• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

MuscleMeat

Kuurtje

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waardering
1
Hoi fitnissers,

Ik sport nu een tijdje (paar maanden) en ik hoor veel om me heen over kuurtjes. Dat ze helpen om sneller te groeien met fitniss. Wanneer is het verstandig om zo een iets te doen, hoelang na het fitnissen? Half jaar trainen, jaar trainen? Ben benieuwd

Wat is fitniss

• Like
Waarderingen: lienlien en BB_
Wanneer is het verstandig om zo een iets te doen, hoelang na het fitnissen? Half jaar trainen, jaar trainen? Ben benieuwd

Voor jouw is het verstandigste om NOOIT te kuren , je hebt al moeite met het woord “ fitness “

Train überhaupt eerst maar eens consequent een paar jaar ..

ik merk dat jullie vrij vijandig zijn tegen nieuwelingen op het forum. Dat vind ik jammer

Dat is niet zo gek he met de vraag die je stelt ..
je “ traint “ een paar maanden , hier zitten krachtsporters die tientallen jaren liften ( natty danwel met gebruik van AAS )

Jij neemt de moeite niet eens om natty te trainen en hebt het direct over kuren ..
Het is geen horloge die je koopt , en als je hem niet mooi vind maar weer afdoet

Sterker nog , zonder goede voeding en trainingsprogramma doet AAS helemaal niets

Vermoed dat dat niet eens op orde is ..

• Like
Waarderingen: Powerful
Lol. Dat was gewoon een nieuwe trollaccount van Lefty. Maar wees gerust, Lefty has left the building... again.

Lol. Dat was gewoon een nieuwe trollaccount van Lefty. Maar wees gerust, Lefty has left the building... again.
Best wel een triest geval. Al op voorhand extra accounts aanmaken omdat je weet dat je hier ook niet gewaardeerd wordt.

• Like
Waarderingen: Marc76, Ano_54321 en BB_
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven