Fitness Seller

Kuurtje tussendoor-Winstrol only (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Chriskederat

Megabonk!
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
6 mei 2007
Berichten
203
Waardering
0
In tegenstelling tot wat ik eerder van plan was (Sust-Deca) ga ik toch eerst 6-8 weken op de Winstrol (GS en Depot). De ene reden dat ik dat doe is omdat ik dat nog heb liggen, de andere is dat een kuurtje sust-deca aardig in de papieren gaat lopen en dat de bron voor sust niet stabiel te noemen is. Omdat het me in principe vooral eerst om droge spiermassa gaat, kan ik dus ook voldoen met een winnie (injects).

Schema:
2 weken 1ml om de dag (3x50mg/ml), daarna 4 weken 1ml elke dag (5x50mg/ml). In het weekend dus niets.
Extra subs:
Creatine (Swole V2) en Proteïne, daarnaast gewoon lekker veel en goed eten.
Stats:
96,5 Kg - 12% BF - 181 cm.
BP 160 - SQ 200 - DL 220 (alles 1x top uiteraard)

Ik heb Winstrol van GS (10ml-flesjes) en van Depot de 1ml-ampullen. Ik ben benieuwd of er verschil zit in de uitwerking tussen die twee. Als iemand ervaring heeft met allebei tegelijk, dan hoor ik het graag! Latersz..;)
 
Laatst bewerkt:
Ik wou dat ik ook winnyject durfde te pakken...

Zit zelf ook aan een simpel kuurtje tussendoor te denken met winny of turinabol.
Succes in ieder geval.
 
waar ga je ze allemaal zetten bil schouder been en borst ?
 
@Iwan: waarom durf je geen winnie te injecteren? Mijn vriendin zet ze en ik neem ze 10x liever dan orals...

@Frieda: Alles in de Gluteus Maximus, oftewel de billen. Ik heb altijd een zere spuitplek van Stano, en in mijn bil heb ik daar het minste last van. Beter dan een stijve schouder of zo.
 
Ik heb in het verleden veel pijn gehad van test prop/enan en van winnyject heb ik veel ergere verhalen gehoord...
 
Van Test-Prob ken ik het ook (behoorlijk zelfs), maar dat was vele malen erger dan Win. Trok na 3-4 dagen ook wel weer weg. Ach ja, shit happens...
 
@Iwan: waarom durf je geen winnie te injecteren? Mijn vriendin zet ze en ik neem ze 10x liever dan orals...

@Frieda: Alles in de Gluteus Maximus, oftewel de billen. Ik heb altijd een zere spuitplek van Stano, en in mijn bil heb ik daar het minste last van. Beter dan een stijve schouder of zo.

Wil niet de lul uithangen maar ik denk dat je gluteus medius bedoelt.

Heb je ook al in je quads geinjecteerd? Is voor sommigen zelfs beter dan in de gluteus medius. Misshien het proberen waard?

Veel succes.

Asclepios
 
Nope, de maximus.

De medius ligt aan meer aan de zijkant, ik zet ze hoog aan de achterkant met een 0.4/42 naald. Maar bedankt voor de comment...;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb Winstrol van GS (10ml-flesjes) QUOTE]

dat zit je met een probleem hoor vriend of het is een tikfout of ze zijn fake want gs maakt geen winstrol van 10ml het zijn er van 11ml
moest je er iets aan hebben ;)
 
Ik heb in het verleden veel pijn gehad van test prop/enan en van winnyject heb ik veel ergere verhalen gehoord...

Volgens mij kan ik me dat log nog wel herinneren ;)
 
@ Jones13: Klopt, ik heb niet goed gekeken, het zijn flesjes van 11 Ml....

Update:
Ik ben nu een week bezig en ga vandaag voor de eerste keer wegen op de sportschool. Vorige week weer eens een keertje voluit buik gedaan (moet toch gebeuren af en toe) en heb het hele weekend liggen huilen van de spierpijn. Spuitplekken doen zeer maar is wel te doen, het kan erger. Deze week de dosis verhoogt naar 100mg om de dag (ma-wo-vrij 2ml) en voor het eerst de stano van Depot gepakt. Ik weet niet of ik verschil merk, dat zien we dan wel weer. Volgende week verder omhoog naar 150mg om de dag, ik heb er zin in.

Alhoewel ik altijd wel zweet, begin ik nog meer te zweten tijdens het trainen. Teken dat het aan begint te slaan. Ik kon tijdens de buiktraining ook al meer van mezelf geven. Goed teken.
 
Laatst bewerkt:
lekker man gaat de goeie kant op zo .
 
Update:
Vandaag op de sportschool 98Kg, toch lekker om te zien. Toename in kracht zal er wel zijn maar merk het nog niet zo. Wel de kracht om even door te zetten en het gevoel tijdens de training. Het is allemaal een stuk intensiever. De combi met de creatine (30min. voor de training) werkt perfect. Goede pomp en een gevoel van massa in de spiegel, veel strepen en aders op de borst. Goed voor tussen de oortjes.
 
hoe lang ben je nou off geweest
 
@Frieda: Ruim 3 maanden, ben 4-5kg teruggevallen van de test-prob/Primo.
 
Update:
Gisteren benen gedaan en begin nu toch ook de kracht te voelen. SQ met 12x60-8x100-8x140-6x160-6x180 en het voelde erg goed en gemakkelijk aan. Veel tensie in de spieren en een megapomp.
 
@Frieda: Ruim 3 maanden, ben 4-5kg teruggevallen van de test-prob/Primo.

3 maanden? :D die gaan wel snel bij jou, in juli was je toch nog bezig met de vorige , dat log had ik ook gevolgd!

maarja who gives a ****, veel succes met dit tussendoortje !
 
@BeastNo1:
Eind Mei de laatste gezet (test), klopt dus wel zo'n beetje....
 
sucses bro'
 
Back
Naar boven