XXL Nutrition

Kuurvoorstel Dbol/TestE/Bold (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

fedaxx

Cool Novice
Lid geworden
4 dec 2014
Berichten
48
Waardering
12
Lengte
1m74
Massa
75kg
Vetpercentage
11%
Hallo beste mensen Fedaxx hier!
Ik ga toch mijn kuur voorstel plaatsten en binnekort een kuurlog bijhouden.

Gewicht:75kg
Vet: 11%
Lengte: 174cm
Train al 8 jaar.
Overactieve schildklier.

Cycle:
1-6 wk dbol (begin met 20mg eindig op 50mg)
1-16 wk test-e 500mg
1-16 wk bold 400mg
Arimidex ( achter de hand )

Supps:
Lever:
NAC
Choline en Inositol

Cardiovasculaire gezondheid: Tadalafil voor bloeddruk en bloeddruk in de longen te verlagen.

Extra B12
Extra D3 10.000iu
Visolie Omega3 12g per dag

PCT:
HCG
Nolva
Clomid
Na 10-12 dagen na je laatste injectie start je met de nakuur:

Wk 1 30mg nolva ed
100mg clomid ed
Hcg 500iu 3xper week

Wk 2 20mg nolva ed
50mg clomid ed
Hcg 500iu 3xper week

Wk 3 10mg nolva ed
25mg clomid ed
Hcg 500iu 3x per week

Ik ga de hele cycle EOD(om de dag) prikken als test ipv 2x per week
Dit gebeurt met een Norm-ject 1ml u100 en BD microlance 25G oranje 0,5x25mm Ventrogluteale.
Dat micro doseren heeft een reden.

Bevrijding - Proces waarbij een medicijn uit zijn farmaceutische formulering wordt vrijgegeven

Absorptie - Het proces waarbij de stof in de bloedcirculatie terechtkomt

Distributie - De verspreiding van de stof door de vloeistoffen en weefsels van het lichaam

Metabolisme - De omzetting of inactivering van de stof door het organisme van moederverbindingen in dochtermetabolieten, d.w.z. omzetting van ethanol van alcohol in acetyl-CoA in de leverUitscheiding - Het verwijderen van de stof uit het lichaam

Al deze dingen staan in verband met de dosis en diepte van injecteren.

Micro dosing is optimaal om SHBG laag te houden vrij testosteron hoog.
Wat resulteert in minder e2 sides en pieken en dalen in een lichaam dat constant homeostase zoekt.

Veel endocrinologen die uit een achtergrond van Enhanced bodybuilding komen hebben hierover op grond van eigen ervaringen alsook patiënten dezelfde mening door ervaring.

Ik hoor graag jullie mening.
 
Laatst bewerkt:
ik vind het een mooi verhaal.

Maar ik kan je wel meegeven dat ik nu voor het eerst een kuur 4x in de week zet, met slinpin in zijkant quad, 1 ml per keer.

En ik heb, in tegen stelling tot vorige kuren.
geen enkele pip
Bijna geen puisten
Geen nadelige effecten.
+20kg op de bench in week 6
+ 12 kg op de weegschaal in week 6


Ik wil geen 1x pw 0,8 x 40 meer in de reet, 3 dagen stijve poot, en puisten.

Groeten test/bold op 500/400 pw
 
ik vind het een mooi verhaal.

Maar ik kan je wel meegeven dat ik nu voor het eerst een kuur 4x in de week zet, met slinpin in zijkant quad, 1 ml per keer.

En ik heb, in tegen stelling tot vorige kuren.
geen enkele pip
Bijna geen puisten
Geen nadelige effecten.
+20kg op de bench in week 6
+ 12 kg op de weegschaal in week 6


Ik wil geen 1x pw 0,8 x 40 meer in de reet, 3 dagen stijve poot, en puisten.

Groeten test/bold op 500/400 pw
Dit is dus de reden waarom ik dat ook wil doen. Welke naalden en spuit gebruik je?
Er zijn genoeg mensen die het niet snappen als ik zeg EOD prikken. Vandaar de hele uitleg!
 
Hallo beste mensen Fedaxx hier!
Ik ga toch mijn kuur voorstel plaatsten en binnekort een kuurlog bijhouden.

Gewicht:75kg
Vet: 11%
Lengte: 174cm
Train al 8 jaar.
Overactieve schildklier.

Cycle:
1-6 wk dbol (begin met 20mg eindig op 50mg)
1-16 wk test-e 500mg
1-16 wk bold 500mg
Arimidex ( achter de hand )

Supps:
Lever:
NAC
Choline en Inositol

Cardiovasculaire gezondheid: Tadalafil voor bloeddruk en bloeddruk in de longen te verlagen.

Extra B12
Extra D3 10.000iu
Visolie Omega3 12g per dag

PCT:
HCG
Nolva
Clomid
Na 10-12 dagen na je laatste injectie start je met de nakuur:

Wk 1 30mg nolva ed
100mg clomid ed
Hcg 500iu 3xper week

Wk 2 20mg nolva ed
50mg clomid ed
Hcg 500iu 3xper week

Wk 3 10mg nolva ed
25mg clomid ed
Hcg 500iu 3x per week

Ik ga de hele cycle EOD(om de dag) prikken als test ipv 2x per week
Dit gebeurt met een Norm-ject 1ml u100 en BD microlance 25G oranje 0,5x25mm Ventrogluteale.
Dat micro doseren heeft een reden.

