XXL Nutrition

Kuurvoorstel (6 weken)

Bezoekers in dit topic

Thales

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
17 feb 2017
Berichten
399
Waardering
122
Hola,

Momenteel ben ik nog bezig met mijn test-bold-primo kuur en hiermee ga ik nog een paar weken door. Echter wil ik mij vast graag gaan oriënteren op mijn aankomende (korte) kuur. Na deze kuur ga ik op vakantie en cruise ik nog even door. Vakantie zal 3 weken duren, en ben eigenlijk niet van plan iets mee te nemen het vliegtuig in, behalve als dat echt een aanrader is.

Zelf had ik het volgende in gedachte:
Wk 01-06 250 Sustanon
Wk 01-06 350 Mast P (100 eod)
Wk 01-06 350 Anavar (50 ed)

Vragen:
-Kuurvoorstel op- en/of aanmerkingen?
-3 weken vakantie is vol te houden met 200 Test C met injectie dag voor vakantie?
-Mocht ik iets mee kunnen nemen in het vliegtuig om test/libido op pijl te houden, wat zou dat zijn? (ben wel huiverig voor AAS etc in koffers doen)

Edit:
-Test C wordt vervangen door sustanon
-Sustanon 2ml voor vertrek (wss)
 
Laatst bewerkt:
Hola,

Momenteel ben ik nog bezig met mijn test-bold-primo kuur en hiermee ga ik nog een paar weken door. Echter wil ik mij vast graag gaan oriënteren op mijn aankomende (korte) kuur. Na deze kuur ga ik op vakantie en cruise ik nog even door. Vakantie zal 3 weken duren, en ben eigenlijk niet van plan iets mee te nemen het vliegtuig in, behalve als dat echt een aanrader is.

Zelf had ik het volgende in gedachte:
Wk 01-06 200 Test C
Wk 01-06 350 Mast P (100 eod)
Wk 01-06 350 Anavar (50 ed)

Vragen:
-Kuurvoorstel op- en/of aanmerkingen?
-3 weken vakantie is vol te houden met 200 Test C met injectie dag voor vakantie?
-Mocht ik iets mee kunnen nemen in het vliegtuig om test/libido op pijl te houden, wat zou dat zijn? (ben wel huiverig voor AAS etc in koffers doen)

Bvd

Vrienden van mij nemen aas mee naar bijv. Spanje, blijkt makkelijk te kunnen.
Maar als je test c zet ervoor kan ook prima alleen dan zou ik de test voor je 6 weken blast vervangen door sustanon, omdat je geen spiegel meer hebt opgebouwd.
Eventueel 2 ml test c zetten voor je vertrek.
Fijne vakantie :D
 
Vrienden van mij nemen aas mee naar bijv. Spanje, blijkt makkelijk te kunnen.
Maar als je test c zet ervoor kan ook prima alleen dan zou ik de test voor je 6 weken blast vervangen door sustanon, omdat je geen spiegel meer hebt opgebouwd.
Eventueel 2 ml test c zetten voor je vertrek.
Fijne vakantie :D

Ik heb hier, en op andere fora, vaker gelezen dat het op zich makkelijk mee kunt nemen. Echter lijkt het mij niet perse nodig en wil er ook geen risico op nemen. Sustanon ivm de deca test die erin zit heb ik ook over na gedacht en dit blijft idd een ding waar ik nog aan twijfel. Lijkt me misschien wel beter dan de test c. Half life cyp 6-7 dagen vs 11-15 dagen klinkt de sustanon toch wel wat beter.
Nu ik er zo nog over na denk denk ik toch dat sustanon 2ml voor vertrek het wordt.
 
Ik heb hier, en op andere fora, vaker gelezen dat het op zich makkelijk mee kunt nemen. Echter lijkt het mij niet perse nodig en wil er ook geen risico op nemen. Sustanon ivm de deca test die erin zit heb ik ook over na gedacht en dit blijft idd een ding waar ik nog aan twijfel. Lijkt me misschien wel beter dan de test c. Half life cyp 6-7 dagen vs 11-15 dagen klinkt de sustanon toch wel wat beter.
Nu ik er zo nog over na denk denk ik toch dat sustanon 2ml voor vertrek het wordt.

Ik bedoelde de test c voor vertrek en met de sust beginnen erna :P
Voor een korte blast vind ik sust juist superieur mijn favo stack is sust met npp en var of sust met tren a en oxys
 
Maar hoe bevalt bold voor 6 weken?
Ervaring mee?
Ik wil het nu eens proberen maar hoor altijd dat kort bold niet optimaal effectief is..
Doe zelf nooit langer dan 3-4 weken dezelfde compounds :p
 
Ik bedoelde de test c voor vertrek en met de sust beginnen erna :P
Voor een korte blast vind ik sust juist superieur mijn favo stack is sust met npp en var of sust met tren a en oxys

Ow zo, na de vakantie heb ik nog niet paraat wat ik wil doen. Blijf sws inc de 3 weken vakantie +/- 8-10 weken off dus dat zie ik dan nog wel.

Ik heb wel een twijfel voor NPP, maar ik heb er geen ervaring mee en ben bang dat ik het niet goed kan verdragen. Tren a ga ik sws niet doen in de zomer dat wordt een ramp met mijn werk haha.
 
Maar hoe bevalt bold voor 6 weken?
Ervaring mee?
Ik wil het nu eens proberen maar hoor altijd dat kort bold niet optimaal effectief is..
Doe zelf nooit langer dan 3-4 weken dezelfde compounds :p

Ik doe nu bold, en zit in week 9 bijna 10. Ik geloof wel dat mensen zeggen dat het werkt vanaf 1e injectie, maar ik ben toch wel van mening dat bold fijner is om langer te gebruiken. 6 weken is niets mis mee maar dan denk ik dat het gewoon beter is om iets anders te doen als je het 'maar' 6 weken zet. Ik heb ooit een kuur moeten onderbreken ivm redenen en (lang geleden hoor) kan me herinneren dat ik toen 7/8 weken bold heb gedaan. Kan niet zeggen dat ik het een slechte kuur vond maar ga ik het vergelijken met nu zou ik het toch liever langer zetten.

Edit: Als het gaat om 'gevoelsfactoren' denk ik dat je het pas echt begint te merken na 6-8 weken. Maar gevoel blijft objectief en daar kun je altijd wel iets positiefs/negatiefs over zeggen.
 
sust en npp is prachtige combo laatste kuur die ik gedaan heb was het sust + npp top combo, mooie resultaten veel behouden nu al 2jaar off en mss volgend emaand nog eens korte sust+npp 8weken
 
Back
Naar boven