Fitness Seller

Kastnation 2020 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

tolerantie heet dat. je lichaam gaat wennen aan een bepaalde dosis in je lichaam, en er is dan een hogere dosis nodig of een tijd van onthouding

jaa maar waarom reageren bepaalde mensen dan zo gek hier als je 2gram gear weg spuit:D? ik merkte op een gegeven moment niks meer van 1gram
 
jaa maar waarom reageren bepaalde mensen dan zo gek hier als je 2gram gear weg spuit:D? ik merkte op een gegeven moment niks meer van 1gram

Als je lang genoeg cruiset tussen blasts hoef je niet zo snel te verhogen naar twee gram hoor ;)
 
jaa maar waarom reageren bepaalde mensen dan zo gek hier als je 2gram gear weg spuit:D? ik merkte op een gegeven moment niks meer van 1gram

misschien zijn je receptoren verzadigd en werkt meer niet meer. ik weet er t precieze fijne niet van maar ik denk dat als er een periode van onthouding volgt en je dan wéér iets doet je zowiezo knalt. je bent geen machine waar je keer op keer olie in gooien en maar blijft knallen je bent een mens met een lichaam :eek::p
 
Als je lang genoeg cruiset tussen blasts hoef je niet zo snel te verhogen naar twee gram hoor ;)

als ik eerlijk moet zeggen is dat mijn fout geweest denk ik haha moest zogenaamd 8 weken cruise hield net 5 weken vol.
 
mooi man dat het is opgelost ;)

daarom is het verstandig dat ik nu gewoon ga cruisen de komende 10 weken alles opschonen en dan weer een blast erin gooien teveel gerommeld laatste tijd compounds gewisseld dit dat dacht dat het aan me aas lag van merk veranderd en dat was t ook niet denk dat ik gewoon als ik de komende tijd cruise en dan weer een blast pak dat ik dan knal.
 
.
 
Laatst bewerkt:
Ff serieus ben ik de enigste hier die het gek vind dat je niet hard gaat op 2gr?
Ook all ben je half jaar on.
lijkt mijn dat je op zulke doseringen toch wel mag verwachten dat je groeit!

Ervan uitgaand dat je gear legit is, dan zou je idd wel wat mogen gainen ALS je dieet op orde is(!). Maar TS zegt zelf al de hele tijd dat ie droger werd en wel op gewicht bleef, dus je kcal inname is dan simpelweg niet voldoende om te groeien op 2gr AAS. Hij zat gewoon in een cut of mss een recomp. Het had zomaar kunnen zijn dat als hij zijn gear (als dit uberhaupt wel legit was) verlaagd had met 50% er ineens wel wat begon te groeien. Maar wie zal t zeggen... TS denkt daadwerkelijk dat AAS de groei voornamelijk stimuleert...
Daarbij hoor ik toch echt van mensen die hoog doseren dat ze hun kcals echt flink moeten opschroeven willen ze profijt hebben van het hoge AAS gehalte.

Maar ook dit is weer per persoon verschillend. De ene persoon van 90kg prikt 2gr per week en groeit als kool op 3500 kcals/dag en de ander komt met 5000 kcals nog niet aan zijn onderhoud.
 
durf zelfs te stellen dat voeding niet 100 hoeft te zijn
 
Niet 100 wat? Je zult toch echt 100% zeker genoeg kcal moeten binnen krijgen, en al helemaal op 2 gram.
heb het niet over calorieen , genoeg eten is hoe dan ook een voorwaarde.Niet 100 procent clean bedoelde ik daarmee om eerlijk te zijn .
All is stuffen met junkfood nergens voor nodig
 
Nee nou ligt het weer aan je cruise die van een te korte duur was.

