XXL Nutrition

Kuurvoorstel for the long haul (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Speedo88

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 jun 2009
Berichten
1.008
Waardering
54
Lengte
1m77
Aan het begin van de zomer wil ik weer beginnen met een nieuwe kuur. Eerst flink bulken en daarna eindigen met een cut om helemaal shredded te zijn.

Mijn laatste kuur was:
Week 1-8: Test P 100mg EOD
Week 1-8: Tren A 70mg ED
Week 1-8: Mast P 100mg EOD

Ik moet zeggen dat ik rond week 7 wel last van mijn lever begon te krijgen door de tren, dus ik vraag mij af of ik lager moest doseren of dat ik het beter terug kan brengen naar 6 weken in de nieuwe kuur.

Mijn nieuwe voorstel is:
Week 1-3: Test P 100mg EOD
Week 1-12: Test E 500mg E7D
Week 1-12: NPP 100mg EOD
Week 13-16: Test E 250mg E7D
Week 17-28: Test E 1000mg E7D
Week 29-32: Test E 250mg E7D
Week 33-40: Test P 100mg EOD
Week 33-40: Tren A 70mg ED
Week 33-40: Mast P 100mg EOD
Week 33-40: T3 75mcg ED
Week 42-47: Arofixen 20mg Nolva/20mg Aromasin ED

Ik doe dus twee bridges, al vraag ik mij af of 4 weken niet te kort is ertussen. En kan ik het beter op 125mg zetten of is er dan te veel massa verlies?
 
Ja ben ook benieuwd wat beter is voor een bridge 250 of 125. Wat ik lees verschillende dingen hierover.
 
Hoe merkte je last van lever dan?

Bloedwaardes nog testen?
 
Hoe merkte je last van lever dan? Bloedwaardes nog testen?

Heb geen waardes laten testen, had ik wel over gedacht maar niet gedaan. Ik voelde soms een steek in de lever en pijn bij bukken. Maar toen ik gestopt was met tren, was dat na een week of twee ook weer weg.
 
Lever is gevoelloos???
 
Lever is gevoelloos???

Dat is zo, maar het waren leversteken zoals dat wel is genoemd wordt. Weet niet waardoor het kwam, maar denk wel dat het met de toxiciteit van tren te maken had in de lever.
 
Ja ben ook benieuwd wat beter is voor een bridge 250 of 125. Wat ik lees verschillende dingen hierover.

Net wat je zelf wilt. Op 250 hou je je massa wat makkelijker vast. Deed zelf eerst 125 maar dat werd me gewoon wat te weinig en doe 't nu op zo ongeveer 300.

er zijn mensen die dan costant moe zijn omdat je 'toxisch' bent niet?

maar dat je het van injects krijgt?

Kan me een ellenlange discussie herinneren tussen BC en Cools die er op uit draaide dat er echt 0.0000000 bewijs is dat injects leverschade opleveren. Of ik moet me al vergissen.
 
Net wat je zelf wilt. Op 250 hou je je massa wat makkelijker vast. Deed zelf eerst 125 maar dat werd me gewoon wat te weinig en doe 't nu op zo ongeveer 300.



Kan me een ellenlange discussie herinneren tussen BC en Cools die er op uit draaide dat er echt 0.0000000 bewijs is dat injects leverschade opleveren. Of ik moet me al vergissen.

toch zeker niet na 8 weken denk ik
 
Back
Naar boven