XXL Nutrition

Kastnation 2020

Bezoekers in dit topic

Vorige kuur, kwam je toen van volledig off? en nu van een cruise?
 
Vorige kuur, kwam je toen van volledig off? en nu van een cruise?

Vorige kuur was 10 weken 600mg test-e 500mg tren-e 50/100mg Oxy daarna 6 weken cruise op 250mg test en nu weer me blast week 4 ondertussen. daarvoor 6/8 weken off geweest dus eind 2017/begin 2018.
 
Die 10 weken test tren oxy, daarvoor was je off?
 
Verhoog je voedsel inname, je bengelt al een tijdje rond die 90kg
 
misschien wil ik het niet geloven :treuren::treuren::treuren::treuren:
Je komt van off status: ramt er even een flinke dosis gear in --> kom je makkelijk 4kg aan (glycogeen, vocht, evt ook maaginhoud).
Dan ga je cruisen op een dosis waar anderen op kuren, dus je verliest niet heel veel glycogeen en vocht.
Je volgende blast pak je dus niet die makkelijke eerste kilo's. Bovendien ben je een stuk zwaarder na je vorige blast dus aankomen gaat ook lastiger worden.
 
Verhoog je voedsel inname, je bengelt al een tijdje rond die 90kg

klopt ik ben eind jan/feb begonnen met me blast kwam van de 84/85 begin 2018 nu blijf ik rond die 90 kg hangen, droger word ik wel door de HGH dat sowieso maar kom op :treuren:
 
ja klopt, ik zat tegen de 92kg aan einde vorige kuur blijf nu rond de 90 hangen.
 
Paar handjes noten toevoegen. Easy kcals.
 
Paar handjes noten toevoegen. Easy kcals.

toch wel calorie's toevoegen he zat te twijfelen, bedoeling was ook niet echt heel veel aan te komen maar hoopte toch wel op een 3.5/4kg.
 
Als het te hard gaat kun je altijd weer kcals verlagen of wat cardio toevoegen.
 
Als het te hard gaat kun je altijd weer kcals verlagen of wat cardio toevoegen.

isgoed man elke avond voor het slapen dan maar nog een handje noten erbij gooien, en cardio wat is dat?:P nog nooit van gehoord en wil er ook niks van af weten.
 
Moet heel eerlijk zeggen zit in week 4 van me kuur en ben best teleurgesteld van de resultaten tot nu toe.

750mg test-e
600mg tren-e
400mg mast-e
50mg Dianabol

snap niet wat er mis gaat gewicht blijft het zelfde bij me vorige kuur was ik na 3/4 weken bijna 5 kilo al zwaarder. En vorig keer zoveel gefeest tijdens kuur, dit keer voeding tip top alles goed maar toch ..... ik geef het nog even de tijd anders switch ik van compound/merk.

Ben je aan het bulken of cutten??
 
zou wel een verschil moeten merken of niet?, ik verwacht geen 6/7kg met dit kuur doel is om net wat droger te worden met miss 3kg massa in 10 weken tijd is dit niet realistisch of zie ik het verkeerd?
 
Back
Naar boven