Fitness Seller

Kuurvoorstel herintreder

Bezoekers in dit topic

gerrit b

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
28 feb 2007
Berichten
104
Waardering
1
Lengte
1m68
Massa
74kg
Vetpercentage
15%
Hallo allemaal

Ervaring:
Ik heb bij elkaar een paar jaar fitnesservaring en heb tot mn 24ste flink gesport. 8 jaar judo , later fitness met dieet en supplementen. Woog toen bijna 75 kg en had een bescheiden sixpack, mn schoonzus praat er nu nog wel eens dromerig over hahaha.In die tijd eens een kuur van tabs gehaald maar nooit gebruikt en later ivm de houdbaarheid weggegeven. Daarna getrouwd, hard gewerkt voor de baas en door dat en prive omstandigheden plus veel alcohol en verkeerd eten alle spieren verloren en mooi vet opgebouwd. Op een gegeven moment woog ik 80 kg en had een dikke kop. Na dat ik getopt was met drinken en mezelf weer had gevonden flink op mn voeding gaan letten en ben hard gaan lopen (meegedaan aan een clinic). mn vrouw deed toen een dieet en isdik 28 kg afgevallen dus voor mij niet zo moeilijk ook alle lekkere dingen te laten staan en op 66 kg uitgekomen. Nadat mn vrouw klaar was met het dieet en ze weer normaal mocht eten zijn we allebei ongeveer 4 kilo aangekomen.Begin dec vorig jaar begonnen met kickboxen 1x per week en vanaf eind dec weer trouw naar de sportschool (al die jaren wel lid geweest...)Ik volg nu het starting strenght schema van rippetoe kwa oefeningen en houd me aan een uitgekiend voedingpatroon (zie bijlage) Eerste week ging moeilijk nu beter , moet soms best stampen om het binnen te krijgen maar langzaam merk ik vooruitgang en als laatst at ik door mn werk drie kwartier later dan normaal de avondmaaltijd en kreeg echt honger gevoel. Ook heb ik savonds na half tien trek , ik eet de kwark ipv om negen uur nu om half tien en dat helpt wel iets.Ook heb ik de knoop doorgehakt en ben ik bij een andere (lees duurdere) sportschool gaan trainen een met alle faciliteiten die je je maar voor kunt stellen en goede begeleiding want die heb je weinig/minder bij een budgetsportschool.

Nu had ik het volgende ondeugende plan bedacht. Om mijn nieuwe periode een flinke kickstart te geven wilde ik over een maand met een beginners en tevens mijn eerste kuur starten. In mijn omgeving wordt wel door meer mensen aas gebruikt en ik wordt met periodes wel eens gevraagd in iemand zn bil te darten. Ik heb er niet zo'n moeite mee. Sommigen wel en vinden het ook wel makkelijk zo. Ook heeft mijn vrouw 3 x een ivf poging gedaan dus zijn we wel wat gewent kwa hormonen als pregnyl enz. spuiten. Veel geleerd doordat we alle spuiten toen zelf moesten zetten soms meerdere per dag. Ze is meer als een jaar en drie maand bezig geweest. Lezen over aas doe ik alweer vanaf 1997 en ik heb me geprobeerd zo goed mogelijk in te lezen.Ik heb het idee Test E + Winstrol oral met HCG te gaan gebruiken met als nakuur nolvadex. Ben vandeweek bij de dokter geweest en heb een bloedonderzoek aangevraagd oa voor testosteron levels. De dokter had nog nooit onderzoek laten doen naar test levels in bloed en wist er weinig van alleen dat het me geld kon gaan kosten. Papier meegekregen en zelf nog wat kruisjes gezet..Begin volgende week laat ik me smorgens twee uur na het wakker worden op een nuchtere maag prikken. Heerlijk een morgen geen twee borden brinta naar binnen schuiven :)

Komende vier weken gebruiken om flink cardio te gaan doen om mijn vet percentage nog wat lager te krijgen dan beginnen met spuiten en slikken

Week 1-10 250mg Test E per week
week 1-4 40 mg winstrol per dag verdeeld over twee momenten per dag (ik let op halfwaardetijden)
Week 2-12 HCG 2 x 250IU per week
Week 12-14 PCT met nolvadex , ik kan eventueel ook power pct krijgen (nolva+clomid+aromasin)

Doel: Naar de 80 kg op aan

Zal ik nog vitamine b12 tabletten van de tuinen erbij nemen? Ik gebruik nu al de multi-vitamine van hun.
 

Bijlagen

  • voedingsschema eerste weken (bulk).xls
    232,5 KB · Weergaven: 35
Laatst bewerkt:
Wat zijn op dit moment je stats?
 
Mijn stats M 34j 1m68 72kg 18%(met de skinfold meter)
 
Kuur ziet er goed uit. Zou alleen 500mg test doen ipv 250. Zou jammer zijn mocht je na je eerste kuur moeten vaststellen dat je toch beter wat hoger gedoseerd had, hé?

