Fitness Seller

Kastnation 2020

Bezoekers in dit topic

Dikke syringes met Trenbolone, what else? :D
 
Hoe lang duren je sessies per keer? Wordt nog wel ff afzien
 
Hoe lang duren je sessies per keer? Wordt nog wel ff afzien

2,5/3 uur per keer man als het aan mij ligt in 1x hele arm mja dan leid de kwaliteit er ook onder en die gozer houd dat niet vol.
 
3 weken achter elkaar al bij elke injectie dikke bult na een dag op me bil hoor dit vaker bij mensen met dit merk iemand herkenbaar? Is het niet zuiver of iets ik heb dit vaker meegemaakt ontzettend last van en echt ontzettende bult erop.
 
Laatst bewerkt:
3 weken achter elkaar al bij elke injectie dikke bult na een dag op me bil hoor dit vaker bij mensen met dit merk iemand herkenbaar? Is het niet zuiver of iets ik heb dit vaker meegemaakt ontzettend last van en echt ontzettende bult erop.
na een uur of 4 ga je wel pieppen , dan doet zelfs het vastpakken met het doekje pijn , heb een full colour borst stuk laten zetten op een conventie (1 dag ) geen pretje
 
Laatst bewerkt:
op het verkeerde bericht gereageerd lol
 
3 weken achter elkaar al bij elke injectie dikke bult na een dag op me bil hoor dit vaker bij mensen met dit merk iemand herkenbaar? Is het niet zuiver of iets ik heb dit vaker meegemaakt met ... ontzettend last van en echt ontzettende bult erop.

Zet je wel diep genoeg en werk je schoon
Welke naald gebruik je voor welke spier
Doe je rustig genoeg injecteren beweeg je niet te veel.
Geef je de spier wel genoeg rust.
Niet te veel volume injecteren.

Ik doe zelf op zaterdag 2ml in beide quads
En op woensdag 3ml in glutes.
Merkte vaak dat bij 5 ml in quads ik einde van de kuur altijd injectie pijn kreeg.
 
Laatst bewerkt:
“Dit merk”. Er zijn zoveel merken.

Maar je mag dit toch niet bespreken hier haha
 
“Dit merk”. Er zijn zoveel merken.

Maar je mag dit toch niet bespreken hier haha

Merk stond erin als je goed had gelezen maar heb het weggehaald voordat ik een ban krijg haha, en ik doe alles precies zoals het hoort heb al genoeg injectie’s gezet maar niet alleen bij mij maar ook bij vrienden van me komt dit voor met dit merk.
 
Merk stond erin als je goed had gelezen maar heb het weggehaald voordat ik een ban krijg haha, en ik doe alles precies zoals het hoort heb al genoeg injectie’s gezet maar niet alleen bij mij maar ook bij vrienden van me komt dit voor met dit merk.

ken veel jongens die op zwart goud zitten maar nog niet 1x gehoord over pip behalve met dhb
 
Had het merk wel gelezen.

Dacht alleen dat je het als vergelijking bedoelde tussen 2 merken waarvan je 1 bij naam noemde.

Btw, merk staat nog steeds in een reply
 
Had het merk wel gelezen.

Dacht alleen dat je het als vergelijking bedoelde tussen 2 merken waarvan je 1 bij naam noemde.

Btw, merk staat nog steeds in een reply
corrected
 
Haha kan jij niet corrigeren. Kijk maar, eerste post na jouw bericht van 17:33.

Staat duidelijk een naam ;)
 
3 weken achter elkaar al bij elke injectie dikke bult na een dag op me bil hoor dit vaker bij mensen met dit merk iemand herkenbaar? Is het niet zuiver of iets ik heb dit vaker meegemaakt ontzettend last van en echt ontzettende bult erop.
heb dit bij meerdere merken oa deze.
 
Bijna 1 week al niet getraind..... voel me echt zwaar kut i.v.m. tattoo zal ik de komende tijd ook heel weinig kunnen trainen legs only is nog de enigste optie...

Wat is slim/wijs om te doen ik wil mijn GH niet verspillen zit op dit moment op 4iu GH maar de komende maand zal ik sowieso minder moeten gaan trainen en geen bovenlichaam/armen is het een idee om mijn GH te verminderen naar 2iu per dag? Beetje zonde 4iu per dag en niet kunnen trainen.
 
Laatst bewerkt:
Bijna 1 week al niet getraind..... voel me echt zwaar kut i.v.m. tattoo zal ik de komende tijd ook heel weinig kunnen trainen legs only is nog de enigste optie...

Wat is slim/wijs om te doen ik wil mijn GH niet verspillen zit op dit moment op 4iu GH maar de komende maand zal ik sowieso minder moeten gaan trainen en geen bovenlichaam/armen is het een idee om mijn GH te verminderen naar 2iu per dag? Beetje zonde 4iu per dag en niet kunnen trainen.

Hgh duurt tot wel 3 maanden om maximale waardes te krijgen als het niet langer is.

Dus als je echt pas over 15 weken of langer gaat kuren zou ik hgh lekker omlaag doen als geld een issue is. Of zelfs stoppen 2 iu merk je niet heel veel van op jouw leeftijd.

12 weken voor dat je gaat blasten weer gaan beginnen met hgh opbouwend van 2
 
wil sowieso me blast er weer in gooien over 8/10 weken maar de komende 3 weken word het sowieso weinig trainen... miss de komende 5 weken zelfs. Laat wel sowieso 250mg test pw meelopen tot aan me blast.
 
Post in de tussentijd eens wat je exact eet op een dag? Heb nog steeds mijn twijfels of je een deftig voedingsschema hebt.

Heb echt mijn ernstige twijfels over hoe jij dit allemaal aanpakt namelijk
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven