MuscleMeat

Kuurtje tussendoor-Winstrol only

Bezoekers in dit topic

Update:

OK, waar zal ik beginnen....kolere..

De klachten zijn weg voor het grootste gedeelte, het leek op wat ik 10 jaar geleden ook al een keer heb gehad. Eerst allemaal vage ontstekingen, daarna reuma-achtige klachtjes. Ben een kleine 4 weken aan de anti-biotica gegaan en nu gaat het weer. Tussendoor ook nog even verhuisd, dus van terugval was niet echt sprake achteraf.

Sterker: Ik ben vorige week weer begonnen met de sust, beetje winnie erbij als FL. Goed gegeten en voila: gisteren op de weegschaal....101KG

Eindelijk door de barriëre heen, nu is de beer pas echt los. Binnenkort een fotootje...
 
wow :O
ik dacht dat je dood was man!
laatst las ik ook al een kuur van iemand en die kwam opeens dat ie gereanimeerd moest worden door zn kuur bla bla bla.
leuk dat je de 100 kg gepasseerd bent!
is je nieuwe huis leuk?
sterkte!
 
lol
na enkele maanden is dit je update? :p
heb je niet iets meer te vertellen zoals waar je al die tijd toch was. :)
maar wel goed van je, vooral omdat je je ook niet helemaal top voelde enzo.
nu naar de 120kg!!
 
Ziet er lkkr uit :)

Succes
 
De 120 kilo heb ik even laten varen, Yannick. Ik ben in voorbereiding gegaan voor de Juliette Bergmancup en de Hercules. Ik ga dus weer wedstrijden doen...
Ben inmiddels gezakt naar 10% en op 98 kg.

Ik hou je op de hoogte van de vorderingen.
 
okay, jammer dat je niet nog ff kon door bulken.
maar wel leuk dat je al mee gaat doen aan iets!
met hoeveel % wil je op et podium staan?
4% lijkt me moeilijk met jou leeftijdsklasse...
succes met alles!
 
winny is verschrikkelijk om te zetten! doet idd veel meer pijn dat bv test of deca..

maar goed: no pain no gain!

Ik heb in het verleden veel pijn gehad van test prop/enan en van winnyject heb ik veel ergere verhalen gehoord...
 
Ik kan wel degelijk met een heel laag BF op het podium staan, ik zal alleen erg diep moeten gaan. Er zit al aardig schot in, dus ik maak me geen zorgen.

@Sportslive: mijn ervaring is dat het uitmaakt van welk merk. Die van GS heeft wel een zere spuitplek, die van Depot niet...
 
Back
Naar boven