Fitness Seller

Kuurvoorstel en wat vragen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Didiani

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
13 mrt 2011
Berichten
306
Waardering
14
Lengte
1m98
Massa
105kg
Vetpercentage
10%
Beste lezer,

Ik heb me enig zins verdiept en wat rondvraag gedaan op de sportschool, hier kreeg ik het een en ander te horen en wilde ook graag even jullie mening hebben, ik wil graag wel weten waar ik aan begin pas in Maart 2013.

- Volgens zeggen: in week 1 al hcg zetten heel de kuur lang NAKUUR CLO of NOVA ZONDER HCG, is beter volgens oude bodybuilders. Volgens hem zouden je ballen dan niet krimpen en minder schade toebrengen.

Heb ook met een jonge gepraat die alles verkoopt natuurlijk, hij wist er veel vanaf ( zo kwam het over ) hij traint ook in dezelfde sportschool hij raadde me dit aan.


Mijn voorstel was
week 1-10 600mg primo
week 1-12 test 125mg of 250mg

Het onderste leek hem beter omdat Primo zo knetter duur is:

1-3 week prop 50mg om de dag
1-10of12 test e 500 mg ew
10 of 12 boldenon 400mg ew
14 tot 16 novla 50mg e/d


Ik wil geen dianabol gebruiken vandaar de Prop zij hij.

Kan je ook een frontload doen en dan de Prop weg laten?
 
Leuke beginnerskuur, zou de prop eruit laten en eventueel de bold droppen, ook al is het goede toevoeging.
 
Prop op die doseringen ga je niks van merken. Boldenone is alleen ok als het van een veterinaire bron is en van primo duurt het enige tijd voordat je iets gaat merken. Desalniettemin is een test primo kuurtje wel goed omdat het een sterke focus heeft op de anabolische zijde van het spectrum. Krachtgains zul je er niet echt op maken maar een aantal kilo spierwinst zal wellicht mogelijk zijn.
 
De prop heeft dus geen zin? Gewoon een frontload doen dan ?
Waarom de bold eruit ? Mij is verteld dat het ongeveer gelijk is aan deca alleen dan zonder vocht en je gaat meer eten.
 
Ik wilde zelf eerst dit doen en heb later ook te horen gekregen dat dat beter zou zijn geweest:

wk 1 t/m10 250mg test-e
wk 1 t/m10 200mg primo

wk 13-16 nolvadex 20mg ED of
wk 13-14 chlomid 50mg ED

Hcg kun je doen vanaf wk 3 t/m wk 12 2x 250IU per week maar zou het eerst zonder doen om te kijken hoe je reageert zonder Hcg.

Succes met je kuur.
 
Ik zou gewoon 12weken lang 500mg test zetten met een 4weken kickstart winny. Hou het lekker simpel. HCG zou je kunnen toevoegen maar je kan het ook eerst ff zonder proberen. Als je het van plan ben begin er dan mee vanaf week4

Nakuur uiteraard nolva 4weken lang op 20mg. 10 tot 14dagen na laatste inject.
 
Eerste kuurtje simpel houden. Test 500 12 weken. Winny de eerste 4-6 weken f de laatste 4-6 weken.
 
Eerste kuurtje simpel houden. Test 500 12 weken. Winny de eerste 4-6 weken f de laatste 4-6 weken.

las ergens dat als je winny laatste paar weken gebruikt dat je moet na kuren met arofixen? kan dit waar zijn? of het was aromasin. dit was ivm hoge cortisol gehalte??? kan dit kloppen?
 
las ergens dat als je winny laatste paar weken gebruikt dat je moet na kuren met arofixen? kan dit waar zijn? of het was aromasin. dit was ivm hoge cortisol gehalte??? kan dit kloppen?

Dat lijkt me onzin aangezien winstrol cortisol verlaagt. Daarnaast zie ik de link niet tussen het gebruik van aromasin en cortisol niveaus.
 
ok duidelijk!
 
Jouw kuurvoorstel vind ik een heel stuk beter. Bold vergelijken met Deca is appel met peren vergelijken...

---------- Post toegevoegd Mon 24 Dec 2012 om 19:24 ----------

Het enige wat overigens duurder is aan Primo is de 100mg/ml, het feit dat je ook Test P 100mg/ml erbij gaat nemen doet het grootste verschil in prijs dan wel wegnemen...
 
@Vasculair, @tomatensaus :Waarom zou je eerst zonder hcg proberen..? ???
In zou gewoon het zekere voor het onzekere nemen!
 
dus gewoon:
week 1-10 600mg primo
week 1-12 test 125mg of 250mg
week 3-12 hcg 2x250iu
week 14-16 novladex
( mocht ik last van acne krijgen, roa OM de dag 20mg )


week 1-2 1200mg primo 500mg test,
Miss dat ik heel de kuur test op 500mg zet, ( OF IS DAT AF TE RADEN ?)

met een frontload om eerder de waarders te halen, wat ook minder sides moet geven ( dat las ik in een FAQ topic hier op het forum)
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij verhoogt winny wel cortisol en verlaagt aromasin dit.
 
Was toch juist als je veel aromatiseerd dat je aro neemt ipv bij winstrol/mast
 
Ja wou net zeggen
 
Volgens mij verhoogt winny wel cortisol en verlaagt aromasin dit.

Dat is dan een misvatting. Het feit dat winstrol cortisol verlaagt en niet aromatiseert wordt door velen waargenomen middels gewrichtspijnen die gedurende de kuur opsteken. Waar cortisol vele functies binnen het lichaam kent is de ontstekingsremmende functie er één van.
 
dus gewoon:
week 1-10 600mg primo
week 1-12 test 125mg of 250mg
week 3-12 hcg 2x250iu
week 14-16 novladex
( mocht ik last van acne krijgen, roa OM de dag 20mg )


week 1-2 1200mg primo 500mg test,
Miss dat ik heel de kuur test op 500mg zet, ( OF IS DAT AF TE RADEN ?)

met een frontload om eerder de waarders te halen, wat ook minder sides moet geven ( dat las ik in een FAQ topic hier op het forum)
 
Zou frontload achterwege laten. Primo ook wat langer pakken.
 
Back
Naar boven