MuscleMeat

Kastnation 2020

Bezoekers in dit topic

Zal het in de gaten houden en zoveel mogelijk blijven drinken, heb vaker met tren gekuurt maar dit keer is het wel echt goed aanwezig.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
mucci afspraak voor uitslag is verzet..... werd gister gebeld is verplaats naar volgend week vrijdag 15-03-2019.
 
mucci afspraak voor uitslag is verzet..... werd gister gebeld is verplaats naar volgend week vrijdag 15-03-2019.
Das kut, ik weet de mijne op 22/03.

Tijdens de ochtend nadien zeiden ze dat er niets alarmerend was. Blast paar uur nadien gestart:roflol:
 
Das kut, ik weet de mijne op 22/03.

Tijdens de ochtend nadien zeiden ze dat er niets alarmerend was. Blast paar uur nadien gestart:roflol:

Hahaha ja bij mij zeiden ze niks:(
 
Alles verder oké? Je bent zo stilletjes..
 
Heb mijn arm laten tattoeeren, door me neef laten ompraten om toch bij iemand te tattoeeren die zogenaamd goed/beter was uiteindelijk heel me arm naar de .. ben nu aan het laseren eerste sessie gehad dikke blaren etc, wil geen foto posten is echt te erg eerste 2 weken na het laseren. Het ergste is het gaat me een jaar duren voordat ik het kan coveren, en natuurlijk tering veel geld. Rechterarm tattoo wel tevreden over (door iemand anders).


Kom gister aan bij me auto .. grote kras over de heele zijkant weet niet welke hoerenzoon er zo lomp kan zijn maar echt wat kan ik me ergeren aan zulke dingen. Zeker een persoon als ik met dwanggedrag kan echt door draaien
 
Leven gaat niet over rozen he :eek:
 
Probeer altijd nog te trainen maar de eerste 2/3 dagen na het laseren is me arm zo dik geweest en zelfs mijn hand alsof die gebroken is waardoor ik niet kon trainen.
 
Laatst bewerkt:
Is het heel je arm van onder tot boven of alleen onder/bovenarm?

Ik had ooit eens een droom dat ik een sleeve had laten zetten met allerlei felle kleurtjes erop en toen 'ie eenmaal gezet was vond ik het opeens superkut en wilde ik het eraf halen maar dat lukte niet. Toen werd ik met een soort dikke paniekaanval wakker :hahaha:

We gaan allemaal weleens door van die frustrerende periodes! Ik zou iig zoveel mogelijk afleiding proberen te zoeken in zaken die je leuk vindt en niet te veel met je gedachtes blijven hangen in negstieve shit. Is moeilijk maar wel heel belangrijk.

Sterkte! We houden van je xxx
 
Is het heel je arm van onder tot boven of alleen onder/bovenarm?

Ik had ooit eens een droom dat ik een sleeve had laten zetten met allerlei felle kleurtjes erop en toen 'ie eenmaal gezet was vond ik het opeens superkut en wilde ik het eraf halen maar dat lukte niet. Toen werd ik met een soort dikke paniekaanval wakker :hahaha:

We gaan allemaal weleens door van die frustrerende periodes! Ik zou iig zoveel mogelijk afleiding proberen te zoeken in zaken die je leuk vindt en niet te veel met je gedachtes blijven hangen in negstieve shit. Is moeilijk maar wel heel belangrijk.

Sterkte! We houden van je xxx

Heele sleeve man word gek echt, en ik ga hem heleamaal opnieuw laten zetten maar moet eerst een jaar laseren.....

Wil afleiding maar ik vind weinig dingen leuk en kan nooit van dingen genieten.
 
Is het heel je arm van onder tot boven of alleen onder/bovenarm?

Ik had ooit eens een droom dat ik een sleeve had laten zetten met allerlei felle kleurtjes erop en toen 'ie eenmaal gezet was vond ik het opeens superkut en wilde ik het eraf halen maar dat lukte niet. Toen werd ik met een soort dikke paniekaanval wakker :hahaha:

We gaan allemaal weleens door van die frustrerende periodes! Ik zou iig zoveel mogelijk afleiding proberen te zoeken in zaken die je leuk vindt en niet te veel met je gedachtes blijven hangen in negstieve shit. Is moeilijk maar wel heel belangrijk.

Sterkte! We houden van je xxx

uitscheuren....!!!!
 
-
 
Laatst bewerkt:
Das wel balen man
 
Ben al geweest bij die gozer hij gaat me de helft terug betalen, had hem uitgescholden wou me geld terug blokkeerd die mafkees mij uiteindelijk langsgeweest bij die gozer ruzie gemaakt.
 
Back
Naar boven