Fitness Seller

Kuurvoorstel Dbol/TestE/Bold (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

1. Geen HCG tijdens je nakuur
2. Ga je alleen je ventroglutes gebruiken als injectiespot 16 weken lang? Best een slecht idee.
Verklaar uw nader
 
Eerste: winstrol-test e 500mg
Tweede test e 500mg bold 600mg 58 naar 65kg

Beide cycle toen der tijd waren goed maar diet en training waren echt gigantische slecht. Als ik het over kon doen had ik het nooit gedaan en nunpaa gedaan. Nu is alles spot on.
Hahaha laat maar, beter kuur je niet. 2e cycle begonnen met 58 kilo schoon aan de haak? Wat een knuppel en dan nog wijs doen hier ook:roflol::emo:
 
Hahaha laat maar, beter kuur je niet. 2e cycle begonnen met 58 kilo schoon aan de haak? Wat een knuppel en dan nog wijs doen hier ook:roflol::emo:
We zijn ondertussen bijna 8 jaar verder, soms doe je domme dingen. Maarja sure jij weet vast alles. Alsof jij meteen al alles wist toen je pas begon met sporten Simpele ziel :")
 
We zijn ondertussen bijna 8 jaar verder, soms doe je domme dingen. Maarja sure jij weet vast alles. Alsof jij meteen al alles wist toen je pas begon met sporten Simpele ziel :")
Nou bespaar jezelf dan nog een domme actie door te luisteren naar gasten hier die zeggen dat je hcg tijdens je kuur laat meelopen en niet in de pct. Ipv te doen alsof je een of andere kuurguru van 120kg op 6% bent.
En gewoon injectiespots rouleren vriend, je ventro is veel te klein om zo vaak te injecteren.
 
Oke na 5 jaar weer gaan kuren en dan op 1350 mg op 75 kg? Ja nou jouw keus natuurlijk. Ik zou het op wat 500 test e oid houden, ruim voldoende.
hoezo 1350mg?

hij pakt 500test 400 bold en max 350mg dbol eerste zes weken(hij begint zelf op 20mg). dus die resterende weken alleen 500test 400bold

dan zal het ergens rond de 1050mg gemiddeld zijn de hele kuur.
 
Je zit met een halfwaardetijd van 14 dagen.
Na zo'n 5 keer de halfwaardetijd is de werkzame stof verwaarloosbaar laag waardoor je kan beginnen met herstellen.
14*5=70=10 weken
met deze lage dosis van 400mg bruto gewicht en na de ester eraf gehaald te hebben heb je zon 250mgbold over dan zou ik max vier weken wachten na laatse injectie,

als het 1000mg was dan begrijp ik jou wel.
 
met deze lage dosis van 400mg bruto gewicht en na de ester eraf gehaald te hebben heb je zon 250mgbold over dan zou ik max vier weken wachten na laatse injectie,

als het 1000mg was dan begrijp ik jou wel.
He he hier heb ik teminste wat aan inplaats van dat haantjes gedrag van sommige.

Hoe kijk jij dan tegen Pct aan?
 
hoezo 1350mg?

hij pakt 500test 400 bold en max 350mg dbol eerste zes weken(hij begint zelf op 20mg). dus die resterende weken alleen 500test 400bold

dan zal het ergens rond de 1050mg gemiddeld zijn de hele kuur.

Er stond eerst 500 test, 500 bold. Samen net de dboll kom je dus op 1350 uit.

1050 mg vind ik ook geen dosering op zijn shape, met helft zou hij prima gains kunnen maken. Bewaar de rest gewoon voor een volgende blast.

Maar het is dus het gemiddelde wat telt.
Dus gewoon de eerste weken op 125 mg en de overigd op 2,5 gram. Dan valt het uiteindelijk nog mee. Weer wat geleerd.
 
He he hier heb ik teminste wat aan inplaats van dat haantjes gedrag van sommige.

Hoe kijk jij dan tegen Pct aan?

