MuscleMeat

Kastnation 2020

Bezoekers in dit topic

Zit ook gh bij toch? Beetje gh en 125-150 test zou je zeker voldoende moeten kunnen vast houden.

Al zeker op 90kg.

Over de drive ben ik het zeker eens, is ook erg herkenbaar

Als je goed meegelezen hebt in me topic was me gh nep man 5 maande lang 5 iu gezet en uiteindelijk laten testen zat 0,0 gh in
 
Gevoelig onderwerp :roflol:
 
Gevoelig onderwerp :roflol:

Jaman weetje wat is 5 maande lang hgh 2x per dag gezet ik vraag me nu af als er geen gh in zat wat zat er dan wel in....

Serum zei dat er echt 0,0 in zat
 
Als je goed meegelezen hebt in me topic was me gh nep man 5 maande lang 5 iu gezet en uiteindelijk laten testen zat 0,0 gh in
Had het helemaal niet over dat tbh, ik heb alles goed gevolgd hoor
 
Je zei op 5iu gh en zeker op 90kg

Misverstand blijkbaar
 
Ik doelde meer op het feit dat je met trt+gh meer zult vasthouden dan trt alleen. in een verder gevorderd stadium dan
 
Ik voel me het beste als ik cruise op hgh en insuline. Persoonlijk vind ik dat beter dan een cruise op test. Massa vasthouden is ook easy
 
5 maanden lang 2 slin pins per dag doet alleen al pijn aan je portemonnee :roflol:
 
Die slin naald gebruikte ik wel 10x haha had ook opzet stukjes prikte totdat die bot werd gaat mij meer om dat je die moeite doet 5 maande lang 2x per dag en niks mee boekt en uiteindelijk achterkomt dat er 0,0 gh in zit
 
Kunnen ja, maar niet meteen het slimste wat je kan doen
 
Daar ben ik 't dan wel weer mee eens. Doe ik zelf ook wel.



Kun je daar de naald ook af halen?


edit vandaag eerste keer gezet en ja de naald kun je eraf halen
 
Laatst bewerkt:
Sorry was een week lang banned kon niet loggen.

Ben begonnen met me cruise wil de komende 10 weken gaan cruisen en alles op een rijtje zetten voeding etc etc.

Zie het nut er niet van om verder te kuren als ik op 1000 sust 600 deca 150 mg oxy niks merk denk even me receptoren laten rusten/opschonen en straks weer knallen als het zover is
 
Dat mensen te weinig kunnen eten snap ik echt niet. Als ik even mijn kcal niet ga tellen dan tik ik zo 6000kcal clean aan.
 
Dit is een mooi Topic om al de nieuwe / onervaren / niet ingelezen van plan zijnde instappers mee te confronteren.

Met alle respect Col_inc ,beter ga je jezelf eerst eigen maken hoe de principes van kcal-in en uit werken.
Zoek nauwkeurig uit wat je onderhoud is, ga deftig en consequent je Kcal-intake tracken.

Wist je voordat je begon met je "kuur" bijv. wat je onderhoud was ? Ben je uberhaupt bekend met deze materie ?


Sterkte man :thumbs:
 
Back
Naar boven