MuscleMeat

Kuurvoorstel bc na jaar off

Bezoekers in dit topic

Gains4life

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
26 mrt 2019
Berichten
373
Waardering
156
Inmiddels jaar off na een blast cruise van 1.5 jaar

Nu besloten terug on te gaan
Heb nieuwe kuur in elkaar gezet ga over week of 3 4 beginnen en was wel eens benieuwd naar jullie advies.

Doel is flink wat massa te pakken zit nu op 92 kilo 12/13% 183cm, ga ook voor de eerste keer hgh pakken.


Week 1 t/m 6

Test e 500mg
Dhb 450 mg
Winny 40mg ed
500iu hcg ma wo vr
Hgh 5iu ed

Week 7 t/m 12

Sust 750mg
Deca 600mg
500iu hcg ma wo vr
Arimidex 0.5 mg eod
Hgh 5iu ed

Week 13 t/m 18

Test e 250 mg
Tren e 600 mg
Oxy 75mg ed
Hcg 500iu ma wo vr
Arimidex 0.5 mg eod
Hgh 5iu ed

Cruise minimaal 12 weken
 
Dhb deed m'n eetlust kelderen. Zal vast niet bij iedereen zijn maar een goeie bulk was het niet voor mij.

Deca/tren op 400 lijkt me ook wel voldoende maar jouw keuze ofc.

Waarom zo'n lange kuur met 3 delen? Wat is je gedachte erachter?
 
Ja heb zelf ook gedacht aan 400mg mischien ook wel voldoende.

De reden achter 3 delen is omdat ik mijn vorige bc merkte dat er na ong 7 weken mijn groei stagneerde, dus wou ik 2x 8 doen tot dat ik Pleister zijn log voorbij zag komen, dit leek mij wel leuk om eens te proberen dus heb ik er 3x6 van gemaakt.

En 8 weken vindt ik gewoon tekort haha
 
Laatst bewerkt:
Waarom kies je voor langwerkende esters?
 
Prima kuur wil zelf ook een keer zoiets gaan doen elke 4-6 weken veranderen van compound. Pleister zijn log heb ik inderdaad een hoop van geleerd.
 
De orals zijn misschien een beetje overbodig bij zo'n kuur?

Onnodige extra toxiciteit die uiteindelijk weinig gaat opleveren qua massa maar wel je eetlust kan verminderen en je blood lipids opfucken.
 
+1
Orals eruit flikkeren. Zeker winstrol levert helemaal niks op. Buiten een iets hardere shape wanneer je echt droog bent. Ook oxy is zeer levertoxisch en zou ik lekker achterwege laten.
Trouwens ook compleet onnodig om arimidex preventief te gaan nemen.

Ga dit zeker in overweging nemen !!
 
Inmiddels jaar off na een blast cruise van 1.5 jaar

Nu besloten terug on te gaan
Heb nieuwe kuur in elkaar gezet ga over week of 3 4 beginnen en was wel eens benieuwd naar jullie advies.

Doel is flink wat massa te pakken zit nu op 92 kilo 12/13% 183cm, ga ook voor de eerste keer hgh pakken.


Week 1 t/m 6

Test e 500mg
Dhb 450 mg
Winny 40mg ed
500iu hcg ma wo vr
Hgh 5iu ed

Week 7 t/m 12

Sust 750mg
Deca 600mg
500iu hcg ma wo vr
Arimidex 0.5 mg eod
Hgh 5iu ed

Week 13 t/m 18

Test e 250 mg
Tren e 600 mg
Oxy 75mg ed
Hcg 500iu ma wo vr
Arimidex 0.5 mg eod
Hgh 5iu ed

Cruise minimaal 12 weken
Persoonlijk vind ik je doseringen iets aan de hoge kant, voor iemand die een jaar lang off is geweest zou je moeten reageren op het kleinste beetje. Zoals meerdere aangeven, orals eruit (vooral winstrol gaat je niks brengen tijdens een bulkkuur) gaat alleen maar zorgen voor extra toxiciteit , wat je vertering/eetlust niet ten goede zal komen. Je zou hooguit een aantal weken dbol of oxy kunnen toevoegen (3-4 weken max.), wanneer je tegen een plateau aanloopt en je de nodige aanpassingen met voeding/training ook al hebt uitgeprobeerd. Maar om al gelijk met een oral te beginnen, al helemaal in jou situatie (jaar lang off) is onnodig...

Week 1 tm 6 ziet er prima uit wanneer je de winstrol en arimidex eruit haalt. Arimidex enkel preventief, vanwaar laat je die meelopen, ook dat is onnodige toxiciteit. Hcg zou ik persoonlijk enkel gebruiken als nakuur. Vooral als je zo een lange periode gaat blasten/cruisen, ik weet dat de meningen hierover verdeeld zijn.. Ook de HGH, start laag en bouw dit langzaam op. Vanwaar gelijk 5iu ED. Ik durf met je te wedden als je begint met 3iu dat je hier de eerste maand zat aan hebt!

Week 7 tm 12: Met 500 test e, 400mg deca heb je meer dan zat.

