XXL Nutrition

Kastnation 2020 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nou, laat je beter naar kijken want dat is enorm slecht voor je hart. Ik mag binnekort gaan slapen:o
 
Laatst bewerkt:
Sinds ik zwaarder ben geworden is mijn gesnurk niet meer aan te horen. Denk zelf dat ik slaap apneu heb
Ik snurk ook heel erg, al heb ik het zelf niet door maar me vriendin zegt het.

Apneu heb je toch door?
 
Ik snurk ook heel erg, al heb ik het zelf niet door maar me vriendin zegt het.

Apneu heb je toch door?
Volgens de dokter niet altijd. In de fase tussen wakker zijn en in slaap vallen wordt ik meestal wakker op eens diep adem te halen. Als ik slaap heb ik het niet door, dus zou zo maar kunnen dat ik het niet heb idd.

Mijn vriendin en ik slapen apart door mijn gesnurk:o
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: vntl
Apneu heb je niet altijd door. Ik merk er iig geen kloten van maar zowel m'n ex als dates erna waarmee ik heb geslapen zeiden dat ik 't ook vrij flink heb. Misschien moet ik ook maar 's langs de arts ervoor. Heb alleen geen zin om met zo'n enorm masker op te moeten slapen.
 
Volgend de dokter niet altijd. In de fase tussen wakker zijn en in slaap vallen wordt ik meestal wakker op eens diep adem te halen. Als ik slaap heb ik het niet door, dus zou zo maar kunnen dat ik het niet heb idd.

Mijn vriendin en ik slapen apart door mijn gesnurk:o

Meen je dit nou serieus?
 
Apneu heb je niet altijd door. Ik merk er iig geen kloten van maar zowel m'n ex als dates erna waarmee ik heb geslapen zeiden dat ik 't ook vrij flink heb. Misschien moet ik ook maar 's langs de arts ervoor. Heb alleen geen zin om met zo'n enorm masker op te moeten slapen.
Ik merk dat ik overdag echt niets waard was, m'n concentratie en geheugen ook flink achteruit ging. Ik kijk er naar uit omdat niet meer te hebben. Apneu Kan er ook voor zorgen dat je hematocriet stijgt als reactie op het weinig zuurstof binnenkrijgen.

Moet wel zeggen dat het stilaan aan het beteren is sinds ik al even cruise en lichaamsgewicht iets gezakt is
 
Weet je hoe irritant het is om naast iemand te liggen die snurkt of de hele tijd vergeet adem te halen en dan wakker schrikt:roflol:

Mijn vriendin heeft oordopjes op maat gemaakt.
 
Ik snurk alsof ik boomen aan het zagen ben als ik me vriendin moet geloven, mijn moeder zegt ook wel eens dat het huis op trillen staat omdat ik zo hard snurk. Mijn ex en ik hadden er ook echt een gezeik mee toen ik nog samenwoonde. Ik heb 2 januari afspraak voor bloedprikken zal gelijk erover vragen. Ben na 12 uurtjes slapen nog steeds moe en kan overal in slaap vallen overdag. Ik stik ook vaak tijdens mijn slaap volgens velen.
 
Laatst bewerkt:
Heb je nog mazzel dat je kan slapen... toen ik dat had werd ik helemaal leip, precies als ik in slaap viel kreeg ik elke keer geen lucht.. met als gevolg niet in slaap vallen.. Daar word je niet vrolijk van...
 
Ik snurk alsof ik boomen aan het zagen ben als ik me vriendin moet geloven, mijn moeder zegt ook wel eens dat het huis op trillen staat omdat ik zo hard snurk. Mijn ex en ik hadden er ook echt gezeik mee toen ik nog samenwoonde. Ik heb 2 januari afspraak voor bloedprikken zal gelijk erover vragen. Ben na 12 uurtjes slapen nog steeds moe en kan overal in slaap vallen overdag. Ik stik ook vaak tijdens mijn slaap volgens velen.
Beter naar laten kijken man
 
D5BA15CC-7429-48D2-96B5-4AFB677A4C58.jpeg
1C998CF4-43E6-4512-B1BC-412C77404124.jpeg
5258F1D8-BC01-48A7-8417-C335A7D8890B.jpeg
 
Ziet er al beter uit.

Borst mag er zeker zijn
 
Back
Naar boven