Fitness Seller

Kuurtje TREN E (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Graag wil ik jullie meningen en advies er over horen.
Imand die weet waar die over praat.
Wat is het beste hoger op test of op tren ?
Wel of niet hcg?
Nog andere middelen bij?



Ik train nu bijna 3jaar

Lengte: 173
Gewicht: 84
Vetpresnt: 15%

Mijn tweede kuurtje ziet er als volgt uit:

1/10 Tren E 400 mg per week
1/12 Test E 250 mg per week
1/6 winsterol 50 mg
1/12 HCG 500iu per week

Wat is beter meer MG op tren e of op test e ?
Wat denken jullie hier over deze kuurtje
 
Hangt er vanaf wat je wil. Als het puur gaat om massa dan meer test, als je die harde look van tren wilt (en ook aardig wat spiermassa hoor) dan ga je voor meer tren. Ik zou je HCG trouwens doortrekken tot en met de eerste week van je nakuur, want dan trekt herstel pas aan.
 
Low test high tren altijd lekker!
 
Ben nu bezig met 750mg/wk test-e + 600mg/wk tren-a, dat knalt ook lekker hoor :D
 
3 gram tren en 6 gram test*

bostin loyd style jwz

*op eigen risico
 
Ik doe sust 800 en 600 tren. Hoe gaat het bij jou?

Ik ga lekker man, ga 2 kanten op. 4% bf eraf en 4kg erbij tot zover. 6e week begonnen afgelopen woensdag. Jij?
 
Ben nu bezig met 750mg/wk test-e + 600mg/wk tren-a, dat knalt ook lekker hoor :D


jep knalt echt! low test high tren altijd.... Fuck knal er een degelijke dosis test naast en je weet niet wat er gebeurd :D


Zit nu op 900 mg test E en 500 mg tren E + beetje mast en WOHOOO WTF is dat :D
 
Ik ga lekker man, ga 2 kanten op. 4% bf eraf en 4kg erbij tot zover. 6e week begonnen afgelopen woensdag. Jij?



Gaat goed, wat droger en plus 1, voornamelijk vocht denk ik. Zit 1 dag in week 3. Net begonnen dus. Ben erg benieuwd wat het me gaat brengen!
 
Maar dan vraag ik mij ook dus af, waarom is low test high tren bijv beter of slechter of anders ten opzichte van high test low tren ?
 
gewoon high test high tren, zit je altijd goed :D
 
Lol dan zou het in mijn geval zijn ipv 300 test 500 tren 600 test 500 tren zijn. Lijkt mij net iets te heftig, als ik nog maar net 600 test heb gedaan :D
 
Ik ga lekker man, ga 2 kanten op. 4% bf eraf en 4kg erbij tot zover. 6e week begonnen afgelopen woensdag. Jij?


Dat is een sick resultaat bro.

Hoe is je voeding? Xxx cals boven onderhoud?

Cardio erbij?

Op hoeveel vet% zit je nu?
 
Dat is een sick resultaat bro. Hoe is je voeding? Xxx cals boven onderhoud? Cardio erbij? Op hoeveel vet% zit je nu?
Voeding is strikt, zit nu 300kcal boven onderhoud. Deed eerst 2 uur cardio pw, nu naar benede gezet naar 1,5 uur pw, vind mezelf te schraal worden :D Kracht training medium en hoge reps, bf is 12,2%
 
Voeding is strikt, zit nu 300kcal boven onderhoud. Deed eerst 2 uur cardio pw, nu naar benede gezet naar 1,5 uur pw, vind mezelf te schraal worden :D Kracht training medium en hoge reps, bf is 12,2%


Je volgde toch Flex programma ?
 
Back
Naar boven