AndroidHealthClinic

Kastnation 2020

Bezoekers in dit topic

Beginnen op 4iu is gewoon teveel, voorzichtig opbouwen (1iu per week imo) is het best.

Ja hou het voorlopig op 2iu even deze week sowieso nog en dan rustig opbouwen tot 5
 
Meet je wel regelmatig je bloeddruk en laat je ook je waardes nu en dan testen? Als het echt zo erg is als jij omschrijft, dan klinkt dat alles behalve een lang leven beschoren. Bold + Tren + GH + voeding kan je zomaar je kop kosten als je niet weet hoe het ervoor staat.

Of je zeurt gewoon als een enorme bitch. Niet geheel uitgesloten natuurlijk gezien de ervaringen in dit topic... :rolleyes:
 
Ken er genoeg die rond liepen als een wandelende stroopwafel met bloed zo dik als stroop zonder dat ze d’r ergen in hadden.
 
Hij geeft recent nog zijn bloedwaardes getest.
 
  • Like
Waarderingen: Wxng
Nee zijn bloedwaardes zijn in twee weken voor 180 gr veranderd.

Ts. Controleer je bloeddruk anders even.
 
Wat ben jij dom zeg bloedwaardes veranderen niet binnen twee weken.
 
Meet je wel regelmatig je bloeddruk en laat je ook je waardes nu en dan testen? Als het echt zo erg is als jij omschrijft, dan klinkt dat alles behalve een lang leven beschoren. Bold + Tren + GH + voeding kan je zomaar je kop kosten als je niet weet hoe het ervoor staat.

Of je zeurt gewoon als een enorme bitch. Niet geheel uitgesloten natuurlijk gezien de ervaringen in dit topic... :rolleyes:

Zit niet aan de tren, ik heb sinds een week nu verlaagd naar 2iu ik zal het even aankijken maar ik neem aan dat het ook even duurt voordat je igf waarde daalt?
 
De hoge IGF waarde zorgt niet voor dik bloed, de vocht retentie zorgt er wel voor dat het bloed minder gemakkelijk de ledematen in en uit stroomt.
 
De hoge IGF waarde zorgt niet voor dik bloed, de vocht retentie zorgt er wel voor dat het bloed minder gemakkelijk de ledematen in en uit stroomt.

Kan lastig worden als hij weer eens iemand wil uitscheuren. :D
 
Volgens mij wordt er op het moment weinig gescheurd ;)
 
Pfff deze week echt drama 2x wezen wokken weekend ga ik ook wokken

Heb vandaag wel een 7000calorie op.....

Ben benieuwd wat de weegschaal maandag zal aangeven
 
Nie mokke lekker wokke!!!!
 
Back
Naar boven