Fitness Seller

Kuurtje op iets latere leeftijd

Bezoekers in dit topic

Klopt idd dat ik dan beter had gekozen voor test met een snellere afgifte.
Het is trouwens jou advies dat ik volg om 2x p/w een gelijke dosis test e te zetten.
Je hebt in je advies ook niet gesproken over een frontload hoor.
Omdat dat normaal ook niet hoeft, je kunt ook wachten en met je 3e inject zal je spiegel als stijgen. Propionate hoeft totaal niet bij test, omdat het lang en lang niet zo 'link 'is als Tren.
Winstrol kickt je Test ook totaal niet maar onderdrukt je eigen aanmaak erger.
met 300mg 1e inject (kleine piek kun je er uit laten hij meet ook de 150mg 2x)


Met 2x 150mg
 
Omdat dat normaal ook niet hoeft, je kunt ook wachten en met je 3e inject zal je spiegel als stijgen. Propionate hoeft totaal niet bij test, omdat het lang en lang niet zo 'link 'is als Tren.
Winstrol kickt je Test ook totaal niet maar onderdrukt je eigen aanmaak erger.
met 300mg 1e inject (kleine piek kun je er uit laten hij meet ook de 150mg 2x)


Met 2x 150mg
Ik heb dan misschien wel een basis kennis mbt medicatie, maar op het vlak van steroiden ben ik nog maar een newbie.
Ben dan ook steeds bereid van bij te leren.
 
Ik heb dan misschien wel een basis kennis mbt medicatie, maar op het vlak van steroiden ben ik nog maar een newbie.
Ben dan ook steeds bereid van bij te leren.
Is ook totaal niet erg, maar hoop dat je ook wat leert en ook toepast. Anders heeft uitleg weinig nut, alleen voor andere lezers misschien.
je kunt alsnog vandaag 300mg zetten.
 
Is ook totaal niet erg, maar hoop dat je ook wat leert en ook toepast. Anders heeft uitleg weinig nut, alleen voor andere lezers misschien.
je kunt alsnog vandaag 300mg zetten.
Ik apprecieer jullie adviezen echt wel hoor.

Ok, wat als ik vandaag 250mg zet en dan verder om de 72u 175Mg?
 
Hierbij alvast het resultaat van mijn bloedonderzoek.
Het gedeelte met de resultaten van lever en nierfunctie, schildklier,... moet ik nog op papier krijgen van de arts. Ze heeft me wel al telefonisch laten weten dat alles mooi binnen de referentiewaarden zit.

szhgn4.png
 
Als je je HDL wilt weten straks, moet je wel andere test doen. alleen Chol heb je vrij weinig aan.
  • totaal cholesterol
  • HDL-cholesterol (goede cholesterol)
  • LDL-cholesterol (slechte cholesterol)
  • triglyceriden
 
Als je je HDL wilt weten straks, moet je wel andere test doen. alleen Chol heb je vrij weinig aan.
  • totaal cholesterol
  • HDL-cholesterol (goede cholesterol)
  • LDL-cholesterol (slechte cholesterol)
  • triglyceriden
Heb je helemaal gelijk in.

Ik vermoed dat , aangezien ik al gestart ben met de kuur, het weinig zin heeft om nu nog een nieuwe test aan te vragen ?
Best enkele maanden na nakuur opnieuw laten testen?
 
Heb je helemaal gelijk in.

Ik vermoed dat , aangezien ik al gestart ben met de kuur, het weinig zin heeft om nu nog een nieuwe test aan te vragen ?
Best enkele maanden na nakuur opnieuw laten testen?
Zou ik zeker doen in de piek van je kuur dan weet je wel waar je staat met waardes. En uiteraard als je klaar bent dan kun je iig alles naast elkaar neerleggen en je conclusie gaan trekken.
 
47j en 20nmol/L test en vrije test op 482pmol/L is eigenlijk zonde om te gaan kuren :)
 
47j en 20nmol/L test en vrije test op 482pmol/L is eigenlijk zonde om te gaan kuren :)
Tja, waarden zijn idd bovengemiddeld voor "oudje" van 47 🙄.
Ik moet er wel bijzeggen dat ik vit.D en aswaghanda tabs als supplement neem.
Misschien hebben deze toch een bepaald effect.
 
