Fitness Seller

Kuurvoorstel graag meningen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DK1993

Novice
Lid geworden
18 feb 2017
Berichten
17
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
94kg
Vetpercentage
10%
Beste lezers,

Ik heb voor het eerst elke 3/4 weken compounds geswitched en hierop merk ik verreweg de beste vooruitgang
Ik had me voorgenomen geen tabs en tren meer aan te raken, maar dit is wel echt knallen :D

Ik ben nu bijna klaar (2 weekjes) en ik ga tussendoor cruisen en onder de 10% vet uitkomen.
Nu 11/12% vet

Mijn blast zag er als volgt uit:

Wk 1-3
Eod 50 mg oxy
Ew 500 mg test e
Ew 500 mg deca
Slin 20 iu eod

Wk 3-6
Eod 100 mg oxys
Ew 875 mg sustanon
500 mg deca
Slin 30 iu eod

Wk 6-9
Eod 30 mg dbol
Ew 875 mg test e
Ew 875 mg deca
Ew 350 mg tren a
Slin 40 iu eod

Ik ben 5 kg hoger uitgekomen dan bij mijn laatste kuur dus zeer tevreden!
Hiervoor bleef ik vaak hangen op simpele test deca kuurtjes

Ik zoek nu 3 korte blasts zoals hierboven in een iets andere opstelling
Wel zou ik graag weer hetzelfde eindigen, omdat ik hier enorm op knal :D

Graag jullie voorstellen
Kom niet met dat is te kort voor lange esters, die theorie is achterhaald.

Deze keer graag voorstellen zoals hier:

Wk 1-4

Wk 1-8

Wk 8-12

Alles behalve winny en mast
Bloat heb ik nauwelijks, eet clean en pak vaak sauna
De doseringen mogen aan de hogere kant, omdat ik geen licht latje ben
 
Had je nog geen last van je lever met 9 weken orals?
 
Had je nog geen last van je lever met 9 weken orals?

Schadelijkheid orals worden vaak heel overdreven. Verbaast me dus niet dat hij er weinig schade aan heeft overgehouden.
 
Schadelijkheid orals worden vaak heel overdreven. Verbaast me dus niet dat hij er weinig schade aan heeft overgehouden.

Ik had na 12 dagen methyltren pillen een paar keer per dag steken op de plek van mijn lever, hele donkere pis en wit/grijze poep.

Dus lever schade is wel degelijk mogelijke. Heb zelf nooit langer orals genomen dan 6 weken. Daarom de vraag of hij iets van leverfalen merkte.
 
Ik had na 12 dagen methyltren pillen een paar keer per dag steken op de plek van mijn lever, hele donkere pis en wit/grijze poep.

Dus lever schade is wel degelijk mogelijke. Heb zelf nooit langer orals genomen dan 6 weken. Daarom de vraag of hij iets van leverfalen merkte.

Ja, nou noem je ook een oral op.

Ik heb het gewoon over: anavar, winstrol, dianabol enz.
 
Schadelijkheid orals worden vaak heel overdreven. Verbaast me dus niet dat hij er weinig schade aan heeft overgehouden.
Ik had na 12 dagen methyltren pillen een paar keer per dag steken op de plek van mijn lever, hele donkere pis en wit/grijze poep.

Dus lever schade is wel degelijk mogelijke. Heb zelf nooit langer orals genomen dan 6 weken. Daarom de vraag of hij iets van leverfalen merkte.

Graag beperken tot voorstellen over 3x 4 weken voorstellen
Nee geen leverproblemen opgemerkt en nam orals Eod (op trainingsdagen) ipv ed dus 4.5 weken totaal ipv 9
 
Ik had na 12 dagen methyltren pillen een paar keer per dag steken op de plek van mijn lever, hele donkere pis en wit/grijze poep.

Dus lever schade is wel degelijk mogelijke. Heb zelf nooit langer orals genomen dan 6 weken. Daarom de vraag of hij iets van leverfalen merkte.

En mt tabs voegen niks toe dus dat is al niet slim om te gebruiken
 
Graag beperken tot voorstellen over 3x 4 weken voorstellen
Nee geen leverproblemen opgemerkt en nam orals Eod (op trainingsdagen) ipv ed dus 4.5 weken totaal ipv 9

Hoe kwam je op het idee om eod te doen?
 
Hoe kwam je op het idee om eod te doen?

Dan kan ik langer orals nemen en het is een goede boost preworkout
Ed is ook veel vocht met oxys en dbol
Maar ON topic aub want je hebt nu alweer 4x niet relevant gereageerd
 
Dan kan ik langer orals nemen en het is een goede boost preworkout
Ed is ook veel vocht met oxys en dbol
Maar ON topic aub want je hebt nu alweer 4x niet relevant gereageerd

Ik ben zelf van plan om ooit een keer het volgende te proberen:

Week 1-14 test p 50mg ED
Week 1-12 bold 150mg ED

Week 1-4 NPP 50mg ED
Week 5-8 tren A 50mg ED
Week 9-12 MENT 50mg ED

Wellicht iets voor jou? Uiteraard je doseringen en verdere toevoegingen aanpassen naar wens, aangezien je iets hoger doseert dan ik.
 
Dan kan ik langer orals nemen en het is een goede boost preworkout
Ed is ook veel vocht met oxys en dbol
Maar ON topic aub want je hebt nu alweer 4x niet relevant gereageerd

Komt dat jij nogal apart kuurt!
 
Komt dat jij nogal apart kuurt!

Ik merk dat dit het beste werkt
heb ook met orals kickstart en ed geprobeerd meerdere keren en 10 weken dezelfde compounds
Dat is minder efficiënt dan deze manier, maar op dbb word het nog weinig toegepast
Als je lineaire vooruitgang wilt zien moet je compounds switchen
 
Ik had na 12 dagen methyltren pillen een paar keer per dag steken op de plek van mijn lever, hele donkere pis en wit/grijze poep.

Dus lever schade is wel degelijk mogelijke. Heb zelf nooit langer orals genomen dan 6 weken. Daarom de vraag of hij iets van leverfalen merkte.
Ik heb gewoon 4 weken mt op 3mg genomen zonder extreme verhoogde leverwaarde ?
 
Ik zie nog geen npp. Wellicht leuk om te proberen voor 3/4 weken met primo? Korte ester dus slaat ook snel aan die npp :)
 
Ik zie nog geen npp. Wellicht leuk om te proberen voor 3/4 weken met primo? Korte ester dus slaat ook snel aan die npp :)

Wil ook korte esters erin doen maar door de schommelingen krijg ik veel meer haar uitval
Heb 200 mg test p 200 mg npp eod gedaan alleen nu op test tren deca in de laatste weken heb ik misschien iets meer haaruitval
 
Ik heb gewoon 4 weken mt op 3mg genomen zonder extreme verhoogde leverwaarde ?

Injects zeker?
Heb ik ook eens gedaan, vind het weinig toevoegen voor de giftigheid
Oxys bulkt lekkerder :P
 
Injects zeker?
Heb ik ook eens gedaan, vind het weinig toevoegen voor de giftigheid
Oxys bulkt lekkerder :P
Nee orals vasculariteit is wel insane op mt maar zou het idd enkel een week voor een wedstrijd ofzo nemen....

Anadrol is imo de beste oral ook door het effect op igf, zou wel je dbol op min 50mg nemen
 
Back
Naar boven