MuscleMeat

Kastnation 2020

Bezoekers in dit topic

en sommige hebben meer nodig dan anderen blijkbaar.
Zou je met minder niet meer significant meer groeien?

Zou overigens de mast er gewoon uitdoen
 
Aardige hoeveelheid , inb4 ik heb me kuur afgebroken
 
Even een snelle update:

Schouders&kuiten getraind merk nog weinig kwa krachtgains.

zojuist 2e injectie gezet.
375 Test-E
300 Tren-E
200 Mast-E

Nog niet echt veel verandering, behalve dat ik het s’nachts behoorlijk warm heb.

Morgen low-carb day/rest day.

Edit: Merk dat me vermoeidheid wel steeds minder begint te worden door de tren, gelukkig maar want op 5iu HGH kan ik echt 12uur slaap per dag gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Update: Week 1

Gister zojuist week 2 ingegaan merk nog weinig. Vanavond borst&kuiten&buik en natuurlijk wegen!

Vannacht wakker geworden gruwerlijke nachtmerrie (tren, wel vaker ervaart maar dit overtrof echt alles).

En tja libido.... aan de hoge kant laaste dagen.
 
Update: Week 1

Gister zojuist week 2 ingegaan merk nog weinig. Vanavond borst&kuiten&buik en natuurlijk wegen!

Vannacht wakker geworden gruwerlijke nachtmerrie (tren, wel vaker ervaart maar dit overtrof echt alles).

En tja libido.... aan de hoge kant laaste dagen.
Sterkte met je tren sommnia , must be a betch
 
Vandaag gewogen -1kg sta wel stuk droger zal wel door de HGH komen i.v.m. vetverbranding 9weken 4iu pas verhoogd naar 5iu.

Morgen benen trainen!
 
Zit er over na te denken om de T3 eruit te gooien, blijf maar eten 5 meals per dag 2x shake....

Nam de T3 puur omdat het de werking van HGH zou verbeteren.
 
Wat is verstandig?? T3 eruit laten of toch erbij nemen.

Merk weinig verschil in kracht etc.... zou dit kunnen komen door de T3 ? hele dag moe,lui trap oplopen doet al zeer aan me benen:D zou dit door de T3 kunnen komen? (weet dat een grote deels door de HGH komt maar toch)

En loop heel de dag door met een behoorlijk droge bek rond.
 
Even met de grove borstel erdoor.
 
Hoe overleef je deze warme dagen? Zweten lijkt me ondragelijk met dit weer en tren
 
Hoe overleef je deze warme dagen? Zweten lijkt me ondragelijk met dit weer en tren

Hahaha ja ik voel echt warm aan zegt me vriendin ook maar verder wel te doen zoveel mogelijk hitte vermijden.
 
Even een snelle update:

Week 2
Vanaf vandaag gestopt met de T3 heb rustig afgebouwd na 20 weken on zijn te geweest. Ik merk gelijk dat ik een heel stuk sneller vol zit dan normaal en heb minder kcal’s nodig om de dag door te brengen.

T3 eruit = knallen

HGH ik heb vandaag weer geprobeerd om mijn injectie te verdelen 2,5iu s’ochtends en 2,5iu voor het slapen gaan maar het valt niet mee uurtje na het zetten van mijn GH s’ochtends vroeg krijg ik gelijk slaap hebben meer mensen hier last van? Enige manier om dit toch voor elkaar te krijgen?

Heb geprobeerd om voor het trainen 17:00 te injecteren en om 22:30 voor het slapen gaan dat beviel me wel maar denk dat s’ochtends/s’avonds beter zou doen i.v.m. gains?
 
Laatst bewerkt:
Maakt allemaal niet zoveel uit, gewoon zorgen dat je het erin krijgt. Er zijn teveel meningen en zogenaamde onderzoeken met teveel verschillende resultaten om je daar echt druk om te maken imo.
 
Maakt allemaal niet zoveel uit, gewoon zorgen dat je het erin krijgt. Er zijn teveel meningen en zogenaamde onderzoeken met teveel verschillende resultaten om je daar echt druk om te maken imo.

dus je zegt gewoon de GH injecteren maakt niet uit hoelaat? ik zou zeggen als ik er echt door moe word wat ik zelf merk neem ik het liever voor het trainen en voor het slapen gaan.
 
Damn dit is wel ff next level.. heb je fotos ben wel benieuwd naar je fysiek met zon kuur die pros ook nemen...
 
2E462AC1-CE92-4BE3-B4EC-6AC3D330FA12.jpeg
 
dit was 2 weken na me cruise dus 8 weken terug ongeveer zoiets, ik zal binnenkort nieuwe foto's maken. Rond de 90kg op afbeelding. ( btw eerste keer blast/cruise btw)
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit man goede lats ook
Hoeveel kg hoop je nu te kunnen pakken?
 
Back
Naar boven