XXL Nutrition

kuurtje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

teh maniac

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
5 sep 2006
Berichten
1.415
Waardering
63
Lengte
1m81
Massa
93kg
beste spierbundels in juni begin ik mijn 2de kuur . ik had hier al mijn schema gepost maar heb nu wat aanpassingen gedaan , graag had ik van jullie vernomen wat jullie beter vinden , mijn originele idee of mijn 2de idee "persoonlijk denk ik beter"

1 ste idee
1-12 500 mg test e
1-10 400 mg tren e
1-4 50 mg dianabol tabs ed
nakuur nolva "en hcg indien nodig"

plan B

1-12 500 mg test e
1-10 400 mg tren e
7-12 50 mg winstrol tabs ed
1-13 proviron 50 mg ed
nakuur nolva en "hcg indien nodig"

kuur 2 is denk ik vollediger maar ik twijfel of het niet wat veel is voor een 2de kuur . SHOOT
 
Ok, ik wil echt niet zagen he, maar vind je jezelf niet wat jong voor een 2de kuur?


1. Ik ben nog geen 21, mag ik anabolen gebruiken ?

NEEN. Zo simpel is het. Anabolen / steroiden zullen, niet kunnen, zullen je groei volledig stoppen. Als je nog verder moet groeien zullen je epiphysair schijven dichtgroeien, waardoor verdere groei onmogelijk wordt. Verder is het ten sterkste af te raden steroiden te gebruiken tewijl je endocrien systeem nog in groei is, en erg fragiel. Het herstelt niet zo snel en kan permanent schade aanrichten op lange termijn waardoor je later in je leven je libido verliest, (al dan niet tijdelijk) impotent wordt en mogelijk zelfs onvruchtbaar wordt. Ik neem aan dat de meeste mensen van plan zijn om kinderen en een vervullend coïtusleven te hebben in hun toekomst, dus onder de 21 GEEN ANABOLEN. Punt uit.




Mijn posts in deze sectie worden waarschijnlijk niet geapprecieerd. Maar ik lees hier gwn graag, beetje kennis verwerven. Deze post is ook niet slecht bedoeld hoor, je zal je wel geïnformeerd hebben, maar ik vind dit toch wel wat jong persoonlijk.
 
Ok, ik wil echt niet zagen he, maar vind je jezelf niet wat jong voor een 2de kuur?


1. Ik ben nog geen 21, mag ik anabolen gebruiken ?

NEEN. Zo simpel is het. Anabolen / steroiden zullen, niet kunnen, zullen je groei volledig stoppen. Als je nog verder moet groeien zullen je epiphysair schijven dichtgroeien, waardoor verdere groei onmogelijk wordt. Verder is het ten sterkste af te raden steroiden te gebruiken tewijl je endocrien systeem nog in groei is, en erg fragiel. Het herstelt niet zo snel en kan permanent schade aanrichten op lange termijn waardoor je later in je leven je libido verliest, (al dan niet tijdelijk) impotent wordt en mogelijk zelfs onvruchtbaar wordt. Ik neem aan dat de meeste mensen van plan zijn om kinderen en een vervullend coïtusleven te hebben in hun toekomst, dus onder de 21 GEEN ANABOLEN. Punt uit.




Mijn posts in deze sectie worden waarschijnlijk niet geapprecieerd. Maar ik lees hier gwn graag, beetje kennis verwerven. Deze post is ook niet slecht bedoeld hoor, je zal je wel geïnformeerd hebben, maar ik vind dit toch wel wat jong persoonlijk.

het is maar wat je jong noemt ... ik ken ken zat mensen die 1 of 2 jaar trainen en beginnen met een kuurtje ... ik train 4 en een half jaar ... ik heb nooit gekuurt tot ik 4 jaar getraind had ! ik let op men voeding ik drink NULLA alcohol en ik leef er 100 % voor . en de pros van nu kuurden al voor ze 18 waren ... die leeftijd van je MOET 21 zijn is gwn een regel van het forum meer niet en daar heb ik dan ook alle respect voor maar ik vint wel dat je beter info kunt vragen over wat je doet dan dat ik zomaar begin . ook als je deze kuur bekijkt zieje wel dat ik research heb gedaan en ik lees ma al geruime tijd in over aas
 
zijn 2 lekkere kuren, ik wil zelf in mij volgende ook tren gaan laten lopen.
ik ben alleen bij tren een beedje bang voor gyno je weet immers niet wat voorn gerelateerde gyno het kan zijn.
 
