MuscleMeat

Kuurvoorstel - Eerste kuur met Tren-E (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Turdie

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
11 aug 2013
Berichten
2.033
Waardering
72
Lengte
2m
Massa
98kg
Al een tijdje wil ik gaan kuren met Tren-E erbij, ik zit de denken aan de volgende kuur voor massa:
1000mg p/w Test-E
600mg p/w Tren-E
700mg p/w Boldenone

Ik verdeel de mg bij het injecteren over twee keer per week. Ik zet dus maandag de helft en op donderdag de andere helft. Wat vinden van jullie van deze kuur. Ja, de Test is best hoog, maar dat werkt voor mij goed. Ik injecteer in mijn glutes, maar twijfel nog tussen een 0,7 of 0,8 naald.
 
Dit is niet je eerste kuur neem ik aan?

---------- Toegevoegd om 14:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:23 ----------

Waarom bold erbij?
 
Dit is niet je eerste kuur neem ik aan? ---------- Toegevoegd om 14:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:23 ---------- Waarom bold erbij?

Nee, derde kuur. Bold is voor de massa (ben aan het bulken).
 
1g test en 600 tren lijkt mij genoeg massa te geven?
Zie de meerwaarde van bold ook niet echt hier.
 
Bold voor de honger? Met 600 tren is mijn eetlust weg.
 
met 400-1000 tren kan ik een heel paard op eten.. verschilt dus per persoon ;)
 
Je hebt een keer 1000mg tren gedaan?


Dat ga ik ooit ook eens proberen maar dan zet ik er 100% zeker pharma HGH naast + slin en minstens 1 gram test + wat mast :cool:

Dat moet beestig zijn :eek:
 
Dat ga ik ooit ook eens proberen maar dan zet ik er 100% zeker pharma HGH naast + slin en minstens 1 gram test + wat mast :cool: Dat moet beestig zijn :eek:
Jeetje, ik twijfel of ik nog een keer tren moet doen, maar dan op 400mg met 1000mg test ernaast.
 
ik ga na mijn blast wel even van de tren blijven maar over een jaar of zo wil ik dat wel eens proberen als ik dan nog zo gek ben haha.


Met tren op 400 kan je toch weinig verkeerd doen als je al wat gewoon bent denk ik....
 
En wat gaf dat? Ook hgh /slin erbij?
 
Dat gaf een hoop acne
een hoop massa
een hoop vet (zat nonstop bij de mac & donerzaak)

Helaas geen HGH en slin..
 
Das minder.

Ik zit op 900 test + 500 tren + laatste week mast(500) en geen één pukkel op men lichaam...
 
Al die junk zal wel voor die acne gezorgd hebben.. echt klote was dat;(
 
Ja klopt wel. Vorige week 1 taart binnen gewerkt (verjaardag) en ja hoor 1 puist op men schouder van gekregen haha. Maar hij is alweer weg.
 
Back
Naar boven