Fitness Seller

Kuurvoorstel 2021

Bezoekers in dit topic

De vraag is zit je ooit aan he natuurlijke limiet op 50 j natty valt er ook altijd wat tehalen is het veel echt niet ...
Er zijn er genoeg op dit forum die zijn lengte zijn en nog 10kg zwaarder wegen. Maarja, niemand is hetzelfde natuurlijk.
 
Hoe ga je de benen en het bovenlichaam dan in verhouding houden? Ga ja naast je kuur anders trainen?
 
Kan er ook niet veel aan doen :0 ben ermee bezig om wat massa aan tekomen want die 66 kg doet iedereen hier duidelijk veel verdriet 😂😂

Aan de foto in DM, zou ik je een 75 kg schatten nochtans, of is die van lang geleden?
 
Aan de foto in DM, zou ik je een 75 kg schatten nochtans, of is die van lang geleden?
Is wel een dik anderhalf jaar gelede toen was ik nog aan de kuur 😇 heb alleen me vocht en vetverloren in tussen tijd. Want kwaa spiermassa meeste wel behouden denk ik
 
  • Like
Waarderingen: MDC
Kan er ook niet veel aan doen :0 ben ermee bezig om wat massa aan tekomen want die 66 kg doet iedereen hier duidelijk veel verdriet 😂😂
Vind dat je nog behoorlijke triceps hebt voor die 66KG. Of zit al die 66KG in je armen? =O
 
Vind dat je nog behoorlijke triceps hebt voor die 66KG. Of zit al die 66KG in je armen? :o
Het meeste 😭 daarmee dat ik armen maar 1 x per 2 weken train 😃 daarmee ook de topic van me ( benen groeien niet 😂😂😂) armen is het probleem niet
 
Laatst bewerkt:
Hoe ga je de benen en het bovenlichaam dan in verhouding houden? Ga ja naast je kuur anders trainen?
Denk dat je deze vraag stelt aan MCD. Maar ik zelf train 2x LB UB. Denk dat dit tijdens mijn cycle ook voldoende is. Evt switchen naar ppl 5x pw
 
Ben plannen aan het smeden voor 2021. Op het moment bezig om op niveau terug te komen voor corona qua massa en kracht.

Vorige kuur is 4,5 jaar terug, toen 8 weken 300mg test gezet. Eigelijk wat te jong toen, ben nu wat volwassener en wil het serieuzer aanpakken.
De start van m’n kuur hangt een beetje af van de scriptie waarmee ik in februari begin.

Voorstel:
Week 1-6 250mg Test-E
Week 1-6 200mg Primo

Optioneel:
Week 1-6 HCG 2x 500iu pw
Nakuur 10 dagen clomid

Advies/Opmerkingen graag.

Start kuur:
80KG
175
14%

Doel:
82KG, een daling van vp 3%.
175
11%
Voor zo een korte kuur zou ik aan kort werkende esters denken.
 
Kan heel goed zijn, vorige x met 7 puntsmeeting gedaan voor de verandering. maar die metertjes zijn opzich waardeloos. vriend van me dacht ook 15%, liet zich degelijk opmeten en was al snel 17%.

nog nooit foto's geplaatst hier?
 
nog nooit foto's geplaatst hier?
1601024762799.png


Dit was dus op men 18de (8 jaar geleden) 76-78kg hier dacht ik.
Camelus

Maar recents niet echt iets duidelijk gevonden, trek zelden foto's..
 
Voor zo een korte kuur zou ik aan kort werkende esters denken.
Dat is een optie! Waarom maak je die keuze? Puur vanwege de duur? Moet je wel vaker injecteren, lijkt me
 
Ik zat nu aan te denken elke maandag en donderdag te injecteren. Vanwege stabielere bloedwaardes. 1,5ml per keer of maandag 2ml en donderdag 1,5.
 
Dat is een optie! Waarom maak je die keuze? Puur vanwege de duur? Moet je wel vaker injecteren, lijkt me
Heeft sneller piekwaardes, dus je merkt sneller resultaat (als ik het zo goed verwoord)
idd wel vaker injecteren (dagelijks of e2d)
 
Back
Naar boven