AndroidHealthClinic

Kastnation 2020

Bezoekers in dit topic

HillR die ouwe rukker doet het nog goed he met zijn pikkie
 
Meneer ouwe rukker voor jou he
 
Dit topic staat toch altijd garant voor even een glimlach achter mijn bureau! :D
 
Meneer ouwe rukker voor jou he

Verbaasd me echt dat jullie nog samen zijn na alles wat hier gezegd word op DBB:roflol:

Had een heel ander beeld voor me van jullie totdat ik jullie zag, zag er wel leuk uit zo een kleine smurf die altijd rondom je heen moet lopen:roflol:
 
Verbaasd me echt dat jullie nog samen zijn na alles wat hier gezegd word op DBB:roflol:

Had een heel ander beeld voor me van jullie totdat ik jullie zag, zag er wel leuk uit zo een kleine smurf die altijd rondom je heen moet lopen:roflol:

Kijk maar uit wie je smurfin noemt :boksen:
 
moet je gelijk je foto veranderen omdat ik je ouwe noemde
 
Ja hier zie ik er jonger uit :heart:

Jij bent een beetje vervormd op je huidige.. En je vorige was ook alweer een tijdje terug.. Door een bug in het forum kun je de vorige ook nog zien via een trucje ;)

1570797117530.png
 
Ja hier zie ik er jonger uit :heart:

me vriendin las je reactie met je blije ei, ze moest er echt om lachen :roflol:

kom jij aan met je blije hoofd neppe lach op elke foto en dan noem je mij blije ei :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:
 
Verbaasd me echt dat jullie nog samen zijn na alles wat hier gezegd word op DBB:roflol:

Had een heel ander beeld voor me van jullie totdat ik jullie zag, zag er wel leuk uit zo een kleine smurf die altijd rondom je heen moet lopen:roflol:

1570797209154.jpeg


Jij bent anders ook wel een aardige midget met je 1.78 :windup:
 
me vriendin las je reactie met je blije ei, ze moest er echt om lachen :roflol:

kom jij aan met je blije hoofd neppe lach op elke foto en dan noem je mij blije ei :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

:roflol:

Jij bent nu eenmaal gezegend met een blij hoofd, wees er, euhm blij mee :thumbs:
 
Col_inc steelt 1.000.000 kamelen
Camelus ruilt mij in en krijgt de 1.000.000 kamelen + vrouw
Camelus verkoopt de kamelen en maakt het geld naar mij over
Col_inc verraden we aan degene van wie hij de kamelen gestolen heeft
Dan heeft Camelus de vrouw, Col_inc zit vast bij de kamelenhouder en ik kan met pensioen en doe mijn MOD werk :roflol:

win-win toch Camelus :D
 
Nu wil ik wel je cameltoe zien voordat ik ervoor opdraai
 
misschien een beetje te vroeg maar wil alvast een kuur opstellen voor januari 2020.

Wil vanaf januari 2020 blasten voor een weekje of 22/24, tot aan 2020 blijf ik cruisen en wil ik eind dit jaar nog een bloedtest laten afnemen.

Mijn eerste blast zal bestaan uit Test/Npp/Bold nog niet helemaal zeker maar wil npp toch een keer de kans geven.

ik weet het ik doseer hoog ja :D dit keer wel ultra hoog

Doel is eerste blast toch een 105kg te eindigen. Momenteel 98kg

3x pw inject ma/wo/vr
Week 1-8 Test-e 1000mg.
Week 1-8 Npp 500mg.
Week 1-8 Bold 500mg.
Week 1-6 Anadrol 100mg.
Week 1-4 5/10 IU's Insuline (fast acting)
5IU's HGH

Week 9-14 Test 250mg Cruise.

Doel van 2e blast is toch wel echt kei en keihard eruit te komen zien op een minimale gewicht van 95/96 kg

3x pw inject ma/wo/vr
Week 15-22 1000mgTest-e
Week 15-22 400mg Tren-e
Week 15-22 800mg Primo
Week 15-20 80mg Anavar
Week 15-20 70mg Winstrol
Week 15-18 5/10 IU's Insuline (fast acting)
5IU's HGH

twijfel ook of ik die cruise van 6 weken zal gaan doen.... misschien gelijk 2e blast er achteraan
 
Laatst bewerkt:
Persoonlijk vind ik cruise van 6 weken tekort zeker op die dosering, dus of langer of eruit

Als je in deel 2 kei en kei hard wil worden zou ik test lager doen dan 1000mg en de orals zijn wat aan de hoge kant

Ook insuline zou ik er dan denk ik uit laten in deel 2
 
Persoonlijk vind ik cruise van 6 weken tekort zeker op die dosering, dus of langer of eruit

Als je in deel 2 kei en kei hard wil worden zou ik test lager doen dan 1000mg en de orals zijn wat aan de hoge kant

Ook insuline zou ik er dan denk ik uit laten in deel 2

denk eerlijk gezegd ook om de cruiser eruit te gooien te kort naar mijn mening, insuline stopt wel 2 weken eerder misschien laat ik die idd helemaal achter de hand, orals wil ik wel gewoon zo houden.
 
Laatst bewerkt:
800mg primo en 80mg anavar

Ben je miljonair of zo
 
Back
Naar boven