Bevrijding - Proces waarbij een medicijn uit zijn farmaceutische formulering wordt vrijgegeven

Absorptie - Het proces waarbij de stof in de bloedcirculatie terechtkomt

Distributie - De verspreiding van de stof door de vloeistoffen en weefsels van het lichaam

Metabolisme - De omzetting of inactivering van de stof door het organisme van moederverbindingen in dochtermetabolieten, d.w.z. omzetting van ethanol van alcohol in acetyl-CoA in de leverUitscheiding - Het verwijderen van de stof uit het lichaam

Al deze dingen staan in verband met de dosis en diepte van injecteren.

Micro dosing is optimaal om SHBG laag te houden vrij testosteron hoog.
Wat resulteert in minder e2 sides en pieken en dalen in een lichaam dat constant homeostase zoekt.

Veel endocrinologen die uit een achtergrond van Enhanced bodybuilding komen hebben hierover op grond van eigen ervaringen alsook patiënten dezelfde mening door ervaring.

Ik hoor graag jullie mening.
100mg clomid is een beetje overdreven kerel , gaat je niet zo veel extra’s brengen op onnodige bijwerkingen na t.o.v. 25mg hooguit 50mg.
 
100mg clomid is een beetje overdreven kerel , gaat je niet zo veel extra’s brengen op onnodige bijwerkingen na t.o.v. 25mg hooguit 50mg.

Jaa de ene zegt dit de andere dat. Best lastig inschatten. Ik ging er eerst vanuit dat 50mg ook genoeg was maar ik heb ook al mensen gesproken die 100-300 zitten🤯
 
HCG tijdens je kuur, niet tijdens je pct.
In het geval van bold moet je 10 weken na je laatste bold injectie wachten met PCT.
Je hersteld ook zonder Nolva en Clomid.
 
Jaa de ene zegt dit de andere dat. Best lastig inschatten. Ik ging er eerst vanuit dat 50mg ook genoeg was maar ik heb ook al mensen gesproken die 100-300 zitten🤯
100/300 is echt teveel , 50 Max is voldoende . Tevens sluit ik me aan wat MrDroeftoeter zegt. Je hersteld wss even goed zonder serms, maar dat is je eigen keuze en kan per persoon verschillen.
 
HCG tijdens je kuur, niet tijdens je pct.
In het geval van bold moet je 10 weken na je laatste bold injectie wachten met PCT.
Je hersteld ook zonder Nolva en Clomid.


Verklaar uw nader, waarom tijdens de kuur? Je lichaam krijgt test van buiten af dus je ballen zijn zwz op pauze dus die hcg tijdens heeft toch geen zin? Je krijgt 500mg test van buitenaf dus je ballen denken stop maar met maken, dan ga je hcg prikken en dan krijgen ze weer een kickstart maar zodra je dus weer test prikt krijgen ze weer het uit signaal?.
 
Verklaar uw nader, waarom tijdens de kuur? Je lichaam krijgt test van buiten af dus je ballen zijn zwz op pauze dus die hcg tijdens heeft toch geen zin? Je krijgt 500mg test van buitenaf dus je ballen denken stop maar met maken, dan ga je hcg prikken en dan krijgen ze weer een kickstart maar zodra je dus weer test prikt krijgen ze weer het uit signaal?.
Je gebruikt HCG om je ballen actief te houden tijdens je kuur.
 
Je gebruikt HCG om je ballen actief te houden tijdens je kuur.
Dat begrijp ik maar dat heeft toch geen toegevoegde waarde om dat tijdens te doen als je van buitenaf al Test krijgt? Galen weet daar miss meer over.
 
Dat begrijp ik maar dat heeft toch geen toegevoegde waarde om dat tijdens te doen als je van buitenaf al Test krijgt? Galen weet daar miss meer over.
De zoekfunctie weet daar ook meer over.
Dit soort dingen moet je nou wel weten voor dat je begint, of erg slecht ingelezen.
Desalniettemin succes.
 
Ik heb er genoeg over gelezen en dan kom ik toch echt uit op of laatste 3 weken kuur(sticky) of erna
 
De zoekfunctie weet daar ook meer over.
Dit soort dingen moet je nou wel weten voor dat je begint, of erg slecht ingelezen.
Desalniettemin succes.
.
 
Ik heb er genoeg over gelezen en dan kom ik toch echt uit op of laatste 3 weken kuur(sticky) of erna
Ik ga het niet verder voor je uitkauwen.
Als jij alleen dat hebt gelezen dan zal dat wel zo zijn.
Toen ik na HCG gebruik zocht kwam ik andere antwoorden tegen.
 
Eerste kuur meteen 1350 mg. Dude..

Pct zou ik ook ff overwegen.
 
Ow ging er vanuit dat je nog nooit had gekuurd aangezien je 75 kg weegt op 174.

Ja optellen?

Nee heb 5 jaar geleden al gedaan helaas.
Door de hyperthyreoïdie is het allemaal iets anders. Ben begonnen op 46kg dus ik weet waar ik vandaan kom.
 
Nee heb 5 jaar geleden al gedaan helaas.
Door de hyperthyreoïdie is het allemaal iets anders. Ben begonnen op 46kg dus ik weet waar ik vandaan kom.

Oke na 5 jaar weer gaan kuren en dan op 1350 mg op 75 kg? Ja nou jouw keus natuurlijk. Ik zou het op wat 500 test e oid houden, ruim voldoende.
 
Oke na 5 jaar weer gaan kuren en dan op 1350 mg op 75 kg? Ja nou jouw keus natuurlijk. Ik zou het op wat 500 test e oid houden, ruim voldoende.
Pct zal ik idd even onderzoek en bijwerken. Nogmaals de mensen die ik spreek wedstrijden doen en internet/yt zie en hoor ik alleen maar post cycle hcg.

Deze kuur lean bulk tot 80kg na de cycle 2 maanden mk677 en dan zitten we al ergens pre contest tijd.
 
Back
Naar boven