Hoe gaat het hier dan of maak je er geen Log van ?
 
Hoe gaat het hier dan of maak je er geen Log van ?
Ik ben niet van plan om een uitgrbreide log bij te houden. Ik zal hier wel wekelijks een korte update geven.
Vandaag is het 3 weken geleden dat ik gestart ben met mijn kuur.
Week 1-12: 400mg test e verdeeld over 2 injects p/w.
Week 1-3: 50mg Winstrol tabs p/d.

Ik merk al vanaf Week 1 een duidelijke kracht toename. Mijn recuperatie tussen de sets en trainingen gaat ook merkbaar sneller.
Mijn focus en motivatie tijdens het trainen is ook beter.
Mijn gewicht is in Week 1 al met 2kg toegenomen . Momenteel ben ik in totaal 7kg bijgekomen.
Ik had wel verwacht om wat bij te komen, maar 7kg op 3 weken had ik toch niet verwacht.

Wat betreft mijn voeding, ik eet momenteel een 300 cal. Boven mijn onderhoud.

Ik vermoed dat deze effecten Vooral aan de Winstrol zijn toe te schrijven...
 
Ik ben niet van plan om een uitgrbreide log bij te houden. Ik zal hier wel wekelijks een korte update geven.
Vandaag is het 3 weken geleden dat ik gestart ben met mijn kuur.
Week 1-12: 400mg test e verdeeld over 2 injects p/w.
Week 1-3: 50mg Winstrol tabs p/d.

Ik merk al vanaf Week 1 een duidelijke kracht toename. Mijn recuperatie tussen de sets en trainingen gaat ook merkbaar sneller.
Mijn focus en motivatie tijdens het trainen is ook beter.
Mijn gewicht is in Week 1 al met 2kg toegenomen . Momenteel ben ik in totaal 7kg bijgekomen.
Ik had wel verwacht om wat bij te komen, maar 7kg op 3 weken had ik toch niet verwacht.

Wat betreft mijn voeding, ik eet momenteel een 300 cal. Boven mijn onderhoud.

Ik vermoed dat deze effecten Vooral aan de Winstrol zijn toe te schrijven...
Dan is je winstrol geen winstrol maar eerder dianabol.
 
Ik ben niet van plan om een uitgrbreide log bij te houden. Ik zal hier wel wekelijks een korte update geven.
Vandaag is het 3 weken geleden dat ik gestart ben met mijn kuur.
Week 1-12: 400mg test e verdeeld over 2 injects p/w.
Week 1-3: 50mg Winstrol tabs p/d.

Ik merk al vanaf Week 1 een duidelijke kracht toename. Mijn recuperatie tussen de sets en trainingen gaat ook merkbaar sneller.
Mijn focus en motivatie tijdens het trainen is ook beter.
Mijn gewicht is in Week 1 al met 2kg toegenomen . Momenteel ben ik in totaal 7kg bijgekomen.
Ik had wel verwacht om wat bij te komen, maar 7kg op 3 weken had ik toch niet verwacht.

Wat betreft mijn voeding, ik eet momenteel een 300 cal. Boven mijn onderhoud.

Ik vermoed dat deze effecten Vooral aan de Winstrol zijn toe te schrijven...
Denk dat je teveel verwacht van Winstrol, maar dat had ik eerder ook geschreven.(misschien wel in pm) in elk geval ben je lekker aangekomen. Zou je tabs maar verlagen naar 30mg/pd
 
Rara wie zei dat eerder 🤣
je oestradiol is ook flink gestegen. Libido nog steeds minder en back-pumps ?
 
Denk dat je teveel verwacht van Winstrol, maar dat had ik eerder ook geschreven.(misschien wel in pm) in elk geval ben je lekker aangekomen. Zou je tabs maar verlagen naar 30mg/pd
Normaalgezien was het vandaag laatste dag voor de Winstrol.
Ben aan het overwegen om deze nog een weekje extra te laten meelopen. Maar zou dan idd de dosis verlagen.
Zou een weekje extra een meerwaarde zijn, of best vandaag (3 weken) stoppen?
 
Back
Naar boven