XXL Nutrition

kuurtje met test ent + primo of boldenone (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

holdup

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 mei 2006
Berichten
24
Waardering
0
hoi, ik was van plan om mijn 2e kuur te starten als volgt

week 1 tem 10 250 test e
week 1 tem 9 200 deca

nakuur novaldex

(deca een weekje eerder stoppen ivm dipje erna)

maar na wat grondig leeswerk zou ik graag de deca vervangen door primobolan of boldenone.
kvraag me wel af welke hoeveelheid ik dan dien te nemen ipv de oorspronkelijke 200 deca?
oja,is het zinvol een frontload te zetten?

stats : 1m85, 29j
98kg
 
Aangezien je de bold of de primo wat hoger in zal moeten zetten dan 200mg zou ik de test ook verhogen naar 500mg per week.
Een frontload is mischien wel dan op zen plaats:)
 
En als je niet graag prikt zou ik ook voor de Bold gaan , is hoger gedoseerd per ml .

Ik zou zowizo voor de bold gaan eigenlijk , heb het nog nooit gebruikt maar als je steroid profiles leest vind ik het er wel steeds het beste uitkomen .
 
ivm die frontload,hoeveel zou ik best nemen?
 
2de kuur ...
doe het dan meteen tegoei!

week 1 1000mg test + 1000mg boldenon
week 2-10: 500 test + 500 boldenon

nakuur naar keuze
 
Beast N°1 zei:
2de kuur ...
doe het dan meteen tegoei!

week 1 1000mg test + 1000mg boldenon
week 2-10: 500 test + 500 boldenon

nakuur naar keuze

Juist kerel!!

De doseringen waar ts het over heeft zijn net genoeg om zn eigen testo lam te leggen....heb je niets aan.
Is ook nog eens zn 2e kuur!
 
mijn eerste kuur was ongeveer 5 jaar terug ,een deca only
ik was toen nog niet zo op de hoogte van alles en wist zeker nog niet van dit furom af.
gevolg : kuur was klote
daarmee dat ik de dosering van mijn '' 2e kuur'' wat lager hou.
 
BigMaus zei:
Juist kerel!!

De doseringen waar ts het over heeft zijn net genoeg om zn eigen testo lam te leggen....heb je niets aan.
Is ook nog eens zn 2e kuur!

Als zen eerste kuur al 5 jaar geleden is , kan je dit dan niet zien als een eerste kuur ?
 
Little Me zei:
Als zen eerste kuur al 5 jaar geleden is , kan je dit dan niet zien als een eerste kuur ?

Jazeker!
Maar dan zijn het nog erg lage doseringen.

Vind het gewoon erg zonde.
Doe het goed, of gewoon niet.
Maar ieder zn mening.
 
BigMaus zei:
Jazeker!
Maar dan zijn het nog erg lage doseringen.

Vind het gewoon erg zonde.
Doe het goed, of gewoon niet.
Maar ieder zn mening.

Zo is dat ;)
 
Wat nou Lange?? Met de UberMaus eens???
 
ok dus een frontload met 1000mg test en 1000 mg bold
in week 1 en daarna 500 mg test en 500 bold ew.
kzag wel een vriend van me super groeien met slechts 250mg test en 200mg deca daarmee dat ik wat schrik met de 2 maal 500 mg die jullie voorstellen.

zodra de spulletjes er zijn maak ik een logje
 
dammit,net vernomen wat het kuurtje me zou kosten en het was even slikken moet ik zeggen.knoem geen prijzen (jammer dat die topic is gesloten) maar het dubbel van hetgeen ginds staat vind ik teveel.
 
Tsja dan moet men eens verder kijken dan hen neus lang is he
 
gistrn bold geplaatst en donderdag komt de test erbij.
vriendin heeft alles goed bekeken van een routiné zoals we hier zeggen en dus donderdag is het haar vuurdoop om de test in de andere bil te plaatsen.

oja klopt het dat ik bij het gebruik van boldenone best een 1/4 van een asprine e/d neem?
i'll keep you guys posted.
 
Laatst bewerkt:
he ben ik net te laat..
Leek me zo'n goe idee om jou aan de Sten te zien!! :D
Wil dat gaan doen nl, is relatief veilig middel, net als bold en test, en is nog goedkoper ook!! :P
Maaja, veel succes, en houdt em omhoog he ;)
 
holdup zei:
oja klopt het dat ik bij het gebruik van boldenone best een 1/4 van een asprine e/d neem?
i'll keep you guys posted.

Ben benieuwd wat de guru's vinden van het asperine nemen vinden. Ik heb er ook aan gedacht maar voelde me niet sloom ofzo dus heb het niet gedaan.
 
Aspirine verdund je bloed. Geeft minder kans op hart en vaatproblemen tijdens je kuur zoals bloedproppen.
 
Back
Naar boven