ook 88kg op 10%. Ga zelf kuren zoals ik hierboven adviseerde, maar dan over 2 maandjes. Ook laat ik de T3 en hcg meelopen. Merk toch wel een zwaar herstel op tren...

De andere middeltjes zijn juist het goede om een extra boost te geven..
Men bold en tren kan ik in ieder geval wel altijd verhogen, dat zal ik wel
Zien op de moment zelf.. Ben ook nieuwsgiergig naar jou kuurtje dan, zal ik zeker volgen!
En jaa tren heb je wel een moeilijker herstel van, maar dat is gwn HET product vind ik persoonlijk :cool:
 
Had hier wel wat meer reacties of info op gehoopt van ervaren BB's ...
 
@bouldershoulder: Ik denk dat er een aantal bij zijn die graag willen weten hie deze "over the top" kuur gaat uitpakken. Want eigenlijk is het een veel te dikke kuur, naar mijn idee.

Waarom tot 75mcg t3 als je wilt clean bulken? En daar ook nog eca e/ofn clen bij? Waarom provi? Nergens voor nodig.

Ik snap wel dat je bang bent om vet/vocht te gainen omdat je op een mooie 7^ staat, maar dat ligt aan je voeding of je vet/vocht giant. Ik vond het onzin om allerlei cut-middelen erbij te nemen als je wilt clean bulken. T3 snap ik nog ivm de tren. De rest niet.

Je wilt in totaal 6,5 maand ON gaan. Persoonlijk zou ik doen: kuur-bridge-kuur.


Maar je bent toch vast besloten om deze kuur te gaan doen en groeien dat zal je zeker met deze kuur zolang je je voeding blijft aanpassen op zijn gains.
 
Laatst bewerkt:
Test op het einde niet afbouwen dat is nergens voor nodig.

Hcg 2 x 500 IU per week.

Ik zou een blast cruise blast doen, maar goed dat is je eigen keuze.
 
Eca/Clen/T3 op dikke dosis tijdens een cleanbulk is bull.
4 weken op legit MT ga je niet na vertellen, dat trekt je lichaam echt never nooit. Verhalen zat van mensen die na 1 tot 2 weken al flinke last kregen. Sowieso zou ik niet tijdens zo'n kuur in 't midden ergens MT pakken, sterker spul dan dat krijg je bijna niet ( als 't Methyl Tren is waar ik van uit ga ) en alles wat je daarna pakt zonder cruise kan alleen maar tegenvallen.

Dan nog dat je na 400 mg Tren E opeens overgaat op iets van 250 mg Para ( geen zin om het exact uit te rekenen ) waar je dus nog een extra terugval beleeft. Je uppt je test wel iets maar dat is imo maar zo'n korte periode dat de terugval van de lagere dosis Tren een stuk meer zal opvallen.

Dan nog je lever, ik ben ook niet zo'n fan van het roepen dat je op je lever moet letten maar dit is in 24 weken 14 weken aan orals/ zwaar spul voor je lever ( MT ). Is 't mij niet waard.

Al met al zou ik een paar dingetjes wel anders doen :P
 
Back
Naar boven