AndroidHealthClinic

Kastnation 2020

Bezoekers in dit topic

zou wel een verschil moeten merken of niet?, ik verwacht geen 6/7kg met dit kuur doel is om net wat droger te worden met miss 3kg massa in 10 weken tijd is dit niet realistisch of zie ik het verkeerd?

Dus droger en 3 kg pakken? Dat is wat, zeg maar 6 kg vvm pakken? Nee, dat is niet realistisch.
 
Dus droger en 3 kg pakken? Dat is wat, zeg maar 6 kg vvm pakken? Nee, dat is niet realistisch.

Doel:
93/94 KG, een daling van vp 3%.

begon op 90 KG dus met 2gram aas zou dit niet moeten lukken? ik ben benieuwd aan het einde van me kuur zal het wel aten opmeten.
 
eet op onderhoud trainingsdagen +200/300 doel is niet echt specifiek bulken.

Je bent dus soort van aan het recompen? Maar als je droger wordt en niet aankomt, dan ben je duidelijk aan het cutten.
 
Doel:
93/94 KG, een daling van vp 3%.

begon op 90 KG dus met 2gram aas zou dit niet moeten lukken? ik ben benieuwd aan het einde van me kuur zal het wel aten opmeten.

Imo moet je je lichaam + de reactie op alles wat je doet zo enorm goed kennen om succesvol te recompen dat dat niet zomaar voor iedereen is weggelegd. Om die reden zou ik 't dan zelf ook nooit doen. En ook dan nog is 6 kg vvm pakken gewoon niet realistisch. Als dat zou kunnen zou ik over 2 jaar eindelijk buff zijn en 20 kg vvm gegaind hebben.
 
Met zo'n kuur moet je toch echt niet cutten of recompen maar bulken imo

Tenzij het een contest prep is
 
Ja ik snap het maar zoals ik al zei me vet% daalt wel met de week had wel meer verwacht in gewicht maar verder mag ik niet klagen hoor zal vanaf morgen me calorieeen verhogen en kijken wat het me op zal brengen.
 
Ja ik snap het maar zoals ik al zei me vet% daalt wel met de week had wel meer verwacht in gewicht maar verder mag ik niet klagen hoor zal vanaf morgen me calorieeen verhogen en kijken wat het me op zal brengen.

Goed plan, focus leggen op aankomen. Tijdens cruise je vetpercentage terugbrengen
 
Goed plan, focus leggen op aankomen. Tijdens cruise je vetpercentage terugbrengen

Komt goed ik ga toch proberen de 94/95 aan te tikken
 
Even een snelle update: Week 5 +2.5/3 kg op het moment tik de 92 kg aan calorieën verhoogde de laatste dagen. Kracht zit er goed in ben benieuwd wat de laaste 6 weken me zullen opbrengen. Dit weekend even nieuwe foto's proberen te maken:D ik ga toch proberen de 94/95 aan te tikken met dit kuur.

en owja gister zojuist me 5e weekse spuitje erin gezet wou terug trekken kwam er pus uit....
ik zet elke week 8ml 4ml per keer in me been kan dit komen door de hoeveelheid? merk dat het er altijd in blijft hangen voor een paar dagen lijkt me logisch door de hoeveelheid. En er zit altijd wel een aardige dikke bult op.
 
Laatst bewerkt:
Ik had dit laatst ook, is geen pus maar ingekapselde olie wat je optrekt bij aspireren.
 
Ik had dit laatst ook, is geen pus maar ingekapselde olie wat je optrekt bij aspireren.

jaman zoiets was het wist niet zeker of het pus was maar echt bizar eerste keer dat ik zoiets meemaak.
 
wat kan ik het beste nu doen?
 
een andere spot kiezen voor een tijdje.

inkapselen doet je lichaam soms bij een onbekende stof in je lijf, heel apart maar je lichaam breekt dit meestal vanzelf af duurt alleen lang
 
een andere spot kiezen voor een tijdje.

inkapselen doet je lichaam soms bij een onbekende stof in je lijf, heel apart maar je lichaam breekt dit meestal vanzelf af duurt alleen lang

hoelang kan dit duren? ik zie het niet echt zitten om 8ml op andere plekken te zetten man. het was 2x 4ml per week in me been.
 
je kont moet dit toch geen probleem zijn

haha ik ga het proberen maar ik weet wel hoe dat gaat lig ik straks nokkie :D altijd angst voor naalden gehad omvallen en weer staan letterlijk.
 
Back
Naar boven