Fitness Seller

Kastnation 2020

Bezoekers in dit topic

5ML krijg je toch makkelijk weg in je Quads?
 
5ML krijg je toch makkelijk weg in je Quads?

het ging mij meer om 12ml per week waarvan 4ml test verdeeld over 3 injecties moet ik 1.33 elke keer zetten ofzo
 
het ging mij meer om 12ml per week waarvan 4ml test verdeeld over 3 injecties moet ik 1.33 elke keer zetten ofzo

Dan kun je beter 6ml doen ja ;)
En 8npp over 3 is klote dus dat wordt 9

2ml test 3npp 3 x pw

(1500test 900npp zit je nog onder jou standaart 2.5g') :p :p
 
Dan kun je beter 6ml doen ja ;)
En 8npp over 3 is klote dus dat wordt 9

2ml test 3npp 3 x pw

(1500test 900npp zit je nog onder jou standaart 2.5g') :p :p

:roflol:

breng me niet op ideeën maar inderdaad zal het maar alvast bestellen dat word 6x test e 9x npp
 
Beter bestel je dit ;)

Scheelt hoop prikken gewoon infuus test npp aansluiten snachts
 

Bijlagen

  • Screenshot_20191106-085229_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20191106-085229_Samsung Internet.jpg
    212,8 KB · Weergaven: 58
Lekker al die olie in je bloedbaan :emo:
 
Hoe ga je nu beoordelen wat NPP nog toevoegt in deze kuur? Kan je niet beter de eerste 4 weken je cruise dosering aanhouden + 900 NPP per week om te kijken wat dit dan voor je doet? Het is je eerste keer NPP, dus dan zou ik wel willen weten wat NPP nou echt toevoegt zonder dat ik me moet afvragen of het wellicht door hoge test of bold komt. Mocht je vervolgens je test nog willen verhogen of bold willen toevoegen dan kan dat altijd nog toch? Daarbij maakt het de log een stuk interessanter en leerzamer;)
 
Ik zie sowieso niet echt het voordeel van NPP boven DECA, wat is de gedachte hierachter?
 
Ik zie sowieso niet echt het voordeel van NPP boven DECA, wat is de gedachte hierachter?

vaker met deca gekuurd, hoor veel verhalen over NPP dat het echt wel stuk lekkerder is dan op deca.

Hoe ga je nu beoordelen wat NPP nog toevoegt in deze kuur? Kan je niet beter de eerste 4 weken je cruise dosering aanhouden + 900 NPP per week om te kijken wat dit dan voor je doet? Het is je eerste keer NPP, dus dan zou ik wel willen weten wat NPP nou echt toevoegt zonder dat ik me moet afvragen of het wellicht door hoge test of bold komt. Mocht je vervolgens je test nog willen verhogen of bold willen toevoegen dan kan dat altijd nog toch? Daarbij maakt het de log een stuk interessanter en leerzamer;)

en inderdaad met dat bold toevoegen heb je wel een punt zal eerst met TEST/NPP beginnen eventueel voeg ik er later bold toe
 
Zoals het er voorlopig uit ziet

Week 1-10 1500mg Test-e
Week 1-10 900mg NPP
Week 1-6 100mg Anadrol
Week 3-6 Lantus 30iu
HGH 5iu


eventueel zal ik later bold toevoegen en dit langer doortrekken
 
Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Bold op hoeveel en voor hoelang? :haha:
 
Goed om mid blast dan eens een bloedtest te doen, bij voorkeur in de laatste week van je Oxy. Ben erg benieuwd naar wat een cocktail als deze op deze doseringen met je gezondheid doet.
 
Goed om mid blast dan eens een bloedtest te doen, bij voorkeur in de laatste week van je Oxy. Ben erg benieuwd naar wat een cocktail als deze op deze doseringen met je gezondheid doet.

HAHAHA cocktail als deze zegt die
 
3,6gr toch totaal incl. orals en de bold? Dat is wel stevig te noemen maat...
 
Back
Naar boven