AndroidHealthClinic

Kuurvoorstel Dbol/TestE/Bold (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pct zal ik idd even onderzoek en bijwerken. Nogmaals de mensen die ik spreek wedstrijden doen en internet/yt zie en hoor ik alleen maar post cycle hcg.

Deze kuur lean bulk tot 80kg na de cycle 2 maanden mk677 en dan zitten we al ergens pre contest tijd.

hey ik heb ook wedstrijden gedaan, zelfs 2de gepakt op het NK, dus alles wat ik zeg dat klopt.

indien je al zo snel on stage wilt zou ik absoluut niet off gaan
 
 
Hoe zag je eerste kuur eruit en wat was toen je start- en eindgewicht?
500 mg Test lijkt mij voldoende bij jou BW en lengte.
 
Hoe zag je eerste kuur eruit en wat was toen je start- en eindgewicht?
500 mg Test lijkt mij voldoende bij jou BW en lengte.
Eerste: winstrol-test e 500mg
Tweede test e 500mg bold 600mg 58 naar 65kg

Beide cycle toen der tijd waren goed maar diet en training waren echt gigantische slecht. Als ik het over kon doen had ik het nooit gedaan en nunpaa gedaan. Nu is alles spot on.
 
In het geval van bold moet je 10 weken na je laatste bold injectie wachten met PCT.

Is dat echt zo?
Dus als je 15 weken test/bold doe, ga ja pas nakuren na 10 weken na de laaste bold injectie?
Is het dan niet verstandig om de test door te zetten tot week 23 :eyebrow:
 
Is dat echt zo?
Dus als je 15 weken test/bold doe, ga ja pas nakuren na 10 weken na de laaste bold injectie?
Is het dan niet verstandig om de test door te zetten tot week 23 :eyebrow:
Ja.
 

Nog nooit gehoord eerlijk gezegd.
Wel dat sommige pas na 4 weken na bold nakuren maar na 10 weken....

Ik zit nu in een bold cycle, ga er nog eens wat informatie over zoeken.
Of heb je een link of bron waar dit uitgelegd wordt ?
 
Ook een behoorlijke hoeveelheid omega en vitd, hoe kom je hierop?
 
Ook een behoorlijke hoeveelheid omega en vitd, hoe kom je hierop?

Visolie (12g/d) gedurende 2 jaar vertraagt bij nierpatiënten het verlies van de nierfunctie. De dagelijkse toediening van 6 g visolie aan patiënten die cyclosporine krijgen na niertransplantatie, heeft een gunstig effect op de nierwerking en de bloeddruk, met minder afstotingsaanvallen in vergelijking met de controlegroep.

D3 omdat uit studies is gebleken dat die dosering een heleboel ziektes voorkomt en zo het healthcare systeem minder belast
Als je test neemt gaat de test meer D3 gebruiken en ook b12
 
Nog nooit gehoord eerlijk gezegd.
Wel dat sommige pas na 4 weken na bold nakuren maar na 10 weken....

Ik zit nu in een bold cycle, ga er nog eens wat informatie over zoeken.
Of heb je een link of bron waar dit uitgelegd wordt ?

Zelf ook nog nooit gehoord. Dat is gewoon zodat de bold volledig ingekickt en uitgewerkt is na de laatste injectie zodat de volledige cycle af is maar heb ik ook nooit gedaan max 3 weken erna.
 
  • Like
Waarderingen: GJX
Nog nooit gehoord eerlijk gezegd.
Wel dat sommige pas na 4 weken na bold nakuren maar na 10 weken....

Ik zit nu in een bold cycle, ga er nog eens wat informatie over zoeken.
Of heb je een link of bron waar dit uitgelegd wordt ?
Je zit met een halfwaardetijd van 14 dagen.
Na zo'n 5 keer de halfwaardetijd is de werkzame stof verwaarloosbaar laag waardoor je kan beginnen met herstellen.
14*5=70=10 weken
 
Eerste: winstrol-test e 500mg
Tweede test e 500mg bold 600mg 58 naar 65kg

Beide cycle toen der tijd waren goed maar diet en training waren echt gigantische slecht. Als ik het over kon doen had ik het nooit gedaan en nunpaa gedaan. Nu is alles spot on.
Hoe kwam je überhaupt toen al bij de gedachte om te gaan kuren? Gewoon uit nieuwsgierigheid.
 
Hoe kwam je überhaupt toen al bij de gedachte om te gaan kuren? Gewoon uit nieuwsgierigheid.

Ik was toen "goed bezig" ik was al 2 jaar aan het trainen en toen dacht ik met mn 19 jarige stomme kop om dat te doen. Ook omdat my schildklier zo extreen werkt en een goed diet toen der tijd bijna geen zin had, Toen ik de medicatie nog niet
 
Je zit met een halfwaardetijd van 14 dagen.
Na zo'n 5 keer de halfwaardetijd is de werkzame stof verwaarloosbaar laag waardoor je kan beginnen met herstellen.
14*5=70=10 weken
Testosteron enanthaat is de populairste Testosteron esther in de EU. De halfwaardetijd in het bloed is 10,5 dagen.

10,5 x 5 = 52,5 = 7,5 week

Jij doet kuurt na Testosteron ook pas na 7,5 week?

Ben nog steeds niet overtuigd :bang:
 
Testosteron enanthaat is de populairste Testosteron esther in de EU. De halfwaardetijd in het bloed is 10,5 dagen.

10,5 x 5 = 52,5 = 7,5 week

Jij doet kuurt na Testosteron ook pas na 7,5 week?

Ben nog steeds niet overtuigd :bang:
Weet niet waar jij die 10,5 vandaan haalt want enanthate heeft een halfwaardetijd van 4 dagen.
 
Weet niet waar jij die 10,5 vandaan haalt want enanthate heeft een halfwaardetijd van 4 dagen.

Was de eerste hit op Google, na wat veder te hebben gekeken lopen de meningen nogal uiteen van 4 dagen tot 10,5.
Maar ik ben toch weer wat wijzer. Ik trek de test een paar weken langer door :thumb:
 
1. Geen HCG tijdens je nakuur
2. Ga je alleen je ventroglutes gebruiken als injectiespot 16 weken lang? Best een slecht idee.
 
Zie nu pas dat je kuur 16 weken gaat duren. Zou het lekker op 10 weken houden, zeker als je weer off moet.
Bold 10 weken is wel zonde, dan werkt het net lekker.
 
Back
Naar boven