Week 13 tm 18: Waarom nu ineens zo hoog met tren/zo laag met test? Je geeft aan te willen bulken, verhoog de test / verlaag de tren...Oxy eruit of zoals gezegd wanneer je tegen een plateau aanloopt.

Verder geef je aan massa te willen aanzetten. Mijn advies is zo lean mogelijk te beginnen, 12-13% is imo te hoog om een bulk mee te starten.
 
Persoonlijk vind ik je doseringen iets aan de hoge kant, voor iemand die een jaar lang off is geweest zou je moeten reageren op het kleinste beetje. Zoals meerdere aangeven, orals eruit (vooral winstrol gaat je niks brengen tijdens een bulkkuur) gaat alleen maar zorgen voor extra toxiciteit , wat je vertering/eetlust niet ten goede zal komen. Je zou hooguit een aantal weken dbol of oxy kunnen toevoegen (3-4 weken max.), wanneer je tegen een plateau aanloopt en je de nodige aanpassingen met voeding/training ook al hebt uitgeprobeerd. Maar om al gelijk met een oral te beginnen, al helemaal in jou situatie (jaar lang off) is onnodig...

Week 1 tm 6 ziet er prima uit wanneer je de winstrol en arimidex eruit haalt. Arimidex enkel preventief, vanwaar laat je die meelopen, ook dat is onnodige toxiciteit. Hcg zou ik persoonlijk enkel gebruiken als nakuur. Vooral als je zo een lange periode gaat blasten/cruisen, ik weet dat de meningen hierover verdeeld zijn.. Ook de HGH, start laag en bouw dit langzaam op. Vanwaar gelijk 5iu ED. Ik durf met je te wedden als je begint met 3iu dat je hier de eerste maand zat aan hebt!

Week 7 tm 12: Met 500 test e, 400mg deca heb je meer dan zat.

Week 13 tm 18: Waarom nu ineens zo hoog met tren/zo laag met test? Je geeft aan te willen bulken, verhoog de test / verlaag de tren...Oxy eruit of zoals gezegd wanneer je tegen een plateau aanloopt.

Verder geef je aan massa te willen aanzetten. Mijn advies is zo lean mogelijk te beginnen, 12-13% is imo te hoog om een bulk mee te starten.
Daarom start ik pas over 4 weken, ben nu nog aan het cutten probeer op max 10% te starten

Waarschijnlijk zit ik inderdaad hoog in
Hgh ben ik al mee gestart met opbouwen

Week 1tm 6

Test e 500mg
Dhb 450 mg
Hgh 5iu ed

Week 7 tm 12
Sust 750mg
Deca 400mg
Hgh 5iu ed

12tm 18
Test c 750mg
Tren 400mg
Hgh 5iu ed

Zo is het mischien beter

Arimidex had ik erin omdat ik met hcg snel gyno krijg, mijn herstel was mega slecht na mijn vorige kuur zonder hcg dus twijfel nog of het niet verstandig is deze toch mee te laten lopen, na deze blast ga ik niet off
 
Als je gyno krijgt (al dan niet van HCG) kan je beter Tamoxifen ipv Arimidex gebruiken om dit te voorkomen of te verhelpen.
 
Anastrozol (Arimidex) is niet effectief tegen gyno.
 
Mag ik vragen wat de reden is dat je elke 6 weken van compound wisselt? Welke voordelen (of nadelen) zitten hieraan vast?
 
Mag ik vragen wat de reden is dat je elke 6 weken van compound wisselt? Welke voordelen (of nadelen) zitten hieraan vast?
Zoals ik boven al aangaf merkte ik dat mijn gains stopte rond week 7 8 , nu wou ik dus 2x 8 doen want 8 vind ik tekort tot ik pleister zijn log zag en dat zag er intressant uit dus vandaar dat ik deze keer 3x 6 ga doen
 
Graag uitleg hierover ?
In alle klinische studies waarbij anastrozol is toegepast ter behandeling van gynecomastie, dan wel preventie ervan, bleek het niet effectief of minimaal effectief.
 
In alle klinische studies waarbij anastrozol is toegepast ter behandeling van gynecomastie, dan wel preventie ervan, bleek het niet effectief of minimaal effectief.
Waarom wordt er dan gezegd dat het een oestrogeenblokker is?

En aromasin?
 
Zoals ik boven al aangaf merkte ik dat mijn gains stopte rond week 7 8 , nu wou ik dus 2x 8 doen want 8 vind ik tekort tot ik pleister zijn log zag en dat zag er intressant uit dus vandaar dat ik deze keer 3x 6 ga doen

Ja oke. Maar waarom dan van compound wisselen ipv je dosis verhogen? Waarschijnlijk een noob-vraag aangezien ik geen ervaring met AAS-gebruik heb
 
Waarom wordt er dan gezegd dat het een oestrogeenblokker is?
Dat is het ook, het is een aromataseremmer. Maar dat betekent dus nog niet dat het effectief is tegen gynecomastie.

Zijn geen studies van ter behandeling of preventie van gynecomastie. Gezien het werkingsmechanisme en de oestrogeenverlagende effectiviteit die vergelijkbaar is met anastrozol, ligt het in de lijn der verwachtingen dat het net zo slecht werkt.
 
Back
Naar boven