En ik zal meteen nog zeggen wat iedereen hier gaat zeggen: je traint nog niet lang genoeg (6 weken ofzo?) en je stats zijn nog niet goed genoeg om te kuren.
Maar goed, ik heb me zelf ook schuldig gemaakt aan deze twee zaken en ik kan zeker niet zeggen dat mijn kuur daarom minder goed werkte. ;)

Succes!
 
Lief dagboek,

Vandaag heb ik gepraat met een vlinder........


Zou persoonlijk even wachten met kuren aangezien er, zeker in het begin, makkelijk winst te behalen valt. AAS voor als het lastiger wordt kan ik begrijpen.

Desondanks succes !
 
Bedankt voor de reactie milton35
Te snel? ja denk het ook maar ik probeer het daarom zo doordacht mogelijk te doen. Test e op 500 mg p/w heb ik ook aan zitten denken maar omdat ik ook winstrol als kickstart gebruik leek 250mg me hoog genoeg. De gear die ik wil gaan gebruiken wordt nu ook door anderen gebruikt dus ik wacht nog even af wat hun van de sterkte vinden.

@ Billtom , Tis wat he?

@ mesoectosaurus , Bedankt voor je bezorgdheid dat siert je maar ik ben geen 20 meer en heb voor mn gevoel wat in te halen
 
Omdat je wat in te halen hebt ga je kuren. Natuurlijk zal het wel werken, iets meer doen, maar prijs-kwaliteit technisch gezien weggegooid geld als je door nu weer te starten zoveel gains kunt pakken. Je hebt gesport, heb ik gelezen, maar lang geleden, niet meer mee te tellen.

Geniet van de gains zonder aas, die zullen snel komen in het begin, wacht er minimaal een jaartje mee dan haal je veel meer uit je kuur. Ze kosten geen €10,- namelijk.
 
Ik snap de reacties en heb er goed over nagedacht. Ik wil dan ook niet eigenwijs overkomen maar wil wel mijn plan doortrekken.Over de HCG lees ik verschillende doseringen en momenten van injecteren Wat lijkt jullie beter zoals ik het nu bedacht heb of alleen in de nakuur en dan een hoge dosis?
 
Ik snap de reacties en heb er goed over nagedacht. Ik wil dan ook niet eigenwijs overkomen maar wil wel mijn plan doortrekken.Over de HCG lees ik verschillende doseringen en momenten van injecteren Wat lijkt jullie beter zoals ik het nu bedacht heb of alleen in de nakuur en dan een hoge dosis?

Je HCG zit goed. HCG na je kuur is een verouderde methode (alhoewel die nog steeds vaak gebruikt wordt).
 
Thanx milton35 en erjede. Dan laat ik de HCG vanaf week twee meelopen. Ik zit nu af te wegen of ik de test e naar 500 mg moet zetten. Denk er nog even over na. Kennissen zetten ook 250mg test e op het moment maar met 200 mg deca erbij. Geen winstrol alleen nolvadex als nakuur.
 
Laatst bewerkt:
250 test en 200 deca is zwaarder dan 500 test/week
 
Als je toch wilt kuren zou ik dan ook meteen vol gaan met de volle dosis!
 
Goed verhaal, al zou ik het nog een jaar of 3 uitstellen als je kon. Doe maar 500 mg per week of 350 mg per 5 dagen. 250 per week hoor je zelden enthousiaste ervaringen over. (Nooit?)
 
Dit is na jullie tips het plan

Week voorafgaand aan de eerste inject beginnen met T3

Week 0-5 T3 max 100 mcg 5/40/55 principe
Week 1-10 500mg Test E per week
week 1-4 40 mg winstrol
Week 2-12 HCG 2 x 250IU per week
Week 12-15 PCT met nolvadex

Verder ga ik op het moment dat ik start met de t3 ook beginnen met het slikken van de volgende vitaminen,

Smorgens: Calcium + Vit D kauwtablet , 1,5 gr Vitamine C , 3 Glucosamine tabletten , een Maca pil , een Multivitamine van de tuinen tablet en een Vitamine B12 smelttablet.

Avonds: 1,5 gr Vitamine C , Calcium + Vit D kauwtablet en een Maca pil

Volgens mij klopt alles nu zo,n beetje. Ik heb al bloed laten prikken die uitslag verwacht ik een dezer dagen.
Zit te twijfelen een log bij te gaan houden op dit forum.

---------- Post toegevoegd Wed 6 Mar 2013 om 14:48 ----------

Ik moet alleen een vail test e bijhalen en dat is geen probleem maar nu wordt dat van een ander merk. Ik neem aan dat ik rustig na week 5 over kan gaan op een ander merk en hoef dit niet geleidelijk te doen toch?
 
Laatst bewerkt:
Nakuur week langer.
 
Aangepast ;)
 
---------- Post toegevoegd Wed 6 Mar 2013 om 14:48 ----------

Ik moet alleen een vail test e bijhalen en dat is geen probleem maar nu wordt dat van een ander merk. Ik neem aan dat ik rustig na week 5 over kan gaan op een ander merk en hoef dit niet geleidelijk te doen toch?

Heeft iemand advies/ervaring?
 
Back
Naar boven