MuscleMeat

Kuurvoorstel Haarlemstudie

Bezoekers in dit topic

Pongo

Cool Novice
Elite Member
Lid geworden
3 feb 2016
Berichten
101
Waardering
95
Lengte
1m91
Massa
99kg
Vetpercentage
11%
Zoals sommige van jullie al weten wordt er in het Spaarne Gasthuis in Haarlem een onderzoek uitgevoerd naar de (nadelige) gezondheidseffecten van het gebruik van AAS. Klik voor topic. Ik heb besloten om hier aan mee te gaan doen, want gecontroleerd kuren wilt toch iedereen? :p

Er zijn een aantal randvoorwaarden:
1. Maximaal 1500 mg per week
2. Maximaal 5 verschillende middelen
3. Minimaal 6 weken, maximaal half jaar

Voor de rest mag je het invullen naar wens. Dat heeft me tot dit onderstaande geleid, Het is een blast-cruise-blast van elk 8 weken. Graag op/aanmerkingen;
Week:
1 t/m 25 - 500 iu hCG / 2xweek
1 t/m 8 - 300 mg test-e + 150 mg mast-e / e5d
9 t/m 16 - 150 mg test-e / ew
17 t/m 20 - 40 mg anavar / ed
17 t/m 24 - 450 mg test-e + 200 mast-e / e5d

25 - 50 mg clomid ed
26 t/m 28 25 mg clomid ed

Daarnaast:
Nolva voor wanneer er gyno ontstaat. Blijft dit aanhouden dan mast ophogen + aromasin
Roa voor wanneer er acne ontstaat.

De vragen die ik heb:
  • Ik heb nu 3 verschillende middelen op het lijstje staan, dus eventueel ruimte voor nog een andere compound in de 2e blast. Welke is aan te raden, of hier bij laten?
  • 8/8/8 weken Blast/Cruise/Blast goed, of andere weken aanhouden?
  • 40 mg anavar kickstart genoeg?
  • Meer tips/tricks?

Begin april ga ik starten en zal dan een log bij gaan houden, tot die tijd bezig met cutten om zo de blasts te bulken en de cruise op onderhoud.

Besloten om geen tren te nemen, ik blijf bij test-mast omdat hier genoeg uit te halen moet zijn, tren bewaar ik voor volgend jaar:
1 t/m 9 - 450 test, 200 mast EW
10 t/m 15 - 150 test EW
16 t/m 25 - 450 test, 200 mast E4D
27 t/m 30 - 25 mg clomid ED
1 t/m 26 - 500 iu hCG 2x per week
 
De vragen die ik heb:
  • Ik heb nu 3 verschillende middelen op het lijstje staan, dus eventueel ruimte voor nog een andere compound in de 2e blast. Welke is aan te raden, of hier bij laten?
  • 8/8/8 weken Blast/Cruise/Blast goed, of andere weken aanhouden?
  • 40 mg anavar kickstart genoeg?
  • Meer tips/tricks?

1) Ik zou dan in die 8 weken lekker tren ace erbij doen op 75mg/dag, dan zit je nog binnen de 1500mg totaal per week. En als ik mocht kiezen zou ik dat zo voor beide blasts doen.
2) Eventueel kun je de cruise op 6 weken houden, dan wordt je schema 9/6/9 blast/cruise/blast.
3) 40mg anavar gaat niet echt een "kickstart" betekenen, daar is het veel te mild voor. Het zal allicht je A:E ratio ten goede komen.
 
Denny haalt de woorden uit mn mond, perfect.
Test/tren/mast zou ik inderdaad nemen, nu is t vrij mild. Zou meeste uit het onderzoek willen halen, daarnaast Begrijp ik je nakuur niet helemaal, één week 50mg en rest 25? Reden hiervoor?
Is t idee van een dergelijk onderzoek niet dat het daar overlegd wordt, of mag men alles naar eigen wens invullen (de blasts) Persoonlijk zou ik het nog wel durven om 10/4/10 te doen.
 
1) Ik zou dan in die 8 weken lekker tren ace erbij doen op 75mg/dag, dan zit je nog binnen de 1500mg totaal per week. En als ik mocht kiezen zou ik dat zo voor beide blasts doen.
2) Eventueel kun je de cruise op 6 weken houden, dan wordt je schema 9/6/9 blast/cruise/blast.
3) 40mg anavar gaat niet echt een "kickstart" betekenen, daar is het veel te mild voor. Het zal allicht je A:E ratio ten goede komen.
1) korte esters ben ik (nog) niet prikofiel genoeg voor. Tren wil ik voorlopig nog even mee wachten :D
2) 9-6-9 inderdaad ook een optie. Of 9-8-9 door te verlengen naar de maximale duur (half jaar = 26 weken)
3) Hoger doseren van anavar nodig?

Denny haalt de woorden uit mn mond, perfect.
Test/tren/mast zou ik inderdaad nemen, nu is t vrij mild. Zou meeste uit het onderzoek willen halen, daarnaast Begrijp ik je nakuur niet helemaal, één week 50mg en rest 25? Reden hiervoor?
Is t idee van een dergelijk onderzoek niet dat het daar overlegd wordt, of mag men alles naar eigen wens invullen (de blasts) Persoonlijk zou ik het nog wel durven om 10/4/10 te doen.
Het is ook mijn bedoeling om het redelijk mild te houden .
Heb vaker mensen met nakuur eerste week 50 mg clomid zien nemen bij langere kuren, twijfel hier zelf over om ook gewoon 4 weken 25 mg ed te nemen.

