MuscleMeat

Kastnation 2020

Bezoekers in dit topic

Shit is fucked up. Ik heb zelf ook recent zo'n onderzoek gehad.

Je had er ook zo bij kunnen lopen

21D928E4-F673-4C13-8369-5C2623F1DBC0.jpeg
 
Wxng erg herkenbaar :roflol:
Had je al een klein kastje voor registratie of nog zo een grote. Ik had toen nog zo een A5 maatje van 5 cm dik... wat een hels ding om mee te slapen. Zat steeds in de knoop met de draden. :o
 
Ik doe zaterdag mee met de hype:o

Mochten jullie de test thuis doen trouwens? Dan doel ik vooral op marina1975 en Col_inc

Wxng wat is er uit je test gekomen?
 
Dat valt mee.. ik had een kastje mee.. met allerlei toeters en bellen. Lampjes die aan en uit gingen en ook hartmonitoring. Die electrodes op je hoofd zijn ook ruk. Ze trekken het haar van je kop om ze er weer uit te halen. Ik mocht toen ook niet met het OV komen.. :roflol: kan je je wel wat bij voorstellen ook.

Maar waarom een slaaponderzoek als je aangeeft overal te kunnen slapen?

Vraag me af wat ze te weten komen met al die draden? Dat ik een ganse nacht niet slaap met die rotdingen op mn kop geplakt.
 
Ik doe zaterdag mee met de hype:o

Mochten jullie de test thuis doen trouwens? Dan doel ik vooral op marina1975 en Col_inc

Wxng wat is er uit je test gekomen?
Ik mocht hem thuis doen. Dat was op zich wel fijn want je slaapt toch heel anders dan in een ziekenhuis. (slaapkliniek).
Maar evengoed slaap je met al die zooi anders... Maar ze kunnen er wel veel uithalen.

De hele bedrading etc. meuk is om hersenactiviteit te meten. Er wordt gekeken naar dingen als apneu en restless legs maar met die bedrading dus ook hersenactiviteit.(piekeren, stress, malen etc geeft dan bepaalde uitgaven).

Bij mij is er niets uitgekomen helaas.. Meermalen niet. Maar dat is voor iedereen weer anders

iig veel succes dan alvast voor zaterdag!
 
Bij mij was het niet zo heftig, en nee bij mij weten ze nog niet of ik slaapapneu heb of niet dat zal ik 8 maart horen.
 
Ik weet dat ze bij mij ook een EKG gaan doen en moet toegeven dat ik het was spannend vind en niet op de goede manier:o

Ik moet al om 14u in het ziekenhuis zijn:emo:
 
Ik weet dat ze bij mij ook een EKG gaan doen en moet toegeven dat ik het was spannend vind en niet op de goede manier:o

Ik moet al om 14u in het ziekenhuis zijn:emo:

hopelijk valt het allemaal mee
 
Wxng erg herkenbaar :roflol:
Had je al een klein kastje voor registratie of nog zo een grote. Ik had toen nog zo een A5 maatje van 5 cm dik... wat een hels ding om mee te slapen. Zat steeds in de knoop met de draden. :o

Kastje had de grootte van een iPhone, 5cm dik ongeveer. Dat apparaat, plus alle bedrading zat in een schoudertasje gepropt. Alle draden in een soort staart, die vanuit me nek naar het tasje ging.

Pipo de clown. Was blij toen ik weg kon
 
Ik doe zaterdag mee met de hype:o

Mochten jullie de test thuis doen trouwens? Dan doel ik vooral op marina1975 en Col_inc

Wxng wat is er uit je test gekomen?

Ik mocht het vorig jaar thuis doen, maar er kwam toen helemaal niets uit.. Daarom dit keer in het ziekenhuis.

De uitslag was narcolepsie. Medicinaal aan de ghb dus de rest van me leven
 
Ik mocht het vorig jaar thuis doen, maar er kwam toen helemaal niets uit.. Daarom dit keer in het ziekenhuis.

De uitslag was narcolepsie. Medicinaal aan de ghb dus de rest van me leven

Jajo
 
Ik mocht het vorig jaar thuis doen, maar er kwam toen helemaal niets uit.. Daarom dit keer in het ziekenhuis.

De uitslag was narcolepsie. Medicinaal aan de ghb dus de rest van me leven


Meen je dit? :o waarom dat dan
 
Wow nice

Ik heb daar alleen op zaterdag avond last van dan :p
 
Back
Naar boven