MuscleMeat

kuurtje van sustan250,deca-durabolin,trenbolone en proviron

Bezoekers in dit topic

Dien

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
8 jun 2007
Berichten
10
Waardering
0
Wat vinden jullie van dit kuurtje

week1-week8 250mg/week Sustanon
week1-week9 300mg/week Deca-durabolin, in week4-week7 dosis verhogen
met 100mg,daarna de dosis weer verlagen met telkens 100mg
week3-week8 200mg/week Trenbolone
week5-week9 75mg/dag


Of kan ik best de sustanon250 vervangen door cypionate?
Is dit kuur ok?

Alvast bedankt
Grtz
 
Ik zou de deca niet hoger doseren als de sustanon en ook niet een week langer door laten lopen als de sust.
Wat voor trenbolone ga je zetten ? Enanthaat of Acethaat en je zegt week5-week9 75mg/dag Wat bedoel je daarmee.

Al met al niet echt een kuurschema waar logica in zit
 
Massive libido loss
 
je kuur slaat nergens op.
wat zijn je stats en kuurverleden?


houd iig alle doseringen gedurende de kuur gelijk.
neem of deca, of trenbolone.

waar is je nakuur?
 
Massive libido loss

hoeft niet per sé; doseringen van de 19-nor compounds zijn vrij laag en er is proviron bij (vermoed ik aan zijn titel te zien;))

ik zou het simpeler houden en gaan voor

w1-10 sustanon 500mg/w
w1-9 deca 400mg /w

met deftig nakuurtje

maar idd, is dit je eerste kuur, wat zijn je stats???
 
De trenbolone is enenthaat.

Ik heb al een kuurtje genomen van sustanon en deca-duraboline, die mijn dokter heeft voorgeschreven omdat ik zeer ziek ben geweest en 25 kilo ben afgevallen.
Ik ben van die kuur 10kg bijgekomen,waarvan 3kg afgevallen.

week1-week8 250mg sustanon/week
week1-week8 200mg deca-durabolin/week
Dit hebben we toen van het internet gehaald

Ik heb thuis een boek Anabolics 2006 waar deze schema in staat, wel met cypionaat, trenbolone en deca in plaats van sustanon, trenbolone en deca-duraboline.

Ik krijg van mijn dokter terug deca-durabolin en sustanon voor geschreven.
Ik ben nu een 4 tal jaar intensief bezig met trainen, ben 1.85m en weeg 72.5kg en wil graag in de 80 wegen.
Ik moet het wel doen met het geen de dokter gaat voorschrijven, alleen de trenbolone heb ik van een vriend.

Is het best dat ik de gewoon de deca-durabolin en sustanon neem of kan het geen kwaad om die trenbolone bij te nemen?

Als nakuur heb ik pregnil en nolvadex

Alvast bedankt
 
ik vind je stats persoonlijk niet toereikend om te kuren, maar dat kan evt wat te maken hebben met je ziekte die je had. Mag ik vragen wat je had waar je 25kg van bent afgevallen?
Puur op je kuur afgaand is het op zich mogelijk om 200mg deca met 200mg trenbolone te combineren, zou er dan zelf wel 500mg test naast zetten. Maar wederom vind ik dit zelf wel veel voor iemand met jouw postuur, en zou ik zelf in jouw situatie voor 1 van de 2 kiezen.
 
week1-week8 250mg sustanon/week
week1-week8 200mg deca-durabolin/week
Dit hebben we toen van het internet gehaald

LOL , heb ja dat samen afgehaald met de dokter. Wat een dokter.
Welke dokter is dat ga ik mss ook eens langs. Ik vind wel dat als je dokter op het internet gaat zoeken naar een kuurtje voor jouw, dat wat zegt of de dokter zelf. :cool:

(gaat me niet over de kuur, maar over zijn werkwijze)
 
LOL , heb ja dat samen afgehaald met de dokter. Wat een dokter.
Welke dokter is dat ga ik mss ook eens langs. Ik vind wel dat als je dokter op het internet gaat zoeken naar een kuurtje voor jouw, dat wat zegt of de dokter zelf. :cool:

(gaat me niet over de kuur, maar over zijn werkwijze)


nouja, ergens wel goed dat een dokter niet zijn kennis blijft putten uit zijn 20 jaar geleden gevolgde studie. Daarnaast zijn steroiden nou niet echt bepaald materiaal voor een (huis)arts. Neem aan dat de arts zich er in verdiept heeft voordat hij deze middelen heeft vrijgegeven, en dat ie dit schema niet klakkeloos van DBB heeft overgenomen-)
 
Ik heb TBC gehad, heb 5 maand in het ziekenhuis gelegen.
Toen ik uit het ziekenhuis ontslagen was, was ik maar 5 kg bijgekomen.
Zelfs met behulp van een diëtist ben ik maar een paar kg bijgekomen in twee jaar.

