AndroidHealthClinic

kuurtje naar lange tijd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lorenzo

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
1.432
Waardering
0
Ik wil naar 4 jaar weer met een kuurtje beginnen,moet ik nu weer licht beginnen of kan ik er beteen een zwaare kuur tegen aan gooien.Zelf zit ik te denken aan een stromba kuur omdat ik daar in het verleden mooie resultaten mee boekte.Ik wil dit combineren met test.
 
Ik heb zelf deze vraag ook al eens gesteld, maar ik kreeg er teleurstellend weinig reacties op. Mijn vermoeden is dat dit board veelal door (vrij) nieuwe en vaak zeer jonge gebruikers bezocht wordt op een enkele ervaren persoon na.
Helaas.
Zelf heb ik 4 jaar gekuurd en heb nu een schone peroide achter me van 14 maanden en wil binnenkort weer beginnen.
 
Nou GS er zitten hier meer doorgewinterde bbers dan je stelt, misschien was je vraagstelling onduidelijk, maar om antwoord te geven op lorenzo's vraag,
ik zou, maar dat is een pers.mening, laag beginnen, 500mg test, evt. met frontload van 1000mg, met stromba kan goed, neem je tabs of inject?
Je kan altijd nog verzwaren toch.
 
Nou ja laag, 500 mg is natuurlijk niet niks, maar ik denk dat je wel weet wat je doet, al ken ik je voorgeschiedenis wat betreft kuren niet.
 
Aan wat ik zo van je posts heb gezien tot nu toe vraag ik me af het verstandig is, maar goed :rolleyes:

Hoe lang had je die kuur gedacht? En waarom deze stack? Wat wil je ermee bereiken (cutten, of massa)?
 
Originally posted by lorenzo
Ik wil naar 4 jaar weer met een kuurtje beginnen,moet ik nu weer licht beginnen of kan ik er beteen een zwaare kuur tegen aan gooien.Zelf zit ik te denken aan een stromba kuur omdat ik daar in het verleden mooie resultaten mee boekte.Ik wil dit combineren met test.
Dit is een vraag die niemand kan beantwoorden. Wat is je doel op dit moment? Wat wil je met deze kuur bereiken op korte termijn? Waaruit bestonden vorige kuren en wat heb je ermee bereikt?
Zonder die info kan je geen kuur samenstellen.
 
Ik wil massiefer woorden en flink wat sterker.In het verleden heb ik van alles gebruikt(stromba deca dian primo anapol test ) alleen niet in de hooge doseringen die je hier vaak vind.Op stromba reageerde ik altijd wel goed,dit was ook een populair middel bij ons in de sportschool.Ik wil dit combineren met test vooral om de krachttoename.Alleen dacht ik aan 200 mg en frontloaden met 400mgtest.Dit lijkt weinig,maar voorheen ging ik hier ook waanzinnig goed op.
 
Originally posted by lorenzo
Ik wil massiefer woorden en flink wat sterker.In het verleden heb ik van alles gebruikt(stromba deca dian primo anapol test ) alleen niet in de hooge doseringen die je hier vaak vind.Op stromba reageerde ik altijd wel goed,dit was ook een populair middel bij ons in de sportschool.Ik wil dit combineren met test vooral om de krachttoename.Alleen dacht ik aan 200 mg en frontloaden met 400mgtest.Dit lijkt weinig,maar voorheen ging ik hier ook waanzinnig goed op.

Is dan 500/250 niet makkelijker aangezien 't toch vaak 250mg/ml is?
 
Vroeger was alleen de sus in die dosering,maar als de test nu ook deze doseringen heeft doe ik 500/250.Stromba wil ik opbouwend tot 30 mg doen.
 
Back
Naar boven