MuscleMeat

Kastnation 2020

Bezoekers in dit topic

lijnen zijn waarschijnlijk getrokken met een rond 5 of rond 7 , mogelijk een rond 7 longtaper

haha weet niet als jij het zegt dan zal het wel
 
hheheheh , ben zelf een kleurplaat . was op het punt met de tattoo artsist dat ik korting kreeg als ik zijn machines in mekaar zette. als je een sessie of 4 heb gehad herken je de naald dikte aan de lijn
 
heb in 1,5 maand tijd 35 uur er al op zitten denk nog 4 sessie's van 3/4 uur ben ik klaar.
 
Dat is niet niks chef. Ik zou helemaal gek worden.
Kan je wel aan je pik sjorren of mag dat ook niet?
 
Ik vind het wel veel dikke, "harde" lijnen en weinig subtiel gezet, of vergis ik mij daar in?
 
klopt vergeleken met me linkerarm harde dikke lijnen linkerarm heeft iemand anders gedaan.
 
Wat vind je daar zelf van? Vind het eerlijk gezegd een tattoo van matige kwaliteit. Ook als ik naar de nerven en schaduwen kijk.
 
ligt eraan als je kijkt naar mijn linkerarm is Japans zitten veel meer plaatjes op dat was ook zijn advies om mijn arm op te vullen hij zei met 2 plaatjes redden we het niet. Vind die klok en die rozen wel mooi is ook echt duidelijk, bij me linkerarm is die inkt ook heel licht lijkt nu al alsof me tattoo 5 jaar oud is. Had liever allebei bij degene laten doen die die klok/roos combi heeft gedaan.
 
Tja, zijn keuzes he. Maar het doel was dus gewoon vol klaaien? "om mijn arm op te vullen hij zei met 2 plaatjes redden we het niet"
 
wou wel echt een sleeve he en dat vul je niet zomaar op toch met 1 bloem en een kooikarper:D
 
het is wel een duidelijke tattoo, soms zie je van die tatoeages waarin elk detail al weg is en de lijnen vervaagd zijn, dat zul je met deze tattoo niet snel krijgen denk ik
 
Wat vind je daar zelf van? Vind het eerlijk gezegd een tattoo van matige kwaliteit. Ook als ik naar de nerven en schaduwen kijk.

Precies dat, shading klopt geen kut van als je er even naar kijkt.
Niet om de boel af te zeiken maar ik zou dit niet op m'n lichaam willen.
 
Hij is nog niet af we zullen het zien.
 
Bro, ook al is 'ie niet af er zijn structureel dingen mis met je tatt die niet te corrigeren zijn met afwerking.
Nogmaals niet om je af te zeiken, uiteindelijk gaat het erom dat jij 'm mooi vindt en tevreden bent.

Bloemen, klokken, vissen.. niet erg origineel.
Maar inderdaad, ieder zijn ding.
 
met zoveel aas in mijn systeem wat denk je? al sjor ik heel mijn tattoo kapot ga ik door.

:roflol: Klaagt je meisje niet??

Valt toch wel mee hoeveel AAS er nu in je lijf zit, waar cruise je op..150/250?
 
:roflol: Klaagt je meisje niet??

Valt toch wel mee hoeveel AAS er nu in je lijf zit, waar cruise je op..150/250?
300 test en hcg als ik me niet vergis#that’s not a fucking cruise#you are ON
 
Back
Naar boven