MuscleMeat

Kuurvoorstel Dbol/TestE/Bold (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ten tweede kan je het zelf testen bloedtest terwijl je on cycle hcg gebruikt, als je fsh en lh nog in range zijn dan werkt de hcg
???

Vraag is ook niet of hCG-gebruik tijdens een kuur kan zorgen voor enige mate van spermaproductie. Dat doet het, zonder twijfel. Vraag is of het herstel van de eigen testosteronproductie na een kuur bevordert. Daar is geen onderzoek naar.
 
Dat begrijp ik maar dat heeft toch geen toegevoegde waarde om dat tijdens te doen als je van buitenaf al Test krijgt? Galen weet daar miss meer over.
hCG-gebruik tijdens een kuur zorgt ervoor dat er nog enige mate van spermaproductie plaatsvindt. Er vindt in de regel wel een daling plaats van de spermaopbrengst, maar de meesten blijven dan nog boven de grens van onvruchtbaarheid. Dit heeft bovendien ook een leuke cosmetische werking; een groot deel van het volume van je ballen wordt bepaald door de zaadcellen die daar geproduceerd worden. Je ballen blijven dus ook wat groter.

Daarnaast valt er iets voor te zeggen dat het misschien herstel van de eigen aanmaak van testosteron na een kuur versnelt. Er zijn aanwijzingen dat de ballen na een kuur minder responsief zijn op LH. Het is niet zo'n hele gekke gedachtesprong dat hCG-gebruik tijdens een kuur dit misschien kan voorkomen, en zo herstel na de kuur kan versnellen. Hier is momenteel echter geen bewijs voor.
 
???

Vraag is ook niet of hCG-gebruik tijdens een kuur kan zorgen voor enige mate van spermaproductie. Dat doet het, zonder twijfel. Vraag is of het herstel van de eigen testosteronproductie na een kuur bevordert. Daar is geen onderzoek naar.
Ik heb nergens gezegd dat het herstel bevorderd. Die claim kan ik niet eens maken want ik heb nooit zonder HCG een kuur gedaan. Dus die vraag probeerde ik niet eens te beantwoorden.

OP had de misconceptie dat je het tijdens de nakuur gebruikt voor herstel. Maar zoals velen hier al aangaven is dat niet de bedoeling.

Vervolgens kwam hercules met de onzin dat er geen bewijs is dat HCG tijdens de kuur werkt.

Maar het hele doel van HCG is toch vruchtbaar blijven of ben ik nou gek. De link die ik plaatste ging toch ook over vruchtbaarheid tijdens trt. Alsof je HCG tijdens trt gebruikt om herstel van je eigen testproductie te bevorderen.

Ik gebruik het om vruchtbaar te blijven iig en niet zozeer de bevordering van het herstel van mijn eigen testproductie. In het geval dat je eigen test aanmaakt niet hersteld is trt en niet steriel zijn nog altijd beter dan trt en steriel zijn...
Dat je misschien niet hersteld na een kuur is een risico die je neemt. Steriel zijn is een risico die je niet hoeft te nemen door hcg te gebruiken.

Het fsh en lh gedeelte had ik willen verwijderen want dat kan ik niet onderbouwen.

Conclusie: Hercules praat onzin door te zeggen dat het niet bewezen is dat hcg tijdens je kuur werkt.
 
Laatst bewerkt:
het gaat duidelijk over het onderwerp dat hcg tijdens de kuur herstel na de kuur zou bevorderen en daarop zeg ik dat daar geen bewijs voor is.

Geef je fout toe en wees een man geen kneus.
 
Ik heb nergens gezegd dat het herstel bevorderd. Die claim kan ik niet eens maken want ik heb nooit zonder HCG een kuur gedaan. Dus die vraag probeerde ik niet eens te beantwoorden.

OP had de misconceptie dat je het tijdens de nakuur gebruikt voor herstel. Maar zoals velen hier al aangaven is dat niet de bedoeling.

Vervolgens kwam hercules met de onzin dat er geen bewijs is dat HCG tijdens de kuur werkt.

Maar het hele doel van HCG is toch vruchtbaar blijven of ben ik nou gek. De link die ik plaatste ging toch ook over vruchtbaarheid tijdens trt. Alsof je HCG tijdens trt gebruikt om herstel van je eigen testproductie te bevorderen.

Ik gebruik het om vruchtbaar te blijven iig en niet zozeer de bevordering van het herstel van mijn eigen testproductie. In het geval dat je eigen test aanmaakt niet hersteld is trt en niet steriel zijn nog altijd beter dan trt en steriel zijn...
Dat je misschien niet hersteld na een kuur is een risico die je neemt. Steriel zijn is een risico die je niet hoeft te nemen door hcg te gebruiken.

Het fsh en lh gedeelte had ik willen verwijderen want dat kan ik niet onderbouwen.

Conclusie: Hercules praat onzin door te zeggen dat het niet bewezen is dat hcg tijdens je kuur werkt.
conclusie jij praat onzin!
 
Hoe kom jij hierbij?
Als je wil bepalen wat je gemiddelde weekdosering is dan kijk je naat het gemiddelde lijkt me dan.

Als iemand een enthousiaste frontload doet eerste week van drie keer de normale dosering als de andere weken dan kijk je niet naar eerste week maar naar gemiddelde.

Op dat moment ben je dingen uit de context aan het halen.
 
Ga iemand anders zn topic verzieken. Kleuters. Doe dat lekker pb ipv topic
 
Ga iemand anders zn topic verzieken. Kleuters. Doe dat lekker pb ipv topic
Lol is goed, gebruik lekker je HCG tijdens je nakuur. En luister vooral naar hercules met zijn aas afbouwen. Je verziekt eigenlijk jezelf met dit soort plannen terwijl je net een ons weegt:roflol:
 
Ga iemand anders zn topic verzieken. Kleuters. Doe dat lekker pb ipv topic
Ik heb er zelf niet veel verstand van maar ik heb uit eerdere ervaringen gezien dat mensen het liefst alleen luisteren naar de persoon die zegt wat diegene wilt horen.
Ik raad je toch aan om zelf ook eerst even goed je research te doen.
 
Lol is goed, gebruik lekker je HCG tijdens je nakuur. En luister vooral naar hercules met zijn aas afbouwen. Je verziekt eigenlijk jezelf met dit soort plannen terwijl je net een ons weegt:roflol:
AAS afbouwen wanneer heb ik dat gezegd?
 
HCG tijdens je kuur, niet tijdens je pct.
In het geval van bold moet je 10 weken na je laatste bold injectie wachten met PCT.
Je hersteld ook zonder Nolva en Clomid.
4 weken, niet 10 weken. Na 10 weken hoef je geen pct meer te doen 😉
 
10 weken ivm de ester ;).
Nee, is 4 weken. Handig is om 2 weken eerder te stoppen dan Test.
Half live 14-16 dagen source => https://pubchem.ncbi.nlm.nih.gov/compound/11954310#section=Biological-Half-Life&fullscreen=true
Van 400mg zit na 14 dagen nog 200mg in je systeem, en na 28 dagen nog de helft van 200mg. 100mg.
Bij Test E is dat ~5 dagen, waar na 5 dagen nog de helft van 500mg in je systeem zit, en na 10dagen 125mg
Na 14 dagen nog ~62.5mg geheel gewicht incl ester.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven