MuscleMeat

Kuurtje met HGH/Test/Bold/Win/tren... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Test op het einde niet afbouwen dat is nergens voor nodig.

Hcg 2 x 500 IU per week.

Ik zou een blast cruise blast doen, maar goed dat is je eigen keuze.

Jaa ik weet dat ik normaal niet moet afbouwen met test of sommige andere, maar dit doe ik alleen maar om men klap niet zo hard te krijgen als ik stop. Heb gemerkt bij me dat dit goed werkt, even lager gaan op het einde.. :)
En jaa idd, alsk men test ga verhogen naar + 500mg gaat de Hcg ook omhoog!
Jaa ga nog zien bij dat cruizen want on is on voor me.. :D

---------- Toegevoegd om 07:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:17 ----------

@bouldershoulder: Ik denk dat er een aantal bij zijn die graag willen weten hie deze "over the top" kuur gaat uitpakken. Want eigenlijk is het een veel te dikke kuur, naar mijn idee.

Waarom tot 75mcg t3 als je wilt clean bulken? En daar ook nog eca e/ofn clen bij? Waarom provi? Nergens voor nodig.

Ik snap wel dat je bang bent om vet/vocht te gainen omdat je op een mooie 7^ staat, maar dat ligt aan je voeding of je vet/vocht giant. Ik vond het onzin om allerlei cut-middelen erbij te nemen als je wilt clean bulken. T3 snap ik nog ivm de tren. De rest niet.

Je wilt in totaal 6,5 maand ON gaan. Persoonlijk zou ik doen: kuur-bridge-kuur.


Maar je bent toch vast besloten om deze kuur te gaan doen en groeien dat zal je zeker met deze kuur zolang je je voeding blijft aanpassen op zijn gains.

Naar mijn weten heb ik nooit gesproken over een clean bulk kuur?
Ik ga hier voor een cut kuur, daarom zijn al die middeltjes er bij en zeker in het begin voor het vocht van de bold.. :D
 
Heftig, ga je loggen? mooie opzet alleen dat bold verhaal van je geloof ik geen kloot van. De ester is gewoon te lang voor 6 weken, ik merk persoonlijk dat hij dan pas inkickt
 
Oke, hier zijn dus enkele foto's van dit moment

image.jpg
 
Nou goed fysiek! ben benieuwd naar het eindresultaat!
 
Heftig, ga je loggen? mooie opzet alleen dat bold verhaal van je geloof ik geen kloot van. De ester is gewoon te lang voor 6 weken, ik merk persoonlijk dat hij dan pas inkickt

Jaa ga het hier wel wat bijhouden denk ik :D
En mss heb je wel gelijk, dan had ik toen wrs niet echt goeie bold haha!
Maar dan werkt hij tijdens men tren nog lekker door he ;)

---------- Toegevoegd om 07:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:30 ----------

Nou goed fysiek! ben benieuwd naar het eindresultaat!

Thanks man! Ben er ook benieuwd naar! Hopelijk is het de euro's waard :cool:
 
Nou elk lichaam is anders, ook de werking van AAS is op elk lichaam anders. Maar blijf er bij 6 weken te kort. Maar het is jou feestje.
 
Jaa ik weet dat ik normaal niet moet afbouwen met test of sommige andere, maar dit doe ik alleen maar om men klap niet zo hard te krijgen als ik stop. Heb gemerkt bij me dat dit goed werkt, even lager gaan op het einde.. :)

En jaa idd, alsk men test ga verhogen naar + 500mg gaat de Hcg ook omhoog!

Jaa ga nog zien bij dat cruizen want on is on voor me.. :D

---------- Toegevoegd om 07:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:17 ----------





Naar mijn weten heb ik nooit gesproken over een clean bulk kuur?

Ik ga hier voor een cut kuur, daarom zijn al die middeltjes er bij en zeker in het begin voor het vocht van de bold.. :D


Dan snap ik er helemaal niks van of jij snapt er niks van ;) cutkuur is als je ver wilt verlagen door onder of op onderhoud te eten en spiermassa wilt vast houden en heeeel misschien een heel klein beetje spiermassa wilt aanzetten. Jij wilt 6 kilo aankomen of meer. Dan is het dus Geen cut kuur. Dat is dus een clean bulk anders ga je die 6 kilo+ niet halen.

Maar hoe dan ook: je vraagt om
Advies en reacties maar je doet toch wat je zelf wilt merk ik, dus verdere reacties zijn niet nodig/nutteloos want je doet er toch niks mee ;)

Maar uiteraard hoop ik wel dat je mooie resultaten en flinke gains (ownee want het was een cut kuurtje ?? Wie snap het nog?)

[emoji3]

Ik bedoel het verkeerd hoor maar je verhaal is nogal warrig / tegenstrijdig.
 
Laatst bewerkt:
Jaa ik heb toch gezegt dat ik 6kg hoop te nemen? Niet dat ik dat zal halen..
En bij mijn meten is het mogelijk om gains te maken bij het kuren, dus ook een cutkuur?
Of heb jij het alleen maar over vet en vocht als je bijkomt? :') want
Neem nu aan dat ik naar 4-5% daal en op 86kg eindig.. Denk ik toch persoonlijk dat ik ook al een paar kg's gepakt heb he?! Maar ja, jij hebt er precies andere gedachten van..
Moest je nu iets meer ervaring/nuttige info hebben dan zou ik mss nog zeggen dat je gelijk hebt maar.. :)

Ben hier btw niet om te liggen lullen om wat voor kuur het gaat dus dit gesprek is afgerond denk ik ;)
 
Oke, doe lekker wat je zelf wil kerel (heb ik al een paar keer gezegd) maar ga dan niet om info en advies vragen (als je dit eigenlijk niet wil, dat os wel duidelijk. Alles wat iedereen zegt weerleg je of denk jr anders over. Je goed recht natuurlijk maar waarom vraag je dan om reacties maar goed.)

Zoals ook al gezegd wens ik uiteraard op recht veel succes . 3% eraf en 2-3 kilo aankomen (nu 7% en 84kilo) zal je nog wel gaan lukken dan. Maar logisch toch dat je denkt dat het een clean Bulk kuur is. Je geeft in me 1e Post niet aan dar jet een cut is maar wil wel 6 kilo aankomen. Dan is de logische aanname dat het een clean bulk is. Ik was niet de enige die deze aanname deed gezien eerdere Posts in dit topic van
Anderen. Als het meteen duidelijk was geweest dan was het een andere verhaal geweest.

Uiteraard ben ik benieuwd of je je claims kunt waar maken. Dus dat schreeuwt om een log met foto's en al :)
 
Laatst bewerkt:
50 mcg proviron? Proviron word denk ik in mg uitgedrukt. Daarnaast heeft MT midden in een kuur inderdaad niet veel zin meer voor de rest van je kuur.. je zal alleen nog maar terugval hebben (eigen ervaring). Als je tenminste echte MT hebt, gezien dat 2 mg ed gaat nemen is dat al niet het geval.
 
Oke, hier zijn dus enkele foto's van dit moment

Als dit 7% BF is dan sta ik op 4% LOL... ik weeg maar 70kilo en heb overal meer dikkere massa dan u en pak zo'n zieke cycles nog niet.
succ6 in ieder geval maar ik denk dat je veel centjes en uw gezondheid weggooid voor een doel die je met high tren low test alleen ook al had kunnen halen ;)
 
Back
Naar boven