Omdat ik zo mager was en niets geholpen heeft, heeft de dokter beslist om hormonen toe te dienen.
Eerst was het maar één prikje om de 2 weken, zoals bij de oudere mensen.
Toen heb ik die boek gevonden van Anabolics 2006 waar schema's in zaten en heb het toen meegenomen, omdat mijn vrienden mij vertelden van dat ik meer moest nemen als één prik om de paar weken, heb ik mijn dokter ermee overtuigd om meer toe te dienen.

Ik dacht van nu ik toch bij de bron ben;)
Ik wil er graag 10 bijkomen.
grtz
 
Ik zal de sust niet op 250 zetten, maar gewoon op 500mg en 2x zetten in de week vanwege de korte esters.
En wat betreft deca; deze moet je echt gewoon 2weken eerder stoppen dan de sust omdat deca een veel langere halfwaarde tijd heeft.
anders loop echt grote kans op libido problemen.
 
Is het goed om die trenbolone bij te nemen of moet ik die gewoon achterwege laten?

Is pregnil en nolvadex goed als nakuur?

thanks
 
ik zal de tren achterwege laten, nakuur met nolvadex.
Bij 500mg doseringen altijd pregnyl gebruiken
 
Is het goed om die trenbolone bij te nemen of moet ik die gewoon achterwege laten?

Is pregnil en nolvadex goed als nakuur?

thanks

wat zegt je dokter dan ivm je nakuur??
 
ben je nu weer helemaal ok? 1.85 bij 72,5kg lijkt me best normaal (als niet bb beoefenaar). Mager ok, maar niet bepaald om hormonen te moeten slikken lijkt me. ik zou het dan ook houden op een simpele test only van 250 met nakuur nolva
 
Ik heb van de dokter pregnil voorgeschreven gekregen, nolvadex alleen als ik iets moest ondervinden. Omdat nolvadex een geneesmiddel voor vrouwen die borstkanker hebben is, wilt hij ermee wachten.

Mijn gezondheid is terug ok, alleen dat ik nu zwakkere longen heb.
Een beetje meer vet kan ook geen kwaad, ik heb mijn vetgehalte laten met en heb maar 6.5.

Binnen een paar maanden gaan ik eraan beginnen en hopen dat ik de 80 kan halen.

Mensen bedankt voor de info
Grtz
 
Ik heb van de dokter pregnil voorgeschreven gekregen, nolvadex alleen als ik iets moest ondervinden. Omdat nolvadex een geneesmiddel voor vrouwen die borstkanker hebben is, wilt hij ermee wachten.

Mijn gezondheid is terug ok, alleen dat ik nu zwakkere longen heb.
Een beetje meer vet kan ook geen kwaad, ik heb mijn vetgehalte laten met en heb maar 6.5.

Binnen een paar maanden gaan ik eraan beginnen en hopen dat ik de 80 kan halen.

Mensen bedankt voor de info
Grtz


opzienbarend!
 
Ik heb van de dokter pregnil voorgeschreven gekregen, nolvadex alleen als ik iets moest ondervinden. Omdat nolvadex een geneesmiddel voor vrouwen die borstkanker hebben is, wilt hij ermee wachten.

Mijn gezondheid is terug ok, alleen dat ik nu zwakkere longen heb.
Een beetje meer vet kan ook geen kwaad, ik heb mijn vetgehalte laten met en heb maar 6.5.

Binnen een paar maanden gaan ik eraan beginnen en hopen dat ik de 80 kan halen.

Mensen bedankt voor de info
Grtz

Ik krijg zo langzaam aan de indruk dat je dokter er de ballen verstand van heeft.

Als je hem toch zo makkelijk kan overtuigen --> vraag dan ook Nolvadex !
 
Back
Naar boven