XXL Nutrition

Kastnation 2020

Bezoekers in dit topic

Nog steeds waar zo te zien.

Hahahaha, deze gozer is zwaar van het padje ik moet zeggen ik heb wel problemen met me zelf maar wat hij hier beschrijft met paar pillen proviron en clomid ach hou toch op
 
Castoe
Gezien je eerdere posts heb je ook al aardig zitten rommelen met verschillende sarms (posts uit 2018... )... Misschien heb je daar wel een zooi rommel bij gehad en wat van overgehouden....
 
WTF wat soort pillen heeft die gozer genomen ??
 
Dit is een hele oude post van het internet copy en paste, gewoon een troll.

Dont feed the trolls, lekker negeren.
 

Zal dit weekend even een paar video’s uploaden van me training, behoorlijk druk laatste tijd train wel regelmatig alleen zit weinig op het forum vanwege werk momenteel zo weinig werk dat ik van me werkplek geplukt word.

Weeg 95kg momenteel zat tegen de 97 aan paar weken terug maar voornamelijk veel vocht van de slin wat er uiteindelijk weer af ging.
 
Dus je staat al een tijdje stil eigenlijk?
 
Dus je staat al een tijdje stil eigenlijk?

In gewicht wel ja.

Schommel tussen 4000/4200 calorie elke dag maar merk echt dat ik richting de 5000 kan gaan ik snap eerlijk gezegd niet waar al die calorieen heen gaan heb geen lichamelijk zwaar werk of doe geen cardio of iets geks train 4/5x per week. Zou zeggen dat ik moet aankomen

Sinds dat ik Vitamine D slik is mijn slaap ook weer beetje normaler aan het worden slaap geen 12 uurtjes meer in het weekend en val niet meer zo gauw overal in slaap. 8 maart heb ik een afspraak staan in Woerden voor de uitslag.
 
In gewicht wel ja.

Schommel tussen 4000/4200 calorie elke dag maar merk echt dat ik richting de 5000 kan gaan ik snap eerlijk gezegd niet waar al die calorieen heen gaan heb geen lichamelijk zwaar werk of doe geen cardio of iets geks train 4/5x per week. Zou zeggen dat ik moet aankomen

Sinds dat ik Vitamine D slik is mijn slaap ook weer beetje normaler aan het worden slaap geen 12 uurtjes meer in het weekend en val niet meer zo gauw overal in slaap. 8 maart heb ik een afspraak staan in Woerden voor de uitslag.
Ooh I feel you mbt tot veel eten terwijl activiteit maar matig is. Zat 96kg te onderhouden met 4400, bah.

Sinds kort is dit wel helemaal omgeslaan:thinking:
 
In gewicht wel ja.

Schommel tussen 4000/4200 calorie elke dag maar merk echt dat ik richting de 5000 kan gaan ik snap eerlijk gezegd niet waar al die calorieen heen gaan heb geen lichamelijk zwaar werk of doe geen cardio of iets geks train 4/5x per week. Zou zeggen dat ik moet aankomen

Het lichaam is een vreemd iets. Ik kwam op 5200 kcal geen grammetje aan en val nu op ongeveer 3200 heeel langzaam een beetje af. 2000 kcal verschil tussen niks aankomen en ietsje afvallen, zou niet moeten kloppen maar doet het toch.
 
Echt alsof er een gat in me maag zit ofzo ik schijt zo weinig eet tering veel alleen snap niet waar het heen gaat:roflol::roflol:
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Is het niet dan dat jullie ergens een berekeningsfoutje maken? Iets overschatten of onderschatten aan kcals?
 
Is het niet dan dat jullie ergens een berekeningsfoutje maken? Iets overschatten of onderschatten aan kcals?
Alles wordt afgewogen, elke dag en ook dezelfde voedingsbronnen in myfitnesspal. Dacht meteen hetzelfde maar m'n berekening klopt. Momenteel op 3500 aan het gainen en dat is echt een nieuw concept voor mij hahah
 
Back
Naar boven