XXL Nutrition

Kuurvoorbereiding: eerste bloedwaardes

Bezoekers in dit topic

Mrdickens

Novice
Lid geworden
20 jun 2023
Lengte
1m76
Massa
78kg
Beste allen,

Na 18 jaar naturel te hebben getraind en na een jaar nadenken besloten om een kuur te gaan doen. De planning is om in het eerste kwartaal van volgend jaar te starten.
Ik heb altijd een "gemiddelde toewijding" gehad, wat inhoud dat de inzet en resultaten niet optimaal zijn geweest maar ook weer niet slecht.
Dit is "voor de leuk" voldoende maar wanneer AAS in het spel komt is dat natuurlijk niet goed genoeg. Het aankomende half jaar wil ik daarom gebruiken om mijn trainen (oefeningen) en voeding (schema) op orde te krijgen.

De kuur die ik op dit moment voor ogen heb is test enanhtaat 8 weken 125mg 2 keer per week. Mogelijk dat ik dit nog wil combineren met een oral zoals Anavar of Winstrol maar hier moet ik nog goed over nadenken.
Tegen de tijd dat ik ga starten zal ik hier een log plaatsen.

Om mijn baseline te bepalen heb ik een bloedwaarde test gedaan. Deze zal ik 2 weken voor de kuur nogmaals doen.
Voor nu zou ik graag jullie reactie willen weten bij het zien van de uitslagen.
Vanuit de referentiewaarde is er alleen sprake van een verhoogde LH en ASAT. De ASAT is nog geen rede tot zorg maar dit maakt mij wel extra kritisch op de eventuele inzet van een oral.

Hoor graag jullie mening op de uitslagen :)

Lab waarde 6mnd pre cycle.jpg

Wat is je hematocriet, hemoglobine en cholesterol ?

125mg 2x pw in de zin van 250mg EW ?
oestrogeen ook gemeten ?

• Like
Waarderingen: BB_
Wat is je hematocriet, hemoglobine en cholesterol ?

125mg 2x pw in de zin van 250mg EW ?
oestrogeen ook gemeten ?
Zaken die je noemt niet gemeten. Ga ik binnenkort wel doen.
Het is inderdaad 250mg verspreid over 2 injuecties.

Ik zou de orals laten voor wat het is en persoonlijk er 10 tot 12 weken van maken.

Ik zou de orals laten voor wat het is en persoonlijk er 10 tot 12 weken van maken.
Dit tip om te verlengen naar 10 weken is vaker gegeven en ben dit aan het overwegen. Ben nog aan het kijken wat de studies zeggen over sides en de kansen wat betreft het weer op gang komen van de eigen test aanmaak bij het verlengen van de periode.

Je stuurhormonen lh en fsh zijn wat aan de hoge kant en je test niet heel hoog.
Testes reageren dus niet heel geweldig dus ik zou ook zeker in dit geval hcg aanraden.

Je stuurhormonen lh en fsh zijn wat aan de hoge kant en je test niet heel hoog.
Testes reageren dus niet heel geweldig dus ik zou ook zeker in dit geval hcg aanraden.
Daar had ik ook naar zitten kijken. Hoog in de signaalgevers maar weinig reactie. Zou je HCG combineren tijdens de kuur of apart vóór de kuur? (of wellicht als nakuur? al is daar vrij wetenschappelijk weinig over bekend)

Hoe belangrijk vind je je vruchtbaarheid nog?

Niet, heb al kids en wil er niet meer. Ook één van de redenen waarom ik er pas met 37 begin.
Als je het ook niet erg vind om wat volume in je ballen kwijt te raken kun je hcg ook achterwegen laten. Niet iedereen merkt trouwens veel krimp van ballen..

Als je het ook niet erg vind om wat volume in je ballen kwijt te raken kun je hcg ook achterwegen laten. Niet iedereen merkt trouwens veel krimp van ballen..
Als dat het is dan laat ik het achter wegen. Hoop eerlijk gezegd op onderzoek dat aantoont dat HCG kan helpen in de nakuur om de natuurlijke test weer aan te zwengelen

Zou toch hcg aanraden als hij off gaat.

Valt ook wel mee op 8-10 weken 250mg test

Ja maar die teelballen reageren al voor geen meter dus ik zou ze lekker actief houden.

Als dat het is dan laat ik het achter wegen. Hoop eerlijk gezegd op onderzoek dat aantoont dat HCG kan helpen in de nakuur om de natuurlijke test weer aan te zwengelen
Je herstel gaat beter en je bent ook geen 25 meer. Gewoon gedurende je kuur 500iu eod, of 750iu 2x per week.

Ok. Zal er eens naar kijken. Vooral of HCG nog nadelen heeft.

Back
Naar boven