ik heb meschien ook nog een ander voorstel voor je
geen winny aant eind gebruiken man is k*t met je cortisol waarden.............maar meschien is dit wat?
1-1000mg test-e
2-12 500mg test-e
1-12 25/50 mg proviron ED
1-10 tren-e 400mg
1-13 500iu HCG

dus inplaats van een kickstart een frontload en meteen beginnen met HCG en proviron. uiteraart Anti-a bij de hand houden
 
ik heb meschien ook nog een ander voorstel voor je
geen winny aant eind gebruiken man is k*t met je cortisol waarden.............maar meschien is dit wat?
1-1000mg test-e
2-12 500mg test-e
1-12 25/50 mg proviron ED
1-10 tren-e 400mg
1-13 500iu HCG

dus inplaats van een kickstart een frontload en meteen beginnen met HCG en proviron. uiteraart Anti-a bij de hand houden

de hcg is dat dan 500 iu per week ? en welke anti a stel je dan voor
 
de hcg is dat dan 500 iu per week ? en welke anti a stel je dan voor
Die hcg is per week ja, en met die aantallen zullen je nootjes op volle kracht blijven. Anti-a is noch over te twisten....je zegt al gekuurt te hebben, wat was dat voor kuur en haad je last van gyno?
 
Die hcg is per week ja, en met die aantallen zullen je nootjes op volle kracht blijven. Anti-a is noch over te twisten....je zegt al gekuurt te hebben, wat was dat voor kuur en haad je last van gyno?

was 30 mg dia 4 weken lang
en 500 test e
had klein schijfje "verwaarloosbaar imo" is in men nakuur volledig verdwenen
 
was 30 mg dia 4 weken lang
en 500 test e
had klein schijfje "verwaarloosbaar imo" is in men nakuur volledig verdwenen
oke, ja je kan denken aan arimidex of aromasin. die dammen de arromatisatie voor 60/80% in geloof ik. Als je lichte gyno hebt volstaat dit wel. Maar heb je hardnekkige (prolactine) gyno direct letrozol ofwel femara er in.
 
oke, ja je kan denken aan arimidex of aromasin. die dammen de arromatisatie voor 60/80% in geloof ik. Als je lichte gyno hebt volstaat dit wel. Maar heb je hardnekkige (prolactine) gyno direct letrozol ofwel femara er in.

ja dat is wel het probleem met dergelijke kuur dat het moeilijk te weten is wat voor gyno je hebt , ik zal maar ari en femara inkopen just incase
 
krieltje , big t , sava , aronW niemand anders die me kan helpen sturen tussen de 3 keuzes die ik nu heb :s 88 views en slechts 3 mensen die wat gezet hebben als dit door men leeftijd is vind ik het belachelijk ...
 
Laatst bewerkt:
zoals jij in gedachten hebt zou k dan doen:


1-12 test-e 500mg
1-10 tren-e 400mg
1-4 kickstart winny

hcg alleen gebruiken indien nodig imo. Als je geld genoeg hebt is provi altijd wel mooi om erbij te nemen.. persoonlijk gebruik ik t niet omdat k provi t geld niet waard vind zijn.
 
zoals jij in gedachten hebt zou k dan doen:


1-12 test-e 500mg
1-10 tren-e 400mg
1-4 kickstart winny

hcg alleen gebruiken indien nodig imo. Als je geld genoeg hebt is provi altijd wel mooi om erbij te nemen.. persoonlijk gebruik ik t niet omdat k provi t geld niet waard vind zijn.

ok thx man dit word enorm gewaardeert !
 
ik vind alleen tussen keuze 1 en 2 t lastig om te kiezen, het gaat er om wat je wil. Dianaboll of winstrol zijn 2 totaal verschillende dingen. Ik ga niet zeuren om leeftijd oid, maar kies je doel en stel daar je keuze op af.
 
zoals jij in gedachten hebt zou k dan doen:


1-12 test-e 500mg
1-10 tren-e 400mg
1-4 kickstart winny

hcg alleen gebruiken indien nodig imo. Als je geld genoeg hebt is provi altijd wel mooi om erbij te nemen.. persoonlijk gebruik ik t niet omdat k provi t geld niet waard vind zijn.

Mee eens met SAVA.
Hou het simpel. Hcg indien nodig is, en provi erbij is altijd mooi meegenomen.

Greetz
 
ik heb meschien ook nog een ander voorstel voor je
geen winny aant eind gebruiken man is k*t met je cortisol waarden.............maar meschien is dit wat?
1-1000mg test-e
2-12 500mg test-e
1-12 25/50 mg proviron ED
1-10 tren-e 400mg
1-13 500iu HCG

dus inplaats van een kickstart een frontload en meteen beginnen met HCG en proviron. uiteraart Anti-a bij de hand houden

Waarom Proviron?
 
Back
Naar boven