XXL Nutrition

Kastnation 2020 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kuur begonnen gister 1e injectie gezet.

Zet 2x per week (wo/zo).

Test-E 375mg
Tren-E 300mg
Mast-E 200mg

Dianabol 30mg voor het trainen en 20mg na het trainen vanavond ben benieuwd.

Dus 750 test e
600 tren e
400 mast e
50Mg dbol/dag
 
Vanwaar de dbol voor en na het trainen? Waarom niet in 1x voor het trainen of meer tijd tussen laten?

hmm zat te twijfelen alles in 1x voor het trainen of niet, heb er niet echt een reden voor dat ik het zo wou doen.
 
yep
 
Ligt eraan wat je met de dbol wilt bereiken. Als dat kracht is, dan zou ik alles voor de training pakken. Is het voor gains, dan verspreiden. Ik kan me alleen niet voorstellen dat je dbol pakt voor gains, aangezien het behoorlijk aromatiseert... dus mijn insziens alles preworkout.
 
Zojuist me eerste training gehad en heb op advies de dbol voor het trainen genomen alles in 1x

Borst/Tricep/20min cardio. Morgen rug/bicep/buik.

Train 5x per week.
 
Hoe kan ik het beste dbol nemen op niet trainingsdagen verspreiden? Of dan ook alles in 1x?
 
Zou dan gewoon verspreiden. Heb je toch iets stabielere bloedwaarden. Maarja, zoveel gaat het niet eens uitmaken denk ik.
 
is goed.
 
Even dik 2 gram per week erin, waarom niettttt.
 
belachelijke pr's voor je lengte en gewicht:D
Squat: 200 kg
Deadlift: 225 kg
Bench press: 140 kg

Alleen jammer dat dat niet mijn huidige pr’s zijn.
 
altijd leuk zulke opmerkingen:D

Kerel, het zijn gewoon belachelijke doseringen. Ik heb het niet nodig om te groeien (gelukkig).

Kun je wel om iemand anders zijn stats gaan lachen, maar mijn stats zijn verder prima hoor.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Kerel, het zijn gewoon belachelijke doseringen. Ik heb het niet nodig om te groeien (gelukkig).

Kun je wel om iemand anders zijn stats gaan lachen, maar mijn stats zijn verder prima hoor.

en sommige hebben meer nodig dan anderen blijkbaar.
 
Waar baseer je dat op? De meeste kuurtjes heb je halverwege afgebroken...

Heb in het verleden wel vaker met 2/2 gekuurd en idd paar moeten afbreken.
 
Back
Naar boven