Hercules is zo'n beetje de grootste pipo van het forum. Bekijk zijn posts rondom AAS maar eens.

Maar goed, jij wilt ofc alleen maar horen dat je good2go bent en niet dat je het beter anders kunt doen. Achja, dan niet :)
 
Hercules is zo'n beetje de grootste pipo van het forum. Bekijk zijn posts rondom AAS maar eens.

Maar goed, jij wilt ofc alleen maar horen dat je good2go bent en niet dat je het beter anders kunt doen. Achja, dan niet :)
Hahaha inderdaad niet serieus te nemen.
 
Er stond eerst 500 test, 500 bold. Samen net de dboll kom je dus op 1350 uit.

1050 mg vind ik ook geen dosering op zijn shape, met helft zou hij prima gains kunnen maken. Bewaar de rest gewoon voor een volgende blast.

Maar het is dus het gemiddelde wat telt.
Dus gewoon de eerste weken op 125 mg en de overigd op 2,5 gram. Dan valt het uiteindelijk nog mee. Weer wat geleerd.
Ik vind 500 test met 500 bold en dbol ook wel overkill. 350 test met 400 bold zonder dbol zou al geweldig resultaat moeten geven...
Of gewoon alleen 500 test.
 
Er stond eerst 500 test, 500 bold. Samen net de dboll kom je dus op 1350 uit.

1050 mg vind ik ook geen dosering op zijn shape, met helft zou hij prima gains kunnen maken. Bewaar de rest gewoon voor een volgende blast.

Maar het is dus het gemiddelde wat telt.
Dus gewoon de eerste weken op 125 mg en de overigd op 2,5 gram. Dan valt het uiteindelijk nog mee. Weer wat geleerd.
kuurdosering word normaal gesproken in gemiddelde uitgelegd inderdaad.
 
Hercules is zo'n beetje de grootste pipo van het forum. Bekijk zijn posts rondom AAS maar eens.

Maar goed, jij wilt ofc alleen maar horen dat je good2go bent en niet dat je het beter anders kunt doen. Achja, dan niet :)
Kun je uitleggen wat je bedoeld?

Waarom kun je eigenlijk geen volwassen gesprek voeren?
Hoe oud ben je eigenlijk, misschien kan ik het dan beter in perspectief plaatsen.
 
He he hier heb ik teminste wat aan inplaats van dat haantjes gedrag van sommige.

Hoe kijk jij dan tegen Pct aan?
bedoel je hcg gebruik?

Het kan tijdens kuur vele doen het zo omdat ze elkaar graag napraten maar hier is geen bewijs voor dat dat werkt.

Ikzelf zou als de AAS al aan het afbouwen zijn met een hcg protocol starten van drie weken.
Dit klinkt voor mij logischer.
 
-
 
Laatst bewerkt:
Het werkt al vanaf dag 1. Als je zo lang wil blasten/kuren beter switchen van compounds imo.
Klopt maar piekwaarden bereik je toch echt pas na 8 weken...
 

Bijlagen

  • Screenshot_20201202-160715_Chrome.jpg
    Screenshot_20201202-160715_Chrome.jpg
    78,4 KB · Weergaven: 176
bedoel je hcg gebruik?

Het kan tijdens kuur vele doen het zo omdat ze elkaar graag napraten maar hier is geen bewijs voor dat dat werkt.

Ikzelf zou als de AAS al aan het afbouwen zijn met een hcg protocol start
Daar is wel bewijs voor idioot wat lul je nou weer dom.


Ten tweede kan je het zelf testen bloedtest terwijl je on cycle hcg gebruikt, als je fsh en lh nog in range zijn dan werkt de hcg

En aas afbouwen is gewoon bullshit, htp axis shutdown is shutdown, afbouwen heeft geen enkele zin. Aas bouwt zichzelf af, ooit gehoord van halfwaarde tijd?

Praat geen poep man.
 
Back
Naar boven