AndroidHealthClinic

Kuurvoorstel Bulk kuur

Bezoekers in dit topic

M.04414

Cool Novice
Lid geworden
14 feb 2018
Berichten
39
Waardering
1
Lengte
1m68
Massa
74kg
Beste leden,


Ik wil binnenkort weer aan de kuur gaan ik heb voorheen al 2 kuurtjes gehad:

- Test Deca Mast 12 weeken

- Test Npp 10 weeken

Ik ben toen van 70 kg naar 85 in totaal aangekomen. Door niet goed te kunne trainen en niet goed te hebben gegeten heb ik van die 85kg nog maar 77kg met een wat hogere vetpercentage aan overgehouden. Nu de draad weer opgepakt en wil weer een nieuwe kuur gaan starten met doel deelname te nemen aan de Golds Gym Classic en de S.A.P. Cup. Dus wil deze kuur ook blaste en cruise. Mijn kuurvoostel word een 12 weken kuur met een verandering bij de 6 de week van compound.

Kuurvoostel

- Test E 600mg 1-12 Weken EW

- EQ 500mg 1-12 Weken EW

- Deca 400mg 1-6 Weken EW

- Primo 500mg 6-12 Weken EW

- Dbol 50mg 1-6 Weken ED

- HCG 500iu Gehele kuur EW


Ik ben hier nog niet helemaal over uit. Primo heb ik nog eerder gebruikt er hoor de goeie review over een vollere look. Primo zou ik eventueel willen vervangen door Tren E maar dat laat ik liever staan voor de volgende blast (cut) voor de wedstrijd.

Ik wil bij deze kuur misschien ook nog gebruik maken van MK-677. Daar ben ik nog niet helemaal over uit.


Stats:

Lengte 1,67M

Gewicht 77KG


Ik train 5 a 6 keer per wek met hoge intensiteit.

Ik eet:
- Calorieën 3306
- Eiwitten 239
- Koolhydraten 452
- Vetten 74

Ik zou graag jullie mening over deze kuur willen weten en wat er nog aangepast zou kunnen worden met een bepaalde redenen. Graag met uitleg waarom erbij :D
 
Hoe hoog is je vp dan?

Ik zou test deca dbol doen met jouw voorgestelde dosissen doen, indien je vp niet al te hoog is dan.

Reden waarom primo en bold niet; die zullen weing doen in vergelijking met test deca dbol.

Wanneer is die golds gym classic?
 
Hoe hoog is je vp dan?

Ik zou test deca dbol doen met jouw voorgestelde dosissen doen, indien je vp niet al te hoog is dan.

Reden waarom primo en bold niet; die zullen weing doen in vergelijking met test deca dbol.

Wanneer is die golds gym classic?

In oktober de golds gym classic. Ik wil massa aankomen met niet al te veel vocht.
 
Hoe hoog is je vp dan?

Ik zou test deca dbol doen met jouw voorgestelde dosissen doen, indien je vp niet al te hoog is dan.

Reden waarom primo en bold niet; die zullen weing doen in vergelijking met test deca dbol.

Wanneer is die golds gym classic?


Vet % ligt rond de 12%
 
Als je het goed doet valt het vocht wel mee.

Ja inderdaad, alleen ik wil een keer een switch van coumpound in een kuur proberen. Vandaar 6 werken deca en 6 werken primo. Deca echt voor massa en primo nog voor die volle look. Mischien dat ik de primo nog vervang door tren of mast
 
Waarom deca en niet npp(zelfde compound andere ester)? Zeker gezien je maar 6 weken Nandrolone wilt gebruiken.
 
Ja inderdaad, alleen ik wil een keer een switch van coumpound in een kuur proberen. Vandaar 6 werken deca en 6 werken primo. Deca echt voor massa en primo nog voor die volle look. Mischien dat ik de primo nog vervang door tren of mast

Dan NPP doen.
 
Back
Naar boven