XXL Nutrition

kuurtje ?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

badboy

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
27 apr 2003
Berichten
161
Waardering
0
ok, het volgende:

ik ben nu bijna 14 maanden aan het trainen en heb zo'n half jaar geleden een kuurtje genomen bestaande uit een Deca en dianabol. Het resultaat vond ik niet echt bijzonder, daar ik in het zelfde tempo als voorheen bleef groeien:(
Nu ben ik toch wel toe aan een nieuwe kuur, alleen weet ik niet wat ik het best kan nemen.
suggesties ??

Alvast bedankt !
 
Deze thread hoort niet in het logboek thuis.
 
lees de sticky;'s daar staan genoeg goede kuren
 
kijk eerst maar een keer bij de voedingschema's voordat je over as begint.
Waarschijnlijk was je voeding in je vorige kuur( die je veel te snel hebt genomen) niet goed. Je groeit beter van goede voeding dan van as . Zeker in het begin
 
Originally posted by badboy
ok, het volgende:

ik ben nu bijna 14 maanden aan het trainen en heb zo'n half jaar geleden een kuurtje genomen bestaande uit een Deca en dianabol. Het resultaat vond ik niet echt bijzonder, daar ik in het zelfde tempo als voorheen bleef groeien:(
Nu ben ik toch wel toe aan een nieuwe kuur, alleen weet ik niet wat ik het best kan nemen.
suggesties ??

Alvast bedankt !

Zal wel fake geweest zijn als je niks merke
 
Originally posted by badboy
ok, het volgende:

ik ben nu bijna 14 maanden aan het trainen en heb zo'n half jaar geleden een kuurtje genomen bestaande uit een Deca en dianabol. Het resultaat vond ik niet echt bijzonder, daar ik in het zelfde tempo als voorheen bleef groeien:(
Nu ben ik toch wel toe aan een nieuwe kuur, alleen weet ik niet wat ik het best kan nemen.
suggesties ??

Alvast bedankt !
probeer eerst eens te groein dmv je voeding en rust.
na 8 maanden aan een kuur beginnne? je hebt dan wel erg veel haast. heb geduld, dat is een hele schone zaak in het BB.

moeilijk, dat wel. kuurtje verleidelijk, dat zekers. maar probeer t eerst naturel en met een goed trainingschema, goed dieet en voldonde rust zal je als t goed is de eertse maanden idd goed groeien. verwaarloos dat niet door gelijk aan kuren te beginnen. die tijd komt nog wel. hoe oud ben je eigenlijk?
 
Blijkbaar ben ik dus te vroeg met dat kuurtje begonnen :(
ik denk dat ik inderdaad wel wat overhaast resultaat wilde boeken, tevergeefs :(
Al met al ben ik aardig gegroeid en aangekomen in de periode dat ik train, ruim 18 kilo.
mijn leeftijd is 22 jaar.
Bedankt voor jullie reply's !
 
Topper Badboy... je pakt het goed op! zie je graag in voedingssectie terug :D
 
Je zal wel of nep spullen hebben gehad of niet goed op je voeding hebben gelet.
 
Back
Naar boven