Ze willen geen invloed uitoefenen op hoe ik de kuur uitvoer en plan. Hun checken alleen mijn gezondheid en de invloed van AAS hierop.
 
Betalen ze ook de aas?
 
1) korte esters ben ik (nog) niet prikofiel genoeg voor. Tren wil ik voorlopig nog even mee wachten :D
2) 9-6-9 inderdaad ook een optie. Of 9-8-9 door te verlengen naar de maximale duur (half jaar = 26 weken)
3) Hoger doseren van anavar nodig?
1) Toch zou ik de tren serieus in overweging nemen, desnoods EOD protocol. Een andere compound kiezen dan tren betekend altijd dat je meer mg's moet pakken voor hetzelfde effect. En anders je test uppen tot de max van 1500mg totaal per week.
2) Als je de volle 26 weken wil pakken, doe dan; 10-6-10. Met lange esters is 6 weken cruise prima, op korte esters kun je zelfs naar 4 weken cruise gaan.
3) Als anavar je kickstart moet zijn zou ik naar de 70 a 100mg per dag gaan voor een week of 6.
 
3) Als anavar je kickstart moet zijn zou ik naar de 70 a 100mg per dag gaan voor een week of 6.
Let op he, indien 100mg is 700mg per week dus is al de helft. Gewoon geen kickstart en eerder voor verhoging (of toevoeging) van doseringen gaan.
 
Let op he, indien 100mg is 700mg per week dus is al de helft. Gewoon geen kickstart en eerder voor verhoging (of toevoeging) van doseringen gaan.
Klopt, daarom gaf ik ook aan 70 a 100mg per dag. De eerste blast is er namelijk wel ruimte voor 100mg, de tweede niet meer dan 70mg var.
 
Klopt, daarom gaf ik ook aan 70 a 100mg per dag. De eerste blast is er namelijk wel ruimte voor 100mg, de tweede niet meer dan 70mg var.
Bedoel meer 'let op' naar topic starter en quote even je laatste bericht om het kenbaar te maken.
 
1) Toch zou ik de tren serieus in overweging nemen, desnoods EOD protocol. Een andere compound kiezen dan tren betekend altijd dat je meer mg's moet pakken voor hetzelfde effect. En anders je test uppen tot de max van 1500mg totaal per week.
2) Als je de volle 26 weken wil pakken, doe dan; 10-6-10. Met lange esters is 6 weken cruise prima, op korte esters kun je zelfs naar 4 weken cruise gaan.
3) Als anavar je kickstart moet zijn zou ik naar de 70 a 100mg per dag gaan voor een week of 6.
1) 2e blast 200 tren-e toevoegen een goede mogelijkheid? (En week eerder eindigen)
2) 10-6-10 it is dan.
3) anavar is geen must, dacht misschien leuk om in te voegen aangezien deze vrij milt is op de lever. Verder geen behoefte aan orals. Anders zonder oral en dus zonder kickstart.
Let op he, indien 100mg is 700mg per week dus is al de helft. Gewoon geen kickstart en eerder voor verhoging (of toevoeging) van doseringen gaan.

Klopt, daarom gaf ik ook aan 70 a 100mg per dag. De eerste blast is er namelijk wel ruimte voor 100mg, de tweede niet meer dan 70mg var.

Bedoel meer 'let op' naar topic starter en quote even je laatste bericht om het kenbaar te maken.

Dan kom ik op het volgende uit:
Week:
1 t/m 27 - 500 iu hCG / 2xweek
1 t/m 10 - 300 mg test-e + 150 mg mast-e / e5d
11 t/m 16 - 150 mg test-e / ew
17 t/m 26 - 450 mg test-e + 200 mast-e / e5d
17 t/m 25 - 200 mg tren-e

28 t/m 31 25 mg clomid ed
 
1) 2e blast 200 tren-e toevoegen een goede mogelijkheid? (En week eerder eindigen)
200mg tren e per week is wel heel erg weinig. Dat is 140mg pure tren per week als je de enanthate ester eraf haalt.
 
200mg tren e per week is wel heel erg weinig. Dat is 140mg pure tren per week als je de enanthate ester eraf haalt.
e5d komt het overeen met 200 mg pure tren per week. Kan dan ook test verlagen naar 300 en tren up dus 300/400/200 test/tren/mast e5d ervan maken
Halfwaardetijd van een enathate ester is 4,5 dagen; afhankelijk van de injectie diepte en spot.
Dit inderdaad.
 
Dacht dat het met 1x pw prima stabiel was, die cruise weken worden ook niet e5d?
 
Dacht dat het met 1x pw prima stabiel was, die cruise weken worden ook niet e5d?
EW prikken is inderdaad prima stabiel, maar als je gelijk wilt doseren aan e5d moet je per keer dus meer ml's zetten. Cruise vind ik omdat laag gedoseerd niet nodig om e5d te pinnen
 
Back
Naar boven