Fuck this shit I’m out

jk, entertainment at it’s finest

Waar denk jij dat het fout ligt? Ik voel niet meer dat ik on ben ik denk als ik mijn receptoren netjes omschoon dat ik dan wel eruit knal want dit is waardeloos en waar heb ik eerder de schuld aangegeven kreeg hier alleen maar commentaar op voeding...
 
receptor saturatie en gewenning is totale broscience snap niet dat mensen dit nog na papegaaien , meer aas =meer massa als voeding correct is als je van 2gr naar 500mg gaat verlies je gewoon de massa die je op 2 gram had, ga je blasten na een cruise op dezelfde dosis ga je je verloren massa terug winnen ja geen of amper nieuwe gainen.
wil je een monster fysiek moet je year round hoog doseren.
 
receptor saturatie en gewenning is totale broscience snap niet dat mensen dit nog na papegaaien , meer aas =meer massa als voeding correct is als je van 2gr naar 500mg gaat verlies je gewoon de massa die je op 2 gram had, ga je blasten na een cruise op dezelfde dosis ga je je verloren massa terug winnen ja geen of amper nieuwe gainen.
wil je een monster fysiek moet je year round hoog doseren.

Precies dit, er is zelfs bewijs voor upregulatie van de androgeen receptoren i.p.v. downregulatie..
 
heb het niet over calorieen , genoeg eten is hoe dan ook een voorwaarde.Niet 100 procent clean bedoelde ik daarmee om eerlijk te zijn .
All is stuffen met junkfood nergens voor nodig

Tot op zekere hoogte helemaal mee eens. Ik hou zelf m'n voeding "clean" ( bro-foods haha, omdat m'n lichaam rijst en kip nou eenmaal easy verteert en ik niet met een bloated pens rond loop ) tot zolang het kan. Meestal is dat tot ongeveer 4500 kcal. Daarna lukt 't me gewoon niet en heb ik geen tijd om er extra meals in te gooien dus dan komt er bijvoorbeeld chocolademelk post workout enzo in.
 
receptor saturatie en gewenning is totale broscience snap niet dat mensen dit nog na papegaaien , meer aas =meer massa als voeding correct is als je van 2gr naar 500mg gaat verlies je gewoon de massa die je op 2 gram had, ga je blasten na een cruise op dezelfde dosis ga je je verloren massa terug winnen ja geen of amper nieuwe gainen.
wil je een monster fysiek moet je year round hoog doseren.

Not entirely certain; denk je niet dat net als met totaal werkvolume de hoeveelheid nodig om te gainen een stuk hoger ligt dan de hoeveelheid nodig om te onderhouden?

Daarnaast dacht ik ooit gelezen te hebben dat langdurig hoog doseren myostatine upreguleert, maar die weet ik niet meer zeker
 
Waar denk jij dat het fout ligt? Ik voel niet meer dat ik on ben ik denk als ik mijn receptoren netjes omschoon dat ik dan wel eruit knal want dit is waardeloos en waar heb ik eerder de schuld aangegeven kreeg hier alleen maar commentaar op voeding...
Je voelt het niet meer omdat je gewend bent aan het gevoel van on zijn. Je wilt wel veel gear zetten, maar hebt geen zin om je voeding precies te tracken en te verhogen indien nodig. Natuurlijk krijg je dan commentaar. Je doet maar wat
 
Not entirely certain; denk je niet dat net als met totaal werkvolume de hoeveelheid nodig om te gainen een stuk hoger ligt dan de hoeveelheid nodig om te onderhouden?

Daarnaast dacht ik ooit gelezen te hebben dat langdurig hoog doseren myostatine upreguleert, maar die weet ik niet meer zeker

Beiden zijn correct bro. Los van de upregulatie van eventuele receptoren, zal je lichaam altijd weer terug willen naar homeostase, dus je zult links of rechts continue moeten blijven sleutelen aan de weg van progressie. Het is wel jammer dat er zo weinig zijn hier die zichzelf over alles inlezen, in plaats van alleen maar dosering x zou ik zo groot moeten worden en wil ik zoveel kg pakken. Geen wonder dat ze dan teleurgesteld zijn ;)
 
Back
Naar boven